טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית

מלכה ספינזי-שניאור09/12/2012

התובע

שמעון חיים

נגד

הנתבעים

1.תיכון בן צבי קריית אונו

2.עיריית קריית אונו

צד ג

קרן אש (1992 ג.) בע"מ

<#2#>

נוכחים:

בא כוח תובע עו"ד אלירז יוסף

בא כוח נתבעות עו"ד גב' ברונשטיין
ב"כ צד ג עו"ד ליאור פרי

צ

פרוטוקול

ב"כ התובע:

שמעתי את הצעת בית המשפט ואני מסכים לה.

ב"כ הנתבעות וצד ג':

שמענו את הצעת בית המשפט ונבקש להודיע עמדתנו בתוך 45 יום.

ב"כ צד ג:

אבקש לקבל עיון ספציפי בשלושה מסמכים: האחד של כתב התביעה על נספחיו שהוגש כנגד דקלה חברה לביטוח וזאת בכדי לדעת מהי גרסתו של התובע שם, אין לנו כל טענה לעניין הניכויים בגין הפוליסה הזו. המסמך השני , בהנחה שהוא קיים, מתייחס לניתוח הראשון שעבר התובע ולטענה שב-15.5 הוא נפצע. נאמר שהיה ניתוח ב-29.5, אני מבקש לראות מסמכים על כך. כל המסמכים שאחר כך מתייחסים לאותו ניתוח. גם בית הדין לעבודה לא מצא את המסמך הזה.

ב"כ התובע:

מדובר בהליך משפטי שאינו קשור ואינו רלוונטי. אין שום קשר למכתב התביעה של דקלה, שם זה היה קשור לפוליסה לביטוח בריאות ולא היתה התייחסות לתאונת עבודה. חברי מנסה לטרפד ולהקשות ולבקש מסמכים שלא קשורים. הוא נמצא בארכיון. התיק לא קשור. אני אמציא את המסמך לחברי.

הערת בית המשפט: בשלב זה עו"ד יוסף פונה ישירות לב"כ צד ג ומציין כי הגיש תלונה אחת כנגד ב"כ צד ג שכן הוא מתנהל בחוסר תום לב ושולח לו אינספור מכתבים למשרד, ומודיע כי גם הפעם מתכוון להגיש תלונה. בית המשפט מודיע לצדדים כי ככל ולא ישלטו בעצמם, הוא יגיש תלונה כנגד שניהם בלשכת עורכי הדין.

עו"ד יוסף:

אתה בן אדם משועמם. אני מצהיר שאין לי שום מסמך חתום לתת לחברי.

<#3#>

החלטה

1. בתוך 14 יום מהיום ימציא עו"ד יוסף את המסמכים המבוקשים לב"כ צד ג. לחלופין, וככל שמסמכים אלו אינם ברשותו, ימציא תצהיר חתום בעניין זה.

2. בתוך 45 יום ימצו הצדדים הליכי פשרה ביניהם. תושג פשרה – יוגש הסדר לחתימתי. לא תושג פשרה – יפעלו הצדדים להגשת ראיות כדלקמן:

3. התובע יגיש עדויותיו הראשיות בתצהירים עד ליום 10.4.13 עם העתק ישירות לצד שכנגד.

הנתבעת וצד ג במקביל יגישו עדויותיהם הראשיות בתצהירים עד ליום 10.6.13 ויעבירו העתק לצד שכנגד.

הצדדים יגישו תיקי מוצגים ובהם כל המוצגים שבדעתם להגיש.

אי הגשת תצהירים אינה פוטרת מהגשת תיק מוצגים, ככל שאותו צד מבקש לסמוך על מסמכים.

תצהירי חוקרים, ככל שיהיו יוכנו בתוך המועד הקבוע להגשת העדויות אך יוגשו בתום הבאת עדויות התביעה.

תצהירי חוקרים ודו"חות חקירה מלאים יובאו לישיבת קדם משפט הבאה לעיונו של בית משפט בלבד.

עדים אשר אינם בשליטת הצדדים תוגש לגביהם בקשה מתאימה בתוך המועד הקבוע להגשת העדויות, כאשר הבקשה תפרט את תמצית עדותם של כל העדים וכן את כל הפעולות שנעשו בניסיון לגבות מהם תצהיר.

4. ככל שתהיינה התנגדויות של מי מהצדדים לאיזה מראיותיו של הצד שכנגד, התנגדויות אלה תועלנה בישיבת קדם המשפט. מובהר בזאת כי ככל שלא תועלינה התנגדויות בישיבת קדם משפט לא יהיו רשאים הצדדים להעלות התנגדויות כאמור במועד מאוחר יותר.

5. ככל שמי מהצדדים יבקש לחקור את המומחה הוא יוכל לעשות כן, וזאת לאחר שיפקיד סך של 1,500 ₪ + מע"מ בקופת בית המשפט לשם הבטחת שכר טרחת המומחה.

6. ככל שמי מהצדדים יבקש להגיש בקשה מקדמית כלשהי, יוכל לעשות כן עד 21 יום לפני המועד הקבוע לדיון קדם המשפט. הבקשה תידון במועד הקבוע לקדם משפט.

את הבקשה יש להעביר מבעוד מועד לצד שכנגד במסירה אישית כאשר מובהר כי לאחר המועד האמור לא ניתן יהיה להגיש בקשות מקדמיות נוספות.

6. עקב צאתי לשבתון, הצדדים ימצו הליכי פשרה והגשת ראיות במידת הצורך - נקבעת ישיבת קד"מ לשם בדק תצהירים וקביעת מועד לשמיעת הוכחות ליום 9.10.13 בשעה 09:30.

במועד זה יהיו נציגים מוסמכים מטעם הצדדים זמינים טלפונית (לרבות לעניין סעיף 68 לחוק חוזה ביטוח), וזאת למקרה שתועלה הצעת פשרה על ידי בית המשפט.

עו"ד פרי יעביר העתק הפרוטוקול לעו"ד בורשטיין אשר נאלצה לצאת לדיון אחר וזאת לאור תקלה במערכת נט המשפט שגרמה להתארכות הפקת הפרוטוקול.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ה כסלו תשע"ג, 09/12/2012 במעמד הנוכחים.

מלכה ספינזי, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/12/2012 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית מלכה ספינזי-שניאור צפייה
12/04/2016 פסק דין שניתנה ע"י מלכה ספינזי-שניאור מלכה ספינזי-שניאור צפייה
12/09/2016 החלטה על בקשה של תובע 1 עיכוב ביצוע / התליית הליכים מלכה ספינזי-שניאור צפייה
20/08/2017 הוראה לתובע 1 להגיש אישור פקס מלכה ספינזי-שניאור צפייה