טוען...

החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה דחופה למתן הוראות

נועה גרוסמן10/08/2022

לפני כבוד השופטת נועה גרוסמן

בקשה מס' 16

בעניין:

חלק י לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח–2018

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי (תיקון מס' 4 – הוראת שעה – נגיף הקורונה החדש), התשפ"א–2021

תקנות חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ט–2019

ובעניין:

ד.ק. סדנאות בע"מ (ח"פ 51-516976-1)

החברה

ובעניין:

דורון טישמן, עו"ד, בתפקידו כמנהל ההסדר

מנהל ההסדר

ובעניין:

אן. ווי. אי מובמנט בע"מ (מובמנט וולנס בע"מ) (ח"פ 51-360052-8)

מובמנט

ובעניין:

Allen Carr's Easyway (International) Ltd.

בעלת המותג

ובעניין:

1. עידן אשכנזי (ת"ז 2 3956927 0)

2. אסף אשכנזי חורי (ת"ז 3 2138179 0)

ע"י ב"כ

עוה"ד חיות גרינברג

היחידים

ובעניין:

1. מבואה בע"מ (ח"פ 51-596381-7)

2. אב.ומ. בע"מ (ח"פ 51-590214-6)

3. ירושלים בסדנאות בע"מ (ח"פ 51-616330-0)

4. יעוז טלשיר (ת"ז 2 2814156 0)

ע"י ב"כ

עוה"ד ד"ר רוי בר־קהן ועוה"ד הראל דדון סירקיס

השותפים המפעילים

ובעניין:

הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי

ע"י ב"כ

עוה"ד תומר אשרי

הממונה

ה ח ל ט ה

בעניין בקשה דחופה למתן הוראות מיום 31.7.22

כללי

1. לפניי בקשה למתן הוראות. הבקשה הוגשה ב-31 ביולי 2022, ועניינה בקשת אישור למנהל ההסדר להתקשר עם קבוצת מובמנט למכירת כלל נכסיה של החברה ופעילותה, בהתאם להצעה שהוגשה במכתב מ-21 ביולי השנה. מובמנט אף הציעה מימון ביניים עד לסך של 300,000 ש"ח במעמד הוצאות ההפעלה.

עמדתו של מנהל ההסדר

2. כבוד סגן הנשיא השופט חגי ברנר, בהחלטתו מ-10 ביולי 2022, נתן צו עיכוב הליכים כנגד ד.ק. סדנאות בע"מ (להלן: החברה). עוה"ד דורון טישמן מונה מנהל ההסדר.

3. הנכס העיקרי של החברה התקבל מ-Allen Carr's Easyway (International) Ltd. – חברה שנוסדה באנגלייה ומפעילה רשת עולמית לגמילה מעישון ומהתמכרויות – והוא הזיכיון לשימוש בלעדי בשיטתה ובמותג שלה ולהפעלת סדנאות בישראל. את סניף תל-אביב החברה מפעילה ישירות, ויתר הסניפים מופעלים על-ידי זכיינים.

4. לבקשת החברה למתן צו עיכוב הליכים לצורך גיבושה של הצעת הסדר חוב צורף מכתב כוונות של מובמנט (נספח 1) (להלן: מכתב הכוונות). במכתב הכוונה הציעה מובמנט לשלם כנגד רכישת כל נכסיה ופעילותה של החברה, כשהם נקיים מכל חוב, עיקול, שעבוד וזכות צד ג כלשהי, סך של 695 אלף ש"ח, ונוסף על כך שיעור של ארבעה אחוזים ממחזור המכירות של הפעילות הנרכשת למשך 36 חודשים, מ-1 ביולי 2022. תחנת יציאה ושינוי תנאים תחול בתום 36 החודשים.

5. במכתב הכוונות נקבעו התנאים המתלים האלה:

א) אישור בית המשפט של חדלות פירעון לרכישת הנכסים והפעילות של החברה, כשהם נקיים מכל חוב או שעבוד.

ב) הסכמת הרשת הבין-לאומית להסבתם של הסכמי הזיכיון ושל רישיון החברה לידי מובמנט, או לחלופין התקשרות ישירה של מובמנט עם הרשת העולמית.

ג) קבלת ההפעלה בצורה חלקה ורציפה, ללא פגיעה בלקוחות.

