טוען...

החלטה שניתנה ע"י לאה גליקסמן

לאה גליקסמן08/06/2017

ניתנה ביום 08 יוני 2017

גרשון טוסק

המבקש

-

1.עירית קרית אונו

2.משרד הפנים/המינהל לשלטון מקומי

3.הממונה על השכר במשרד האוצר

המשיבים

בשם המבקש – עו"ד מרדכי לוין

החלטה

השופטת לאה גליקסמן:

1. לפניי בקשת רשות ערעור על החלטתו של בית הדין האזורי בתל אביב (סגן הנשיאה שמואל טננבוים; סע"ש 6955-09-16), שבה נדחתה בקשתו של המבקש לאחד את הדיון בעניינו עם שני הליכים נוספים המתנהלים בבית הדין האזורי בתל אביב. לטענת המבקש, שלוש התביעות הן של גזברים ברשויות מקומיות, אשר הועסקו באופן זהה – במסגרת חוזה אישי בפנסיה צוברת – ובשלושתם רב הדומה על השונה. נוכח האמור, איחוד הדיון בשלושת ההליכים יביא לחיסכון זמן שיפוטי ויגרום לייעול הדיון, ובכך גם תימנע אפשרות של קבלת הכרעות סותרות באותם נושאים.

2. לאחר בחינת הבקשה וכלל החומר שבתיק אני קובעת כי דין הבקשה להידחות, מבלי להידרש לתגובת הצד שכנגד.

3. ההחלטה מושא הבקשה היא החלטה דיונית הנוגעת לאופן ניהול הדיון. הלכה היא כי ערכאת הערעור אינה ממהרת להתערב בהחלטות דיוניות של הערכאה שלפניה מתנהל ההליך ושלפניה פרושה יריעת ההתדיינות בין הצדדים, למעט במקרים חריגים ויוצאי דופן [ע"ע (ארצי) 270/99 עמותת בית החולים הכללי משגב לדך ירושלים – רמי לוי, פד"ע לד 637 (1999)]. לא מצאתי כי במקרה הנדון מתקיימות נסיבות המצדיקות חריגה מהכלל, והתערבות בהחלטת בית הדין האזורי.

4. יחד עם זאת, נוכח העובדה שגם מתגובת המדינה עולה כי קיימות שאלות המשותפות לשלושת ההליכים, מוצע כי בית הדין האזורי ישקול לקבוע את שלושת ההליכים לפני אותו מותב, כך שהמותב שידון בהליכים יקבע עם התקדמות ההתדיינות ולאחר שעדויות הצדדדים תהיינה פרושות לפניו, את אופן ניהול הדיון בכל ההליכים, לרבות קיום דיון משותף בשאלות המשותפות לכלל ההליכים.

5. סוף דבר- בכפוף לאמור בסעיף 4 לעיל, בקשת רשות הערעור נדחית.

6. הואיל ולא נתבקשה תגובה אין צו להוצאות.

ניתנה היום, י"ד סיוון תשע"ז (08 יוני 2017) בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
08/06/2017 החלטה שניתנה ע"י לאה גליקסמן לאה גליקסמן צפייה
16/12/2019 פסק דין שניתנה ע"י דורי ספיבק דורי ספיבק צפייה