טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש הגשת טבלה עם הפרשי דמי גמול-תו

אביטל רימון-קפלן05/01/2016

05 ינואר 2016

לפני: כב' השופטת אביטל רימון-קפלן

התובע:

עאיד והיב

-

הנתבע:

ע. יוהנס עבודות מתכת בע"מ

החלטה

1. בהמשך להחלטתי בישיבה מיום 3/1/16 במעמד הצדדים, ניתנות ההוראות שלהלן לצורך בירור ומיצוי המחלוקות החישוביות בתיק זה.

להסרת כל ספק מובהר בפתח הדברים, כי אין בהגשת הנתונים וחישובים שלהלן משום ויתור של צד על איזה מטענותיו לגופם של דברים או משום הודאה באיזה מטענות הצד שכנגד לגופם של דברים, והגשתם נועדה אך לשם קידום וייעול הבירור, תוך שכל צד שומר על טענותיו לגופם של דברים

2. בהתבסס על כלל תלושי השכר של התובע (צורפו להודעת הנתבעת מיום 9/5/15) ימציא ב"כ התובע לתיק בית הדין עד ליום 7/2/16, עם העתק במישרין לב"כ הנתבעת, טבלה בהתייחס לתביעה להפרשי דמי גמולים, שבה יפורט כדלקמן:

בעמודה הראשונה יצוין החודש והשנה הקלנדאריים; בעמודה השניה יפורט סכום "המשכורת" המופיע באותו תלוש שכר וכן סכום רכיב חופש או מחלה אם שולמו באותו חודש, והכל בערכי ברוטו; בעמודה השלישית יצוין שווי הפרשות המעביד לפי ערך של 5%; בעמודה הרביעית יצוין, החל מחודש ינואר 2008 שווי הפרשות המעביד לפי אחוזי ההפרשה בהתאם לצו ההרחבה הכללי בדבר פנסית חובה.

בסוף כל שנה קלנדארית יסוכמו בטבלה ארבעת העמודות כאמור לעיל.

3. בתוך 30 יום מקבלת טבלת התובע לעניין תביעתו לדמי גמולים, תודיע הנתבעת האם יש לה השגות על הנתונים הנקובים בטבלה, בכפוף לשמירה על טענותיה לגופם של דברים בכל הנוגע לרכיב זה.

ככל שאין לנתבעת השגות על הנתונים תמסור הודעה על כך עד למועד כאמור לעיל, עם העתק במישרין לב"כ התובע.

ככל שיש לנתבעת השגות על הנתונים, תגיש הנתבעת טבלה מטעמה ערוכה בהתאם לטבלת התובע הנ"ל, כאשר בכל מקום שבו יש לנתבעת השגה על נתון זה או אחר, יצוין אותו נתון בגופן מודגש במקום הנתון הנקוב על ידי התובע.

העתק הטבלה יועבר במישרין לב"כ התובע.

להסרת כל ספק מובהר שככל שבמועד כאמור לעיל, לא תמצא הודעה מטעם הנתבעת בתיק בית הדין – תחשב הנתבעת כמי שמסכימה לנתונים הנקובים בטבלת התובע, כפוף לשמירה על טענותיה לגופם של דברים בנוגע לרכיב זה לכתב התביעה.

4. עד ליום 7/2/16, ימציא ב"כ הנתבעת עם העתק במישרין לב"כ התובע, את ההודעות הבאות:

א. הודעה בכתב שבה יפרט לגבי כל יום חג שנטען בסעיף 51 לתצהיר התובע כי לא שולם לו, האם שולם לתובע בגין אותו יום חג ואם כן יצרף את העתק דוח הנוכחות הרלוונטי לאותו חודש.

ככל שלא שולם לתובע בגין אחד מימי החג כאמור, יבהיר ב"כ הנתבעת לגבי אותו יום, האם התובע עבד יום לפני אותו יום חג ויום לאחר אותו יום חג בצירוף העתק דוח הנוכחות הרלוונטי לאותו חודש.

ב. הודעה בכתב שבה יפרט באילו ימים שהה התובע בחופשה ושולמה לו תמורתה החל מיום 1/1/2011 בצירוף העתק דוח הנוכחות הרלוונטי לאותו חודש או פנקס חופשה.

ג. הודעה בכתב שבה יפרט באילו באילו חודשים שולמו לתובע דמי הבראה החל מיום 1/1/2012 ובאיזה סכום, בצירוף העתק תלוש השכר הרלוונטי לאותו חודש.

להסרת כל ספק מובהר שככל שבמועד כאמור לעיל, לא תמצאנה הודעות מטעם הנתבעת בתיק בית הדין – תחשב הנתבעת כמי שמסכימה לסכומים ולנתונים הנקובים בתצהיר התובע ביחס לכל רכיב כאמור, כפוף לשמירה על טענותיה לגופם של דברים בנוגע לכל רכיב כאמור לכתב התביעה.

5. בתוך 30 יום מקבלת הודעות הנתבעת כאמור בסעיף 4 לעיל, יודיע התובע בהודעה בכתב מטעמו, האם יש לו השגות על הנתונים הנקובים בהודעות הנתבעת, ואם כן יבהיר מה ההשגות בצירוף העתק כל אסמתכא המצויה בידיו לגבי אותה השגה.

העתק ההודעה יועבר במישרין לב"כ הנתבעת.

להסרת כל ספק מובהר שככל שבמועד כאמור לעיל, לא תמצא הודעת תגובה מטעם התובע להודעות הנתבעת לפי סעיף 4 לעיל– ייחשב התובע כמי שמסכים לסכומים ולנתונים הנקובים בהודעות הנתבעת ביחס לכל רכיב כאמור, כפוף לשמירה על טענותיו לגופם של דברים בנוגע לכל רכיב כאמור לכתב התביעה.

ניתנה היום, כ"ד טבת תשע"ו, (05 ינואר 2016), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.


החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/04/2015 החלטה שניתנה ע"י דניה דרורי דניה דרורי צפייה
10/05/2015 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר תובע דניה דרורי צפייה
05/01/2016 הוראה לתובע 1 להגיש הגשת טבלה עם הפרשי דמי גמול-תו אביטל רימון-קפלן צפייה
19/05/2016 פסק דין שניתנה ע"י אביטל רימון-קפלן אביטל רימון-קפלן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 עאיד והיב אריק שלו
נתבע 1 ע. יוהנס עבודות מתכת בע"מ מג'די עאבד