טוען...

פרוטוקול

אילן בן-דור27/11/2017

אחר קיים תיק עזר לשופט אחר קיים תיק עזר לשופט אחר קיים תיק עזר לשופט

לפני כבוד השופט רפי ארניה

התובעות

1. שלמה תחבורה (2007) בע"מ

2. אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ

3. IPI ישראל חשמל ובקרה בע"מ

נגד

הנתבעים

.1 אמיר וולדהמדן

.2 אחמד ג'ת

.3 צחי צאלח טרשי

<#2#>

נוכחים:

הנתבע 3 וב"כ עוה"ד איריס גולן

ב"כ התובעת 2 עוה"ד ניסים שופן

ב"כ התובעת 3 עוה"ד רוטשטיין

אין הופעה לב"כ הנתבעים

פרוטוקול

עו"ד שופן:

ביצענו מסירה כדין. הגיע חוזה שכירות חדש. השקענו מאמצים רבים ושילמנו הרבה אגרות. הוא לא הביא תיעוד ממשרד הפנים על שינוי כתובת, חוזה שכירות לא קריא, לא יודעים מתי נערך. בשים לב להערות ביהמ"ש ולעובדה שמדובר בתביעה על סך של כ – 200 א' ₪, אין לי התנגדות לביטול פסק הדין ובלבד שיינתן צו להוצאות.

עו"ד גולן:

נודה על ביטול פסה"ד. הסברנו מדוע לא קיבלנו את כתב התביעה, הייתה מחלוקת משפחתית והוא לא היה בקשר עם אביו. מי שקיבלה בתיק הזה את ההזהרה בהוצל"פ זו האמא. נכון שמענו במשרד הפנים הוא במען בו בוצעה המסירה. לעניין ההוצאות – נבקש כי אלו יפסקו בסוף ההליך. ממילא ביהמ"ש ידון במכלול היריעה, יביא בחשבון את העובדה של ביטול פסה"ד וכן תיק ההוצל"פ.

החלטה

אין ספק כי המצאת כתב התביעה בוצעה כדין. יש לזכור כי תקנות סדר הדין קובעות החל משנה שעברה חזקת מען על פיו המען להמצאת כתבי בי-דין מצוי במענו הרשום של אדם טבעי במרשם האוכלוסין. יחד עם זאת, ובשים לב לעובדה כי מדובר בתביעה בסך של כ 200 א' ₪ וכן לעובדה שהיא טרם החלה להתברר וצריכה להתברר לגופה, הרי שיש לתת לנתבע את יומו בביהמ"ש ולאפשר לו להתגונן בפני התובענה. מאידך, אין ספק כי התובעת נשאה בהוצאות בגין המסירות המיותרות, הליכי הוצל"פ מיותרים והדבר נובע ממחדלו של הנתבע בלבד.

אשר על כן אני מורה על ביטול פסה"ד. הנתבע 3 ישלם לתובעת הוצאות משפט בסך של 4,000 ₪. הנתבע 3 יגיש כתב הגנה מתוקן תוך 30 יום.

ניתן והודע היום 27.11.2017 במעמד הנוכחים.

_____________

רפי ארניה, שופט

ב"כ התובבעת 3:

טרם ביצענו מסירה של כתב התביעה שהגשנו למר אחמד ג'ת, שהוא הנתבע 3 באותה תביעה. אנו עומדים על ביצוע מסירה. לאור הכרעת הדין בביהמ"ש לתעבורה לפיהן כדי להקל על ההליכים, אבקש למחוק את התביעה כנגד אגד ללא צו להוצאות.

החלטה

מדובר בתיקים משנת 2013 ו – 2014, באה העת לקדמם באופן משמעותי.

ער אני לכך כי מר ג'ת צורף לכתבי הטענות זה לא מכבר ואולם יש לעשות מאמץ ניכר על מנת לאתרו ולהביא את כל המעורבים בתיק זה לדיון אחד.

אשר על כן, אני קובע את הדיון ליום 12.3.18 שעה 13:30.

מובהר בזאת כי זו ישיבת קדם המשפט האחרונה בתיק שלאחריה ייקבעו התיקים להוכחות.

התביעה כנגד הנתבעת 1 בתא"מ 19787-10-14 נמחקת ללא צו להוצאות.

ניתנה והודעה היום 27.11.2017 במעמד הנוכחים.

_____________

רפי ארניה, שופט

הוקלד על ידי סיון שמעוני