טוען...

החלטה על בקשה של משיב 2 בקשה לקציבת מזונות קטינים

ירון גולן13/07/2022

מספר בקשה:2

בפני

כבוד השופט ירון גולן

מבקשים

אורון קרן (נאמן), ת"ז 037410073

נגד

משיבים

1. יעקב מנשירוב

2. ממונה על חדלות פירעון – מחוז באר שבע והדרום

החלטה

לתגובת היחיד והמשיבה עד ליום 3.8.

היחיד יצרף לתגובתו תצהיר מפורט בו יתאר את מבנה התא המשפחתי שלו (כולל גילים), את הכנסותיו והוצאותיו (כולל ריכוז בטבלה), באופן שילמד על צרכיו וצרכיהם הכלכליים של הילדים. היחיד יפרט את כל רכושו, כולל נכסים פיננסיים. אם היחיד שוכר דירה, עליו לתאר אותה, לפרט את מיקומה ואת הקשר בינו לבין המשכיר. החייב יפרט האם יש קשר בינו לבין המעסיק, את היקף המשרה בה הוא עובד, ובפירוט, תפקידו במעסיק.

היחיד יפרט לגבי דמי המזונות ששולמו על ידו ממועד מתן הצו לפתיחת הליכים, האם ננקטו הליכי הוצאה לפועל בגין חוב מזונות על ידי הזכאית, האם קיים חוב מזונות כלפי המוסד לביטוח לאומי והאם ננקטו הליכי הוצאה לפועל על ידי המוסד לביטוח לאומי.

לתצהיר יצורפו פסק הדין בעניין דמי המזונות, הצו לפתיחת הליכים, אסמכתאות להכנסות, הוצאות, פירוט תנועות בכרטיס אשראי ותדפיסי חשבון בנק לששת החודשים האחרונים.

המשיבה תצרף לתגובתה תצהיר מפורט בו תתאר את מבנה התא המשפחתי שלה, את הכנסותיו והוצאותיו, תוך הפרדה של הוצאות הקשורות לזכאים למזונות.

לתצהירה תצרף המשיבה פסק את הדין בעניין דמי המזונות, העתק אסמכתאות להכנסות, הוצאות, פירוט תנועות בכרטיס אשראי ותדפיסי חשבון בנק לששת החודשים האחרונים.

בנוסף, היחיד יתייחס לטענת המשיבה, כפי שהובאה בסעיף 9 לבקשת הנאמן, כי הוא אינו משלם את דמי המזונות הזמניים שנקבעו במסגרת צו פתיחת ההליכים.

ניתנה היום, י"ד תמוז תשפ"ב, 13 יולי 2022, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
13/07/2022 החלטה על בקשה של משיב 2 בקשה לקציבת מזונות קטינים ירון גולן צפייה
04/08/2022 החלטה שניתנה ע"י ירון גולן ירון גולן צפייה
23/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 2 בקשה להארכת מועד להגשת תגובת הנאמן ירון גולן צפייה
03/10/2022 החלטה על בקשה של משיב 2 בקשה לקציבת מזונות קטינים ירון גולן צפייה
16/10/2022 החלטה שניתנה ע"י ירון גולן ירון גולן צפייה