טוען...

החלטה מפרוטוקול

טל גולן07/02/2017

לפני

כב' השופט ד"ר טל גולן

נציגת ציבור (עובדים) - גב' שולמית בר

נציג ציבור (מעסיקים) - מר יוסי אלול

המבקשת

מרכז להשכלה בתל חי עש גרטרוד ומוריס רודמן בע"מ
ח.פ. 510631575

-

המשיבים

1. ארגון המורים בבית הספר העל יסודיים, בסמינרים
ובמכללות

2. וועד ארגון המרצים במכללת תל חי

נוכחים:

מטעם המבקשת: עו"ד יאיר ארן ומר מאיר ביטון מנכ"ל המכללה

מטעם המשיבים: עו"ד זוהר גיפס ומר שלומי פרי

פרוטוקול

ב"כ המשיבים: אני שומע מבית הדין ובזיקה להחלטתנו למחיקת ההליך בשל אי הגשת כתב טענות עיקרי, ולאור החלטת בית הדין בעניין זה, כי כתב טענות עיקרי הוגש לפני כשעה לתיק בית הדין. עוד לא קיבלתי אותו, אך אני מבין מחברי כי ישנה זהות סעדים בין ההליך הזמני לבין ההליך העיקרי.

ב"כ המבקשת: לשאלת בית הדין, אנו מוכנים להצהיר בהאי לישנא ובניגוד למצוין בתגובה מטעם המשיבים כי אנו מעוניינים בחתימה על הסכם קיבוצי.

ב"כ המשיבים: אם נראה נכונות מטעם המבקשת לשבת ולקיים משא ומתן ענייניים ובאופן אינטנסיבי, אנו נפסיק את הסעדים הארגוניים. אני מפנה לפסק דין של האוניברסיטה העברית.

הערת ביה"ד: הדיון מתנהל באופן לא פורמלי בניסיון להגיע להסכמות בתיק.

הערת ביה"ד: השעה כעת 14:30 והצדדים יוצאים מאולם ביה"ד להתייעצות.

הערת ביה"ד: השעה כעת 14:47 והצדדים שבים לאולם.

ב"כ הצדדים: איננו מעוניינים בחקירות של המצהירים מטעם כל צד ואנו מוותרים עליהן. אנו גם לא נדרשים לסיכומים בעל פה ומבקשים להסתמך על הטיעונים שפורטו בכתבי הטענות.

ה ח ל ט ה

לעת הנוכחית בית הדין אינו סבור כי עליו ליתן צו ארעי, ואף לא החלטה לעת עתה בהליך הזמני. מחד, בא כוח המבקשת מודיע במפורש כי המבקשת נכונה ומוכנה לדבר עם המשיבים, ואילו גם המשיבים מצד שני, נכונים לעשות כן מצידם.

מנגד, ההודעה על סכסוך העבודה ותחילתה של השביתה המסתמנת הינם ביום רביעי הבא, ביום 15/02/2017, בעוד כשמונה ימים, וכאשר היום הפתוח של המכללה, המבקשת, שהוא היום שסביבו אמורה להתרכז השביתה, ייערך ביום 16/02/2017. בית הדין סבור כי לפחות לגבי הימים הקרובים, נכון וראוי כי הצדדים ימלאו ויגשימו את ההתחייבויות ההדדיות שלהם זה מזה, וידברו ביניהם ישירות. יודגש לעניין הזה, כי בית הדין ערך במהלך השעה האחרונה ניסיונות ניכרים כדי לקרב בין הצדדים, וכדי להתוות להם מסגרת מנהלית לאופן שבו הם ידברו כאמור לעיל, אולם ניסיונות הקירוב לעת עתה לא צלחו.

אשר על כן, בא כוח המבקשת יודיע עד ליום 12/02/2017 בשעה 12:00 האם הוא מבקש מתן החלטה בצו הזמני, וככל שכך, תינתן החלטה בהקדם, לכאן או לכאן.

מזכירות – לעיוני ביום 12/02/2017 בשעה 13:00.

ניתנה והודעה היום י"א שבט תשע"ז, 07/02/2017 במעמד הנוכחים.

גב' שולמית בר

נציגת ציבור (עובדים)

ד"ר טל גולן

שופט

מר יוסי אלול

נציג ציבור (מעסיקים)

הוקלד על ידי פאדיה סכראן