טוען...

החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור

דרורה בית אור01/01/2018

בפני כב' השופטת דרורה בית אור, עמיתה

המאשימה

מדינת ישראל – פמ"ד

ע"י ב"כ עו"ד רותם יוחנני

נגד

הנאשם

אפרים מימוני – בעצמו

ע"י ב"כ עו"ד נתנאל לגמי

<#1#>

נוכחים:

קצינת המבחן- הגב' טל אמיר / אסנת חמו

עו"ס קהילתית – יעל גני אור

פרוטוקול

קצינת המבחן אסנת חמו:

מאז הדיון האחרון התקיימה פגישה עם הנאשם לגבי דיאלוג מחודש. החלטה מהועדה שנערכה לפני כחודש עם עורך דינו של מיימוני, הוחלט שאם לא יהיה טיפול בתחום של שליטה בכעסים, יחסים ותקשורת, לא נוכל להמשיך בכיוון טיפולי אחר עם מימוני ולכן התקיים עוד דיון במסגרת "דיאלוג מחודש" בו התרשמנו שיש הבנה אחרת במידה מסוימת של מימוני את הצורך שלו להירתמות ממשית לטיפול בתחום ה זה ואנו החלטנו לאשר את ההזדמנות הזו. אנו מתכוונים לעקוב בצורה עקבית ורצופה ולדווח בעוד שבועיים שלושה על ההשתתפות שלו ועל התכנים ואם זה לא ילך בצורה חיובית נגבש את דעתנו בהתאם. בשבוע שעבר הוא התחיל להשתלב בשיקום תעסוקתי ומגיע כל יום משמונה עד שתיים. כרגע הוא גם בכיוון הזה.

עו"ד רותם יוחנני:

אני לא מבינה מה השתנה מאז שבועיים כשהעמדה היתה נחרצת. אני מבינה שהגענו לשלב ששירות המבחן מסכים עימנו, עם מה שאנו אומרים כבר כמה דיונים שאם לא יהיו שינויים בשבועיים הקרובים לא נסכים להמשיך כך. קריטי שהנאשם יגיע לטיפול בנוירופידבק לעניין הלם הקרב. זה שהוא לא עושה זאת אומר דרשני. אני חושבת שחשוב הנאשם יבין שהתוכנית הטיפולית של בית המשפט הקהילתי היא לא תוכנית כבקשתך ולא מגיעים רק לפעילויות הפנאי שהן יותר נוחות. יש התחייבויות נוספות ואני מבקשת לקבוע דיון לעוד שבועיים ולא כמו שכתוב בטבלה וזאת כדי לעקוב מה קורה בשבועיים הללו מבחינת "דיאלוג מחודש".

עו"ד נתנאל לגמי:

אני שמח לשמוע שאפריים התקבל ל"דיאלוג מחודש" וזה בגלל רצונו. הוא כתב 30 במקום 10 דברים שביקשו ממנו. הוא זקוק לטיפול. נכון שהדברים לא קורים בדיוק כפי שרוצים. אני יותר ממרוצה ושמח שיש שיתוף פעולה מבית המשפט, שירות המבחן והפרקליטות למרות שיש חילוקי דיעות בדבר המשך שילובו של אפריים בבית המשפט הקהילתי. אני מסכים שאפריים צריך טיפול בנוירופידבק. אי אפשר להתעלם מהמאמצים שאפריים עושה. הרבה מאוד מטלות יש עליו וצריך לחזק אותו. הוא מגיע כל בוקר משמונה עד שתיים ומגיע ללהקה. אפשר להגיד שזה פנאי אך גם זה לא פשוט ולא קל והוא משתדל וצריך לחזק אותו. אני רוצה להגיד שעל אף שצריך לחזק אותו, אנו צריכים להזכיר לאפריים שהחיים מלאים במהמורות וקשיים ואני מבקש ממנו לעזור לנו לעזור לו.

בית המשפט:

אני שמחתי לקרוא מה שנכתב. אחרי הפגישה, אני בטוחה שהגעת עם תובנות אחרות וזה מאוד חשוב. אנו בתהליך ואמרתי זאת בפעם הקודמת. בתהליך יש עליות וירידות. אני רוצה שתשתלב. נעשים פה מאמצים לא פשוטים של כל הגורמים. ההשתתפות ב"דיאלוג מחודש" קריטי בשבילך. כל הנושא של נוירופידבק חשוב מאוד בשבילך. אני יודעת שאתה בעומס מאוד גדול. זה יכול להפריע לך פה ושם לעבודה אך זה חשוב מכל הבחינות. תאסוף כוחות ותיעזר במי שאתה יכול. אלו הדברים הקריטיים בטיפול שלך ואנו איתך.

<#2#>

החלטה

נדחה למעקב ליום 15.1.18 שעה 09:30.

<#3#>

ניתנה והודעה היום י"ד טבת תשע"ח, 01/01/2018 במעמד הנוכחים.

דרורה בית אור, שופטת עמיתה

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
26/09/2016 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
26/12/2016 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
21/02/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
06/03/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
05/04/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
11/07/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
18/09/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
16/10/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
23/10/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
04/12/2017 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
01/01/2018 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
15/01/2018 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
05/02/2018 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור צפייה
05/03/2018 החלטה שניתנה ע"י דרורה בית אור דרורה בית אור לא זמין