טוען...

החלטה שניתנה ע"י ורדה וירט ליבנה

ורדה וירט ליבנה15/11/2015

ניתנה ביום 15 נובמבר 2015

1. איגוד הגזברים ברשויות המקומיות

2. איגוד מבקרי הרשויות המקומיות בישראל

3. איחוד עורכי הדין ברשויות המקומיות בישראל

4. איגוד המזכירים והמנכ"לים ברשויות המקומיות
5. תמר קופר

6. ערן לבב

המבקשים

-

1. מדינת ישראל - הממונה על השכר במשרד האוצר

2. מדינת ישראל - משרד הפנים

3. מרכז השלטון המקומי בישראל

4. מרכז המועצות האזוריות

המשיבים

5. הסתדרות העובדים – הסתדרות המעו"ף

מתייצבת בהליך

בשם המבקשים - עו"ד חן סומך

בשם מדינת ישראל - עו"ד דנה מנחה

בשם המשיבים 3 ו-4 - עו"ד מנחם לפידור

בשם הסתדרות העובדים- עו"ד נעמי לנדאו ועו"ד גיל ברטל

החלטה

סגנית הנשיא ורדה וירט ליבנה

  1. ביום 1.11.15 הודיעו המבקשים לבית הדין בזו הלשון:

" בהמשך להחלטת בית הדין הנכבד מיום 21.5.2015 מתכבדים המבקשים להגיש עמדתם, כדלקמן:

1. תחילה, נבקש לציין כי המבקש 2 - איגוד מבקרי הרשויות המקומיות בישראל, הודיע למשרד ב"כ המבקשים, כי הוא מבקש שלא להמשיך בהליך המשפטי שבכותרת. משכך עמדה זאת מוגשת בשמם של המבקשים 1,3,4,ו-5.

2. במהלכו של הדיון שנערך בפני בית הדין הנכבד ביום 21.5.2015 , טען לפרוטוקול עו"ד גיל ברטל בשם הסתדרות העובדים - הסתדרות המעו"ף, הגיע "עם מנדט לומר שהם (המבקשים - הבהרה שלי) חברים שלנו ואנחנו מייצגים אותם ורוצים עבורם את מה שהם מבקשים וניקח אותם תחת חסותנו ונקים להם תא, והם יהיו מיוצגים כמו כל עובדי הרשויות ואני אייצג אותם ואני עומד מאחורי הדרישות".

3. לאור האמור, בכפוף לכך שההסתדרות תודיע לבית הדין הנכבד, כי היא רואה בעובדים הבכירים ברשויות המקומיות חלק בלתי נפרד מעובדיה וכי תקדם את האינטרסים שלהם ואת עניינם ובכפוף להבנות שיושגו בין ההסתדרות לבין המבקשים, מודיעים המבקשים כי יסכימו למחוק את ההליך שבכותרת."

  1. המדינה הודיעה, כי מבלי לגרוע מטענותיה כפי שהובאו בהליך, היא אינה מתנגדת למחיקת ההליך כמבוקש. המדינה הוסיפה, כי אין לראות בהסכמתה למחיקת ההליך משום הסכמה לתוכנה של הודעת המבקשים או להצהרת ההסתדרות הנזכרת בהודעה זו.
  2. המשיבים 3-4 הודיעו, כי אין להם התנגדות למחיקת ההליך, ומטעמי זהירות ציינו כי אין בכך לפגוע בטענותיהם.
  3. ביום 10.11.15 ההסתדרות הודיעה אף היא, כי מבלי לפגוע בטענותיה, היא מסכימה ככל שהדבר נוגע לה למחיקת ההליך, בשים לב לכך שהעתירה לא הוגשה נגדה אלא כנגד המשיבים בלבד. ההסתדרות הוסיפה, כי היא ממשיכה לעמוד מאחורי ההצהרות שנתנו מטעמה בדיון שהתקיים ביום 21.5.15, לרבות ההצהרות אליהן הפנו המבקשים. עוד נאמר כי "דלתה של הסתדרות המעו"ף ממשיכה להיות פתוחה בפני המבקשים, בייחוד, לאחר הדיון שהתקיים בהליך, והיא עדיין ממתינה לבואם של המבקשים, על מנת לייצגם בנושאי האיגוד המקצועי, כפי שהצהירה כבר לפני כ-6 חודשים כי בכוונתה לעשות".
  4. ביום 12.11.15 המבקשים הודיעו, כי בשים לב להודעת ההסתדרות מיום 10.11.15, לפיה היא עומדת על הצהרותיה, הם לא יעמדו על בקשת הצד, והם מבקשים למחוק את ההליך שבכותרת ללא צו להוצאות.
  5. רשמנו לפנינו את הודעות הצדדים, ולאור האמור לעיל, בקשת הצד נמחקת בזאת ללא צו להוצאות.

ניתנה היום, ג' כסלו תשע"ו (15 נובמבר 2015) בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.