טוען...

החלטה שניתנה ע"י דניאל הורוביץ

דניאל הורוביץ04/02/2019

לפני כבוד השופט דניאל הורוביץ

התובעת:

פרידה ברג

נגד

הנתבע:

מרדכי עמאר

החלטה

בהמשך לפרוטוקול הדיון מיום 3.2.19 וכפי שציינתי בהחלטה מאותו יום, הצדדים תמימי דעה כי יש להביא לסיום תופעת הרטיבות בדירת התובעת. סבור הייתי כי ביצוע התיקון הנדרש אמור להיות אינטרס ברור של התובעת, ולכן סברתי כי התובעת תהיה חפצה לבצע ללא דיחוי את התיקון באמצעות גורם מטעמה, ודומה כי הנתבע מסכים לכך. אלא שבדיון עמדה התובעת על מינוי גורם חיצוני, מומחה מטעם בית המשפט, והיא הודיעה כי היא איננה מעוניינת בביצוע תיקונים כעת עפ"י חוות דעת של הגורם מטעמה. אם נכונה התובעת להמתין עד לקבלת חוות דעתו של המומחה מטעם בית המשפט, ולא לבצע את התיקונים כבר כעת, אזי נמתין לחוות הדעת, כאשר לצדדים שמורות כל טענותיהם וזכויותיהם בעניין זה.

לאור האמור, ובהמשך להחלטה מיום 3.2.19, אני ממנה את המומחה המהנדס מר אורי ענבל, מרח' הרצל 6 הוד השרון, טלפון 03-5114443, למומחה מטעם בית המשפט לצורך מתן חוות דעת שעניינה מקור הרטיבות בדירת התובעת כנזכר בכתב התביעה. המומחה מתבקש לקבוע מה מקור הרטיבות, מה הפעולות הנדרשות להפסקתה, מה הפעולות שיש לבצע בדירות הנתבע והתובעת, ומה עלותן.

ב''כ הצדדים יצרו קשר עם המומחה בתוך 10 ימים וכן יפעלו לתיאום פגישה עם המומחה. המומחה יודיע להם את שכרו, ולא יחל בעבודתו בטרם שולם לו שכרו. המומחה יודיע לצדדים אילו מסמכים נדרשים לו לצורך הכנת חוות דעתו. העתק כל פניה אל המומחה יועבר במישרין לצד שכנגד. הצדדים רשאים להציג בפני המומחה גם את עמדות גורמי מקצוע מטעמם, ואלו רשאים להיות נוכחים בכל ביקור שיתואם בין הצדדים.

המומחה מתבקש להגיש חוות דעת לביהמ"ש תוך 45 ימים ממועד הביקור בנכס.

הצדדים יעדכנו את בית המשפט באשר למועד הביקור שנקבע בתיאום עם המומחה.

בשלב זה, יישאו הצדדים בשכר המומחה כפי שיודיע להם, בחלקים שווים.

המזכירות תשלח העתק החלטתי זו גם למומחה.

תז"פ - 24.2.19.

ניתנה היום, כ"ט שבט תשע"ט, 04 פברואר 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
04/02/2019 החלטה שניתנה ע"י דניאל הורוביץ דניאל הורוביץ צפייה
16/09/2020 החלטה שניתנה ע"י דניאל הורוביץ דניאל הורוביץ צפייה
11/11/2020 החלטה שניתנה ע"י דניאל הורוביץ דניאל הורוביץ צפייה
25/12/2020 פסק דין שניתנה ע"י דניאל הורוביץ דניאל הורוביץ צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פרידה ברג נעם קולודני
נתבע 1 מרדכי עמאר