טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש כתב תביעה מתוקן

עידו כפכפי26/03/2014

מספר בקשה:1

בפני

כב' השופט עידו כפכפי

מבקש

שלומי מזגנים

נגד

משיבה

תעשיות פולימרים זיקים 2001בע"מ

החלטה

1. המבקש עותר למחיקת התביעה שכנגד על הסף מחמת העדר עילה. לטענתו טיעוני המשיבה כי אין לה יריבות ישירה מולו עומדים בסתירה לעילת תביעתה. לטענת המשיבה, מבקש הוא להכריע בשלב מקדמי זה בטענות המהותיות שביסוד התביעה והתביעה שכנגד ודין בקשתו להימחק.

2. לאחר עיון בכתבי הטענות, בבקשה ובתגובות עולה כי דין הבקשה להידחות. ראשית, הבקשה כוללת טענות עובדתיות שלא נתמכות בתצהיר ודי בטעם זה כדי לדחותה. לגופו של עניין, לא מצאתי כי המשיבה מעלה טענות עובדתיות סותרות. לשיטתה, התנהלות המבקש שלא התקשר עימה ישירות, היתה רשלנית, בין המעשה ובין במחדל, שכן העלה דרישות לא סבירות את גרמו לה לעיכובים מיותרים בהשלמת המיזם. אכן טיב העילה לא הוגדר כנדרש בכתב התביעה ויתכן שיהיה קושי להוכיחה או את הקשר הסיבתי בין מחדלי המשיב הנטענים לנזק, אולם לא זה השלב הדיוני להכריע בעניינים אול ונושאים אחרים דוגמת הקטנת הנזק. העובדה כי אין לשיטת המשיבה קשר חוזי ישיר עם המבקש, אינה מונעת תביעה בעילות אחרות.

3. אשר על כן, הבקשה נדחית. המבקש ישא בהוצאות המשיבה בסך 1,000 ₪. המבקש יגיש תוך 20 ימים כתבי טענות מתוקנים מטעמו בהם יתקן רק את שמו, תוך שיציין שם מלא (לא כינוי עסקי) בצירוף כתובתו המלאה.

ניתנה היום, כ"ד אדר ב תשע"ד, 26 מרץ 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
26/03/2014 הוראה לתובע 1 להגיש כתב תביעה מתוקן עידו כפכפי צפייה
04/11/2015 החלטה שניתנה ע"י עידו כפכפי עידו כפכפי צפייה
26/05/2016 פסק דין שניתנה ע"י עידו כפכפי עידו כפכפי צפייה
25/04/2017 החלטה על בקשה של נתבע 1 מתן הוראות עידו כפכפי צפייה