טוען...

החלטה שניתנה ע"י צבי פרנקל

צבי פרנקל31/08/2016

לפני: כב' השופט צבי פרנקל

נציג ציבור עובדים: מר משה זיכרמן

נציג ציבור מעסיקים: מר אסי פידל

המבקשת:

הסתדרות העובדים הכללית החדשה

-

המשיבים:

1.גני מאורות המעיין בע"מ (חל"צ), (ח.פ-513545533)

2. מור יוסף אליהו ריבוח

החלטה

1. אתמול הגישה המבקשת בקשת צד לדיון בסכסוך קיבוצי בקשה דחופה למתן סעדים ארעיים, זמניים וקבועים וביקשה שנורה למשיבים לתת צו המבטל את פיטוריה של יו"ר ועד הפעולה, גב' שרה משה ונורה להשיבה לעבודה באותם תנאים שהיו ערב פיטוריה וזאת עד לדיון במעמד הצדדים, וכן ביקשה המבקשת שניתן צו שמונע מהמשיבים לפנות או לשכנע, או ללחוץ, או לאיים או להביע עמדה כלשהי כלפי כל אחד ואחת מעובדי החברה או בפניה גורמים אחרים בעמיין התאגדותם של העובדים בהסתדרות ובדבר זכותם לעשות כן, בין שהפנייה מתבצעת ע"י המשיבים עצמם ובין באמצעות מי מטעמם וכן ביקשה המבקשת שנורה שלא יחול כל שינוי במעמד או בתנאי העסקתם או בשכרם של עובדי החברה וכי העסקת כולם תימשך עד לדיון שייקבע ועד למתן כל החלטה אחרת.

2. קבענו שהמבקשת תמציא את הבקשה וההחלטה לידי המשיבים עד היום בשעה 9:00 ועל המשיבים להגיש התייחסותם עד השעה 14:00.

3. המבקשת הגישה בקשה למתן החלטה בהעדר תגובה בה פירטה שהמציאה את בקשת הצד לכתובת המשיבה 1 וכב' הרב חג'בי אישר את קבלת הבקשה. במקביל, ב"כ המבקשת יצר קשר טלפוני עם מנכ"ל המשיבה, והודיע לו על הגשת הבקשה. מנכ"ל המשיבה מסר את פרטי הדואר האלקטרוני והפקס שלו ובקשת הצד נשלחה גם בדואר אלקטרוני.

ההחלטה הודבקה בכתובת המנכ"ל לאחר שסירב לפתוח את דלת ביתו, וכן הודבקה על דלת משרד מנכ"ל החברה לאחר שאף לא אחד מהעובדים שהיו במשרדים הסכים לקבל ההחלטה. כמו כן, הודיע ב"כ המבקשת כי ההחלטה נשלחה למשיבים באמצעות הפקס, דואר אלקטרוני ובאמצעות הודעת "וואצאפ" למכשיר הסלולרי של מנכ"ל החברה.

4. למרות זאת, המשיבים טרם הגישו תגובתם.

5. לאחר שבחנו את הבקשה, אנו נותנים צו ארעי המורה על ביטול פיטוריה של יו"ר ועד הפעולה, הגב' שרה משה ומורים להשיבה לעבודה באותם תנאים שהיו ערב הפיטורים וזאת עד למתן החלטה אחרת.

כמו כן, אנו נותנים צו ארעי המונע מהמשיבים לפנות או לשכנע, או ללחוץ, או לאיים, או להביע עמדה כלשהי כלפי כל אחד ואחת מעובדי החברה או בפניה לגורמים אחרים בעניין התאגדותם של העובדים בהסתדרות ובדבר זכותם לעשות כן, בין שהפנייה מתבצעת ע"י המשיבים עצמם ובין באמצעות מי מטעמם.

6. המזכירות תשלח החלטה זו באמצעות הפקסימיליה.

7. המבקשת תמציא ההחלטה לידי המשיבים עד מחר בשעה 10:00.

ניתנה היום, כ"ז אב תשע"ו, (31 אוגוסט 2016), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

נציג ציבור עובדים

מר משה זיכרמן

צבי פרנקל, שופט

נציג ציבור מעסיקים

מר אסי פידל

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
31/08/2016 החלטה שניתנה ע"י צבי פרנקל צבי פרנקל צפייה
07/09/2016 הוראה למשיב 1 להגיש תגובת המשיבים משה טוינה צפייה
07/02/2017 הוראה לנציג ציבור - בתי דין לעבודה להגיש חתימות נ.צ. משה טוינה צפייה
10/07/2017 החלטה שניתנה ע"י משה טוינה משה טוינה צפייה