טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש הגשת אישור מסירה.

תמר בזק רפפורט05/03/2014

בפני

כב' השופטת תמר בזק רפפורט

המבקש

קמיל פראן

נגד

המשיבה

שופרסל בע"מ

החלטה

1. ב"כ הצדדים יתייצבו לקדם משפט ביום 7.7.14 בשעה 09:30.

2. על המבקש להמציא העתק הבקשה לאישור התובענה כייצוגית (להלן – בקשת האישור), נוסח התובענה והחלטה זו לידי המשיבה במסירה אישית לאלתר. עליו להמציא לתיק בית משפט אישור מסירה על כך בתוך 5 ימים, שאם לא כן הבקשה תימחק.

3. כמו כן, בהתאם להוראת סעיף 6(א) לחוק תובענות ייצוגיות, התשס"ו-2006, על המבקש לשלוח לאלתר הודעה למנהל המשפט בדבר הגשת בקשת האישור ולצרף להודעה העתק מהבקשה ומנוסח התובענה, לשם רישומן בפנקס תובענות ייצוגיות (להלן – הפנקס). בתוך 5 ימים ימציא הצד המבקש לתיק בית המשפט אישור בדבר רישום בקשת האישור בפנקס, שאם לא כן הבקשה תימחק. מובהר, כי אין באמור כדי לגרוע מחובת המבקש לפעול בהתאם לקבוע בסעיף 3 לתקנות תובענות ייצוגיות, התש"ע-2010 (להלן – תקנות תובענות ייצוגיות).

4. כאמור בתקנה 2 לתקנות תובענות ייצוגיות, רשאית המשיבה להשיב לבקשת האישור בתוך 90 ימים מיום שהומצאה לה. אם קבוע בדין מועד קודם להגשת תשובה או לייזום הליך, על המשיבה לפעול בהתאם לאותו דין. על המשיבה להמציא אישור מסירה על מסירת עותק תשובתה לידי המבקש יחד עם הגשת תשובתה לבית המשפט.

5. בקשות לדחיית מועדי דיון שנקבעו וייקבעו בתיק זה יוגשו בהתאם להוראת נוהל 1-10 (טיפול בבקשות לדחיית מועדי דיון) או הוראת נוהל 2-10 (טיפול בבקשות לדחיית מועד מטעמים הקשורים בקיום דיון באותו מועד לפני שופט אחר), אשר יצאו מלפני נשיאת בית המשפט העליון. בקשות שלא יוגשו באמצעות הטפסים שצורפו להוראות נוהל אלו, או בקשות שלא צורפו להן האישורים הנדרשים, או שנשמטו מהן פרטים רלבנטיים – יכול ותדחנה מטעם זה בלבד. ניתן לעיין בהוראות הנוהל באתר האינטרנט של הרשות השופטת או במזכירות בית המשפט.

המזכירות תמציא העתק לב"כ הצדדים ותקבע את התיק לתזכורת פנימית ביום 12.3.14 לצורך מעקב אחר הגשת אישור מסירה וכן אישור בדבר רישום בקשת האישור בפנקס כנדרש.

ניתנה היום, ג' אדר ב תשע"ד, 05 מרץ 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
05/03/2014 הוראה לתובע 1 להגיש הגשת אישור מסירה. תמר בזק רפפורט צפייה
30/06/2014 פסק דין מתאריך 30/06/14 שניתנה ע"י תמר בזק רפפורט תמר בזק רפפורט צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 קמיל פראן האני טנוס, ניזאר טנוס
נתבע 1 שופרסל בע"מ אסף לוין