6. מנהל ההסדר ציין כי הוא פעל לקבל הצעה נוספת שתאפשר למָרֵב את ההצעה לתועלתם של כלל הנוגעים בדבר, והתקבלה הצעה נוספת מאת חלק מהסניפים, שהוגדרו השותפים המפעילים ולחלופין הזכיינים. ההצעה צורפה לבקשה כנספח 2.

7. מנהל ההסדר סמך ידו על הצעתה של מובמנט, והוא מבקש שבית המשפט ייתן לה תוקף בלא צורך בקיום מכרז. לעמדתו, שפורטה בבקשה, וכן בישיבת היום, הרשת הבין-לאומית הודיעה עוד ב-18 ביולי כי התקשרה עם מובמנט בהסכם זיכיון, ועובדה זו מקשה על קבלתה של הצעת רכישה נוספת. ברי שבלעדי הזיכיון אין לחברה נכס משמעותי למכירה.

8. מנהל ההסדר בדק עם נציגי מובמנט אם הם עומדים מאחורי מכתב הכוונות, והם השיבו בחיוב. נוכח החשש שהפעילות השוטפת של החברה תיפגע והיא תיקלע בקרוב להפעלה גירעונית, עתר מנהל ההסדר לאישור ההתקשרות עם מובמנט כמפורט לעיל. מנהל ההסדר הבהיר כי יש חשש ממשי שאם לא יאושר המכר של פעילות החברה בדחיפות, ועוד לפני ההצבעה על הסדר החוב, עלול המכר מושא מכתב הכוונות לרדת לטמיון. הלכה למעשה, לדבריו, ייגדע המהלך העסקי של מימוש הפעילות שעליו החברה נסמכת כמקור עיקרי להסדר החוב המתגבש.

עמדתם של השותפים המפעילים

9. השותפים המפעילים התנגדו לבקשתו של מנהל ההסדר לאישור המכר למובמנט, והציעו הצעה מעודכנת מטעמם. הם עמדו על כך שדרך המלך למכירתם של נכסי חברה המצויה בעיכוב הליכים היא פרסום מכרז, קבלת הצעות ועריכת התמחרות כדין. השותפים המפעילים אפילו שיפרו את הצעתם והגישו הצעה עדכנית, טובה מזו של מובמנט בכמה היבטים: תשלום גבוה יותר במזומן; תשלום עתידי גדול יותר, ברקע הניסיון המוכח שלהם במכירה והקשר עם הלקוחות; המשך העֲסקה של העובדים; נכונות של השותפים המפעילים ונושה נוסף לוותר על 20% מסך תביעות החוב מטעמם בהליך; נכונות, כמו זו שהביעה מובמנט, להעביר על חשבון התמורה סך של 300,000 ש"ח.

10. השותפים המפעילים ציינו כי לבית המשפט לא הוצגה עמדה רשמית של אלן קאר העולמית, שממנה יהיה ניתן ללמוד כי היא מצדדת בעסקה עם מובמנט בלבד. כך לפי תשובתם מ-4 באוגוסט 2022 והטיעון בעל-פה שנשמע בישיבת היום. הם הצביעו על כך שגם ההסכם הנטען בין מובמנט לבעלת הזיכיון לא הוצג.

11. השותפים המפעילים סבורים כי הסכם הזכיינות עומד בתוקפו ולא בוטל מצידה של בעלת הזיכיון. לשיטתם הנכס העיקרי של החברה עודנו בבעלותה, ואין לחברה העתידית – ולא תהיה לה – סיבה לבטל את ההסכם לאחר אישור המכירה לשותפים המפעילים. לפיכך יש ליתן להם הזדמנות להציע את הצעתם במכרז מסודר.

12. השותפים המפעילים גם העלו טענות כאלה ואחרות כלפי החברה וההתקשרות עם מובמנט, שלטענתם הייתה „[...] מהלך מתוזמן וציני לעשות שימוש בבית המשפט [...] כדי להכשיר את הברחת נכסי החברה וכל זאת על חשבון נושי החברה ותוך פגיעה קשה בהם“ (סעיף 12 לתשובה מ-4 באוגוסט 2022). הם גורסים כי מדובר בעסקה „ש‚לידתה בחטא‘“ (שם, כותרת סעיף ד), הסותרת את המגמה של חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח–2018 (להלן: חוק חדלות פירעון), שבה מודגשת חשיבותו של ריבוי ההצעות בהליך חדלות פירעון.

13. משכך התנגדו השותפים המפעילים כאמור לעמדתו של מנהל ההסדר.

