טוען...

החלטה שניתנה ע"י קרן מרגולין-פלדמן

קרן מרגולין-פלדמן15/01/2018

בפני כב' הרשמת הבכירה קרן מרגולין - פלדמן

התובעים

1. אמיר זית
ת.ז. 06047345

2. יפעת זית
ת.ז. 04195661

נגד

הנתבעים

1. שלמה עצמון שללי
ת.ז. 057341224

2. נגריית שורשים (חלום מעוצב בעץ)

החלטה

1. אני מורה לזמן את הצדדים לדיון בתובענה, אשר יתקיים בפניי ביום 13.5.18 בשעה 09:30.

2. התובעים יוודאו המצאת הזמנה לדין לידי הנתבעים, ויעקבו אחר אישורי המסירה בתיק. היה ולא יימצא אישור מסירה עד 60 ימים לפני הדיון – רשאים התובעים לבצע מסירה אישית של ההזמנה לדין, כתב התביעה, והחלטה זו לידי הנתבעים, ובלבד שזו תבוצע בידי חברת שליחויות, ואישור מסירה בליווי תצהיר מוסר החתום ומאומת על ידי עו"ד יוגש על ידי התובעים לתיק עד 30 ימים לפני הדיון.

יובהר כי ככל שפרטי מי מהנתבעים אינם מלאים (לרבות שם מלא, מספר זיהוי וכתובת עדכנית) נדרשים התובעים להמציא תמצית פרטים עדכנית ממשרד הפנים/ מרשם החברות/ רשם העמותות – על פי המקרה - והחלטה זו כמוה כצו בעניין.

3. תשומת לב הנתבעים לכך שקיימת חובה להגיש כתב הגנה לתיק בתוך המועדים הנקובים בהזמנה לדין. בהתאמה, אף אם יתייצבו הנתבעים לדיון, מבלי שיוגשו מטעמם כתבי הגנה מבעוד מועד, עשוי ביהמ"ש ליתן נגדם פס"ד בהעדר הגנה במועד הדיון, בשים לב לנסיבות המקרה.

4. תשומת לב הצדדים לכך שבתיק צפוי להתקיים דיון אחד בלבד, וככל הנראה לא ייקבעו מועדים נוספים. בהתאמה, נדרשים הצדדים להתייצב לדיון כשבידיהם כל ראיותיהם במספר עותקים מספיק לצד שכנגד ולתיק ביהמ"ש, וכל צד יזמן את עדיו לדיון.

אי התייצבותם של העדים, או של מי מטעם בעלי הדין, לא יהווה הצדקה לדחיית הדיון.

צד המבקש לזמן עד אשר איננו בשליטתו, יגיש בקשה לזימונו עד 21 ימים לפני הדיון, ובקשתו תיעתר בכפוף לפירוט תמצית העדות הצפויה בבקשה, וכן פירוט כתובת מלאה של העד והתחייבות לשאת בשכרו.

5. כמו כן מופנית תשומת לב הצדדים לכך, שאי התייצבותם של התובעים תביא לדחיית התביעה, ואי התייצבות הנתבעים תביא לקבלתה של התביעה, בכפוף לשמיעת עדותם של התובעים.

לידיעת הצדדים, צד אשר הוא או עד מטעמו זקוק למתורגמן לשפה העברית, יתייצב לדיון כשהוא מלווה במתורגמן מתאים, על מנת שניתן יהיה לקיים את הדיון במועדו.

המזכירות תזמן את הצדדים (למקום מושבו של בימ"ש זה – רח' הלל יפה 13, חדרה), כך שזימון והחלטה יישלחו לכל אחד מהם בהתאם לכתובת הנקובה בכתב טענותיו.

ניתנה היום, כ"ח טבת תשע"ח, 15 ינואר 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
15/01/2018 החלטה שניתנה ע"י קרן מרגולין-פלדמן קרן מרגולין-פלדמן צפייה
14/05/2018 פסק דין שניתנה ע"י קרן מרגולין-פלדמן קרן מרגולין-פלדמן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אמיר זית
תובע 2 יפעת זית
נתבע 1 שלמה עצמון שללי