טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר תובע

דניה דרורי10/05/2015

10 מאי 2015

לפני:

כב' הרשמת דניה דרורי


התובע:

עאיד והיב

ע"י ב"כ: עו"ד אריק שלו

-

הנתבעת:

ע. יוהנס עבודות מתכת בע"מ

ע"י ב"כ: עו"ד מג'די עבד

החלטה

1. הפלוגתאות בתובענה זו הן, כדלקמן:

א.         תקופת ההעסקה באותו מקום עבודה. האם כטענת התובע בתקופה 1/1996 – 17.2.14 (מתוכם בתקופה 1/96 – 21/01 תחת מנהל הנתבעת כעוסק מורשה), או האם כטענת הנתבעת יש נתק בין תקופות העבודה בחודש 1/01, ונתק נוסף בין החודשים 6-9/2005.

ב.         האם על יחסי הצדדים חלות הוראות צו ההרחבה בענף התעשיה, המתכת, החשמל והאלקטרוניקה. בהקשר זה, בין השאר: מה תחום עיסוקה של הנתבעת, כמה עובדים מעסיקה הנתבעת.

ג.          מתכונת העבודה: האם התובע מועסק במתכונת של 5 או 6 ימים בשבוע. האם התובע מועסק בשכר לפי שעה או במשכורת חודשית, ומהו שכרו המוסכם לחישוב הזכויות.

ד. זכאות התובע להפרשים בגין הפרשות המעסיק לקרן פנסיה. בהקשר זה: שיעור הפרשות המעסיק, האם כטענת הנתבעת חלק מהתביעה ברכיב זה התיישנה, האם התובע ויתר על זכאותו בהקשר זה עד לשנת 2004 כנגד תשלום בסך 22,891 מיום 18.3.05, האם כטענת הנתבעת העבירה לקופת הביטוח על חשבונה גם את חלקו של העובד, והאם הועברו תשלומים ביתר בגין רכיב זה כמפורט בהודעת הנתבעת מיום 10.5.15.

ה. זכאות התובע לדמי חג וסכום הזכאות. בהקשר זה, בין השאר: האם התובע מועסק במשכורת חודשית, האם התביעה או חלקה התיישנה.

ו. זכאות התובע להפרשים בגין פדיון חופשה שנתית. בהקשר זה, בין השאר: מתכונת העבודה, תקופת ההעסקה לצורך חישוב הותק וצבירת ימי החופשה, האם התביעה או חלקה התיישנה.

ז. זכאות התובע להפרשים בגין דמי הבראה. בקהשר זה, בין השאר: היקף המשרה, האם כטענת הנתבעת (בהתאם להודעתה מיום 10.5.15) זכאות התובע ברכיב זה נכללת בסכומי הפרשות המעסיק לקופת הביטוח ששולמו ביתר.

ח. זכאות התובע לתשלום גמול בגין עבודה בשעות נוספות וסכום הזכאות.

ט. זכאות התובע לפיצויי פיטורים והודעה מוקדמת, על יסוד מכתב פיטורים מחודש 2/14. בהקשר זה: מה הסכומים שנצברו בקרן הפיצויים, האם המעסיקה שילמה לידי התובע את הסכומים שצוינו בטופס 161, והאם יש לראות בסכומים שצוינו בסעיף 3 להודעת הנתבעת מיום 10.5.15 כסכומים ששולמו על חשבון פיצויי פיטורים.

י. זכאות התובע לפיצוי בגין פיטורים שלא כדין. בהקשר זה: נסיבות סיום העבודה.

יא. זכאות התובע לפיצוי בשל אי מסירת הודעה לעובד על תנאי עבודה, ומסירת תלושי שכר אשר לטענת העובד אינם משקפים נכונה את השכר ששולם בפועל, את שעות וימי העבודה, וכן את צבירת ימי החופשה והמחלה.

2.  התובע יגיש תצהירי עדות ראשית מטעמו, לא יאוחר מיום 15.6.15 . לתצהירים יצורפו כל המסמכים עליהם מתבססת תביעתו. עותק ישלח ישירות לב"כ הנתבעת.

הנתבעת תגיש תצהירי עדות ראשית מטעמה תוך 30 ימים מיום קבלת תצהירי התובע. לתצהירים יצורפו כל המסמכים עליהם מתבססת הגנתה. עותק ישלח ישירות לב"כ התובע.

3. לא הוגשו תצהירי התובע במועד, תמחק התובענה על הסף על פי תקנה 44 לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב-1991. לא הוגשו תצהירי הנתבעת במועדם, יראה הדבר כאילו אין בדעת הנתבעת להביא ראיות.

על המצהירים להתייצב לחקירה על תצהיריהם במועד כפי שייקבע.

סירב עד לאמת דבריו בתצהיר או שלא עלה בידי אחד הצדדים לבוא עמו בדברים, יגיש אותו צד למזכירות בית הדין בקשה להזמנת אותו עד שיעיד בפני בית הדין במועד הנ"ל. בבקשה האמורה יפרטו הסיבות בגינן מבוקש להעיד עדים שלא בתצהיר ועיקרי העדות. על כל צד המבקש להעיד עדים מטעמו שלא באמצעות תצהיר, להגיש את הבקשה להזמנת עדים בד בבד עם הגשת תצהירי העדות הראשית. עותק מהבקשה ישלח ישירות לב"כ הצד שכנגד.

5. לעיוני ביום 17.6.15 , לשם מעקב אחר הגשת תצהיר התובע.

6. המזכירות תקבע התיק לדיון הוכחות בפני מותב בראשותו של כב' השופט קוגן לפי סדר התיקים מסוגו וזאת לאחר שיוגשו תצהירי התובע. בתום דיון ההוכחות, יסכמו הצדדים בע"פ ככל שלדעת בית הדין הדבר מתאפשר לפי לוח הזמנים של בית הדין.

ניתנה היום, כ"א אייר תשע"ה, (10 מאי 2015), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/04/2015 החלטה שניתנה ע"י דניה דרורי דניה דרורי צפייה
10/05/2015 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר תובע דניה דרורי צפייה
05/01/2016 הוראה לתובע 1 להגיש הגשת טבלה עם הפרשי דמי גמול-תו אביטל רימון-קפלן צפייה
19/05/2016 פסק דין שניתנה ע"י אביטל רימון-קפלן אביטל רימון-קפלן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 עאיד והיב אריק שלו
נתבע 1 ע. יוהנס עבודות מתכת בע"מ מג'די עאבד