טוען...

החלטה על בקשה מחודשת לתיקון כתב תביעה בצירוף תצהיר ותצהיר גילוי

שרה ברוינר ישרזדה25/04/2019

25 אפריל 2019

לפני:

כב' השופטת שרה ברוינר ישרזדה - סגנית נשיא

המבקש:

אבראהים אחמד עלי עאבד

ע"י ב"כ: עו"ד עבד נסאר

-

המשיב:

עוף ירושלים מהדרין בע"מ

ע"י ב"כ: עו"ד מירב גול

החלטה

עסקינן בבקשה נוספת של התובע לתיקון כתב התביעה.

בקשה קודמת נדחתה בהחלטה מיום 27.9.18. (להלן: ההחלטה) במסגרת ההחלטה הובהר לתובע כי על מנת שבקשתו לתיקון כתב התביעה תוכל להדון הרי שעליו לבצע מספר פעולות, ובכלל זה להתיחס למסמך נספח 2 לתגובתה דאז של הנתבעת לבקשת התיקון (מכתב התפטרות), להתיחס לרכיבי התביעה נוכח העולה מגילוי המסמכים מטעם הנתבעת ולהתאימם לכך , להתמודד עם אי התאמות בתחשיבים המופיעים בסעיפים שונים של כתב התביעה המקורי וכן לתמוך בתצהיר את הטענות העובדתיות. זאת הוריתי על מנת שאכן תיקון כתב התביעה יעמיד את הסוגיות האמיתיות שבמחלוקת על מכונן.

אלא שהתובע גם בבקשה הנוספת שהגיש , לא פעל על פי ההחלטה האמורה. כך: אמנם צורף תצהיר לבקשה- אך בתצהיר אין התיחסות לנספח 2 האמור (התיחסות לכך יש רק בבקשה עצמה) –זאת בניגוד להוראות ההחלטה; כך- בניגוד לאמור ברישת סעיף 3 להחלטה, לא נערכו תיקונים או התאמות בין בסיסי החישוב לרכיבי ההתביעה השונים (ואל מול תלושי השכר); כך- למרות שבמסגרת תצהיר גילוי המסמכים של הנתבעת היא צרפה את דוחות הנוכחות של התובע וכן תלושי שכר, ממשיך גם כתב התביעה המתוקן (שאותו לא צרף התובע לבקשה הנוכחית, ויש להניח שהוא אותו כתב תביעה מתוקן שהבקשה לאישורו נדונה בהחלטה) לכלול רכיב התביעה של הפרשי שכר כפי שהיה קודם לכן- זאת כאשר מתלושי השכר עולה כי אותם הפרשי שכר נתבעים שולמו לכאורה, ועוד כיו"ב- וזאת ללא כל הסבר. כמו כן נותרו תחשיבי הפרשי השכר, השעות הנוספות וכיו"ב, מבוצעים על בסיס הערכה – למרות דוחות הנוכחות המאפשרים ומחייבים את התובע לערוך חישוב מדויק.

אם כן, התובע לא שעה להוראות ההחלטה ואף בבקשה הנוכחית אין משום העמדת המחלוקות האמיתיות על כנן.

על כן, גם הבקשה דכאן נדחית.

לפנים משורת הדין ועל מנת בכל זאת לאפשר לתובע להעמיד באופן ראוי את תביעתו על מכונה- יוכל להגיש בקשה ראויה העומדת בדרישות ההחלטה והחלטה זו,עד ליום 15.5.19 וזאת בכפוף לתשלום הוצאות כמפורט להלן. ככל שלא תוגש הבקשה ידון ההליך על יסוד כתב התביעה הקיים ויועבר לקביעת קד"מ נוסף בשנת משפט זו.

הנתבעת נזקקה פעמיים להתיחס לבקשות לתיקון כתב התביעה והדבר גורר הוצאות, זאת מעבר להשחתת זמן שיפוטי לשווא. התנהלות התובע כפי שצוינה גם בהחלטה ונמשכת כפי המתואר לעיל, מהווה השחתת זמנו של בית הדין ואף זמנה של הנתבעת. בנסיבות ישלם התובע כבר בשלב זה הוצאות הנתבעת בסך2000 ₪ עד ליום 10.5.19 .


ניתנה היום, כ' ניסן תשע"ט, (25 אפריל 2019), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
27/09/2018 הוראה לתובע 1 להגיש בקשה שרה ברוינר ישרזדה צפייה
25/04/2019 החלטה על בקשה מחודשת לתיקון כתב תביעה בצירוף תצהיר ותצהיר גילוי שרה ברוינר ישרזדה צפייה
14/01/2020 פסק דין שניתנה ע"י שרה ברוינר ישרזדה שרה ברוינר ישרזדה צפייה