טוען...

החלטה על בקשה של תובע 1 מתן פסק דין בהעדר הגנה

ודאד יונס גנאים12/11/2014

מספר בקשה:2

בפני

כב' הרשמת ודאד יונס

מבקשים

סעדה אבו ימן

נגד

משיבים

אנג'ל בלאן

החלטה

לפני בקשת התובעת ליתן פסק דין בהעדר הגנה. על פי הנטען בבקשה ביום 23.9.2014 הגיע המוסר מטעם ב"כ התובע לכתובתו של הנתבע בחיפה ומשהנ"ל סירב לקבל את כתב התביעה וסירב לחתום על אישור המסירה הושאר כתב התביעה במקום. המוסר בתצהירו לא פירט את הכתובת המדוייקת בה בוצעה המסירה, כנטען.

תקנה 489 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד- 1984 קובעת כי במקרה בו סירב האדם לקבל את דבר הדואר, ידביק המוסר את דבר הדואר על הדלת החיצונית או במקום אחר הנראה לעין "בבית שבו רגיל האדם לגור או לעסוק". התצהיר אינו מפרט את הכתובת בה בוצעה המסירה, ואין בפני אסמכתה המעידה על כך שהמסירה בוצעה בכתובת מגוריו של הנתבע. גם מאישור המסירה לא ניתן ללמוד על הכתובת בה בוצעה המסירה, מאחר ועל גבי הכתובת שצויינה בו שורטטו שני קווים המבטלים אותה, כאשר נראה לכאורה כי אישור מסירה קודמת בכתובת הנתבע ברחוב קיסריה 19 בחיפה חזר בציון ההערה "לא נדרש".

יתרה מזו, עיון בכתב התביעה מעלה כי התובעת שהינה אלמנתו של המנוח אבו ימן מוסלח ז"ל עותרת לפצותה בגין הפרת הסכם מכר דירה שנכרת בין בעלה המנוח לבין הנתבע, כאשר אינה צד להסכם ובהעדר צו ירושה או צו קיום צוואה ספק אם היא יכולה לתבוע בהתבסס על הסכם המכר הנ"ל.

לאור האמור, הבקשה נדחית.

ניתנה היום, י"ט חשוון תשע"ה, 12 נובמבר 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/11/2014 החלטה על בקשה של תובע 1 מתן פסק דין בהעדר הגנה ודאד יונס גנאים צפייה
09/06/2015 החלטה שניתנה ע"י אברהים בולוס אברהים בולוס צפייה
15/11/2015 החלטה על בקשה של נתבע 1 דחייה על הסף אברהים בולוס צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 סעדה אבו ימן סמיר מולא
נתבע 1 אנג'ל בלאן ג'מיל רוברט עטיה