טוען...

החלטה שניתנה ע"י אבישי קאופמן

אבישי קאופמן04/07/2016

לפני כבוד השופט אבישי קאופמן

המבקשים

מדינת ישראל

נגד

המשיבים

בלאל חוסין

נוכחים:

ב"כ המבקשת - עו"ד תומר יצחקי

המשיב– נוכח

הסניגור - עו"ד סוויד

פרוטוקול

ב"כ המבקשת:

חוזר על הבקשה.

מדובר בעבירה חמורה, נמצא ריכוז גבוה של אלכוהול, ריכוז של 890 מיקרוגרם. לאור כך ולאור הראיות בתיק נבקש לפסול את המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הסניגור:

המשיב יליד 75, נשוי +3 ילדים, מורה נהיגה במקצועו, מפרנס יחיד במשפחתו. העברת שיעורי הנהיגה הינה משלוח ידו של הנאשם, ממנו הוא מתפרנס ומפרנס את המשפחה. נהג ותיק, נוהג משנת 93, נהג מקצועי, עברו התעבורתי אינו מכביד כלל בהתחשב בותק הנהיגה והיותו מורה נהיגה. רוב העבירות הינן מסוג ברירות משפט. השאלה העיקרית לפסילה שיפוטית האם נהיגתו מסכנת את הציבור ובבואו של ביהמ"ש להשיב על השאלה ולשאול האם יש ראיות לכאורה.

לעניין ראיות לכאורה - אנו טוענים שאין ראיות לכאורה.

פסילה עד תום ההליכים איננה מקדמה על חשבון העונש, מיועדת להגן על הציבור מפני מסוכנות הנהג. הנאשם בחזקת חף מפשע, ועל הפסילה להיות בצורה מידתית ומאוזנת.

פסילה עד תום ההליכים במקרה דנן טרם ניתן למשיב יומו בביהמ"ש תהווה מקדמה על חשבון העונש. לאור הותק ועברו התעבורתי ... אין לראות בהמשך נהיגתו סכנה לציבור. במידה וראה ביהמ"ש.. העבירה איננה אופיינית לו, מדובר במעידה חד פעמית ולא בדרך התנהגות שגרתית. מתנגדים לבקשה, מבקשים לא לפסול אותו.

לחילופין נבקש לסווג את הפסילה לרכב מס' 8859252 המשמש אותו להעברת שיעורי נהיגה והיות והרבה תלמידים אצלו מתכוונים להשלים את שיעורי הנהיגה.

ב"כ המבקשת:

מדובר בעבירה מהחמורות שבעבירות התעבורה, לא בכדי המחוקק קבע פסילה שלא תפחת משנתיים בעבירות מסוג דא. לאור כך ולאור הראיות בתיק אבקש להעתק לבקשה.

כרגע המשיב בפסילה מנהלית מיום 14.6.

<#2#>

החלטה

החלטה תינתן בהקדם ותומצא לצדדים.

<#3#>

ניתנה והודעה היום כ"ח סיוון תשע"ו, 04/07/2016 במעמד הנוכחים.

אבישי קאופמן , שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
04/07/2016 החלטה שניתנה ע"י אבישי קאופמן אבישי קאופמן צפייה
06/07/2016 החלטה שניתנה ע"י אבישי קאופמן אבישי קאופמן צפייה
06/11/2016 החלטה שניתנה ע"י אבישי קאופמן אבישי קאופמן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל עלי כעבייה
משיב 1 בלאל חוסין