טוען...

החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי

מוחמד עלי12/01/2017

בפני

כבוד השופט מוחמד עלי

תובע

פלונית

נגד

נתבעים

1. אמירקן איגל-קבוצת פוקס

2. מנורה חברה לביטוח בע"מ

החלטה

  1. בהמשך להחלטתי מהיום, אני ממנה את ד"ר לאנה גיל, מרחוב רמז 13, נתניה - כמומחית רפואית בתחום האורטופדי.
  2. המומחית תחווה את דעתה באשר למצבה הרפואי של התובעת, ולקשר הסיבתי בין המצב הרפואי לבין התאונה. המומחית תקבע אם נותרה לתובעת נכות לצמיתות כתוצאה מהתאונה מושא התביעה, ומה שיעורה. כן תתן המומחית את דעתה לנכויות הזמניות ולתקופות אי הכושר כתוצאה מהתאונה. בנוסף תחווה המומחית את דעתה באשר לעלות שיקום הנזקים של התובעת הקשורים לתאונה מושא התביעה.
  3. התובעת תמציא למומחית כתב ויתור על סודיות רפואיות תוך 15 ימים מהיום.
  4. כל אחד מן הצדדים ימציא למומחית, עם העתק לצד שכנגד, העתק של כל המסמכים הרפואיים שבשליטתו הנוגעים לעניין שבמחלוקת וכן את חוות הדעת שהוכנו מטעמו. התובעת תמציא מסמכים אלה תוך 15 ימים מהיום ויתר הצדדים תוך 15 ימים מיום קבלת מסמכי התובעת.
  5. המומחית רשאית לדרוש מהתובעת לעמוד לבדיקות רפואיות או אחרות, וכן רשאית היא לדרוש מכל אדם או מוסד את הרשומות הרפואיות הנוגעות לתובעת. כן רשאית המומחית לדרוש מבעלי הדין מסמכים קיימים שלא הומצאו לו, הדרושים לבצוע תפקידו, לרבות חוות דעת רפואיות,  וזאת לאחר שהתובעת תמציא את טופס הוויתור על סודיות רפואית, כאמור.
  6. ב"כ התובעת יתאם עם המומחית מועד לבדיקת התובתע בהקדם, וב"כ כל הצדדים מתבקשים לסייע למומחית בכל פניותיה. הצדדים יפנו ישירות אל המומחית ויעבירו אליו את כל החומר הרלוונטי. יובהר כי מי מב"כ הצדדים לא יהיה נוכח בזמן הבדיקה.
  7. ככל שלמומחית היכרות אישית עם מי מבעלי הדין, או ככל שהמומחית נותנת חוות דעת או ייעוץ קבוע ללקוחות ממשרדי ב"כ הצדדים – תודיע על כך לבית המשפט באופן מיידי.
  8. אני קובע את שכרה של המומחית על סך 4,500 ₪ בתוספת מע"מ. המומחית אחראית לגביית שכרה מהצדדים.
  9. שכרה של המומחית ישולם על ידי הצדדים ישירות בחלקים שווים. יחד עם זאת באם יקבע המומחה כי לא נותרה לתובעת נכות בגין התאונה, אשקול קיזוז חלק שכר טרחת המומחה ששולם על ידי יתר הצדדים מסכום הפיצויים שישולמו לתובעת, אם ישולמו.

  1. המזכירות תשלח החלטתי זו לצדדים ולמומחה.

ניתנה היום, י"ד טבת תשע"ז, 12 ינואר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/04/2016 החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
12/01/2017 החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
23/05/2018 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר מוחמד עלי צפייה
02/12/2018 פסק דין שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני עשהאל בר נס
נתבע 1 אמירקן איגל-קבוצת פוקס מאהר אלמאדי
נתבע 2 מנורה מבטחים ביטוח בע"מ מאהר אלמאדי