טוען...

הוראה לבא כוח נתבעים להגיש אישור פקס

גלעד הס19/02/2017

לפני

כבוד השופט גלעד הס

תובעת

וילנר יהודה תשתית ובנין בע"מ

נגד

נתבעת

שיכון ופיתוח לישראל בעמ

החלטה

לאור הסכמת הצדדים על מינוי מומחה מטעם בית המשפט וזאת לצורך בחינת המחלוקות המקצועיות בתיק זה, אני ממנה בזאת כמומחה מטעם בית המשפט את המודד מר סיני גורדון, מרח' רופין 9, הרצליה. טל' 09-9588444, פקס 09-585445.

המומחה מתבקש מתבקש המומחה לבחון את המפה המצורפת להסכם מיום 20.05.2012 ולהשוותה למפת המדידה מיום 05.03.2015 כך שיחווה דעתו באשר לכמות הכוללת שהוצאה מהמקרקעין.

לאחר שיבחן מהי הכמות הכוללת, יערוך הבחנה, לפי מיטב הבנתו, בין פסולת שהוצא לבין חול שהוצא. אבחנה זו יכול שתבוצע על סמך חוות דעת לרר ובלנק, אשר ערכו טרם העבודות בשטח המקרקעין כ-9 קידוחי ניסיון אשר מסומנים בתשריט תוך שהגיעו למסקנות בדבר מילוי הפסולת בצד הצפוני ובצד הדרומי.

על פי נתונים אלה כאמור, יחווה המומחה דעתו בנוגע לחלוקה בין פסולת שהוצאה לבין חול שהוצא- ככל שהוצא, תוך התייחסות לכמויות. יובהר כי המומחה לא יסתמך על עדויות בע"פ או על טענות שונות כפי שעלו בכתבי הטענות לעניין זה.

המומחה יבקר בנכס בתוך 30 יום מיום אישור המינוי, כאשר המומחה יתאם את הביקור בנכס עם באי כוח הצדדים ויקיים את הביקור בנוכחות כל באי כוח הצדדים באופן שאם יעדר אחד הצדדים לא יתקיים הביקור.

הצדדים ימסרו למומחה כל חומר רלבנטי שבידיהם, לרבות כתבי בית הדין וחוות הדעת שהוגשו לתיק בית המשפט וזאת תוך 30 יום מהיום, המומחה יציין בחוות דעתו אלו מסמכים היו בפניו לצורך חוות דעתו.

בשכ"ט המומחה יישאו, בשלב זה, הצדדים בחלקים שווים.

בטרם יחל המומחה בעבודתו הוא מתבקש להודיע לבית המשפט תוך 7 ימים מהיום אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי, אם יש לו את המומחיות הנדרשת לצורך מענה על השאלות שהצבתי בכתב המינוי ואם אין לו היכרות קודמת עם מי מהצדדים. כמו כן יעביר המומחה הצעת מחיר לעריכת חוות דעת במחלוקת נשוא התביעה, ורק לאחר שבית המשפט יתן אישור לגובה שכ"ט המומחה יחל במלאכת הכנת חוות הדעת.

הצדדים יהיו רשאים להפנות למומחה שאלות הבהרה בתוך 15 ימים מיום קבלת חוות דעתו של המומחה, והמומחה מתבקש להשיב בתוך 15 ימים נוספים.

המזכירות תעביר העתק מהחלטה זו למומחה מטעם בית המשפט.

נקבע לתזכורת פנימית ליום 28.02.2017.

ניתנה היום, כ"ג שבט תשע"ז, 19 פברואר 2017, בהעדר הצדדים.