עמדת הנושה יציל

14. הנושה יציל פיננסים בע"מ הגישה תשובה בכתב, שממנה עלה כי היא תומכת בעמדתם של השותפים המפעילים לקיום התמחרות, כדי להשיא את התמורה שתתקבל ממכירת החברה ובניסיון לקבל את הסכמתה של אלן קאר העולמית למהלך. עם זאת ציינה יציל שאם לא תינתן הסכמתה של אלן קאר, יש לפעול לטובת עסקה עם מובמנט ולנסות לשפרה. יציל טענה שיש לקבל ערבות לא רק מהשותפים המפעילים, כי אם גם ממובמנט.

עמדת הממונה

15. הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי נדרש אף הוא להביע את עמדתו, וציין כי אומנם הכלל בהליכי חדלות פירעון הוא שיש לנהל הליך התמחרות כחלק בלתי נפרד מהליך המכר, וזאת כדי להשיא ערך לנושים. ואולם כאן, כאשר אחד הטעמים העיקריים הוא עמדתה של בעלת המותג, אלן קאר העולמית, יש לקבל את עמדתה בכתב. הממונה סבר כי נוכח הנסיבות בדוח שהגיש מנהל ההסדר, הרי כדי לוודא כי לא ייגרם נזק לנושים אם המציעה מובמנט תחזור בה מהצעתה עקב התנגדותם של השותפים המפעילים, יש מקום שתופקד בטוחה מטעמם בדמות ערבות בנקאית בסך 695 אלף ש"ח, שהוא סכום התמורה הראשונית בהצעתה של מובמנט, שמא לא תתקבל הבקשה.

עמדת העובדים

16. העובדים התייצבו לישיבת היום. מדובר בשתי קבוצות, שיוצגו האחת על-ידי עוה"ד רחל בן רחמים סובול והאחרת על-ידי עוה"ד רפאל ראבד. באי-כוח העובדים אמרו את דברם לפרוטוקול. באי-כוח העובדים ביקשו להבטיח את זכויות מרשיהם, ולהבנתם הזכויות יישמרו בצורה המיטבית דרך החברה שעליה סומכת בעלת הזיכיון, אלן קאר העולמית.

עמדת החברה

17. החברה תמכה אף היא בעמדתו של מנהל ההסדר, שלפיה יש לעשות עסקה עם מובמנט כבקשתו. בהתאם להחלטתי מאתמול כי על החברה להציג את עמדתה של אלן קאר העולמית בשאלה שעל הפרק, הציגה עוה"ד חיות גרינברג מכתב מאת מנכ"ל אלן קאר העולמית שנשלח בשעה 2109 אמש. לפי מכתב זה, שעליו חתום המנכ"ל, החברה מעוניינת להתקשר עם קבוצת מובמנט. במכתב זה צוין מפורשות:

לאחר פגישות נרחבות ודיונים ממושכים עם Movement Group הגעתי למסקנה כי הם מהווים הזדמנות מצוינות לנושים ולעובדים, כמו גם לשמירה ולפיתוח השוטף של הפעילות בישראל.

לא חשבתי שיש אלטרנטיבה ראויה ולא התכוונתי לשקול הצעות חלופיות מגופים פחות חזקים, פחות מבוססים ופחות יציבים.

שום דבר לא שינה את דעתי במהלך השבועות האחרונים.

(הציטוט מתוך התרגום שהוצג לי)

בהמשך המכתב המנכ"ל מונה מגוון של סיבות המוליכות כולן לכוונתה של אלן קאר העולמית להעניק את הזיכיון לקבוצת מובמנט, ולה בלבד.

הכרעה

18. החיקוק הרלוונטי הוא סעיף 93 לחוק חדלות פירעון, שזו לשונו:

(א) מכירת פעילותו העסקית של תאגיד לשם שיקומו הכלכלי, שלא במסגרת תכנית לשיקום כלכלי, טעונה אישור מראש מאת בית המשפט; בבואו לאשר מכירה כאמור, ישקול בית המשפט, בין השאר, שיקולים הנוגעים להוגנות ההליך.

(ב) אושרה מכירת פעילותו העסקית של התאגיד לפי סעיף קטן (א), תחולק התמורה שהתקבלה מהמכירה בהתאם להוראות פרק ה': חלוקת נכסי קופת הנשייה, לחלק ד', אלא אם כן אושרה לאחר מכן תכנית לשיקום כלכלי.

בדברי ההסבר להצעת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ו–2016 (ה"ח הממשלה 593, 654), מוסבר כי מטרת הסעיף היא לקבוע כי מכירת פעילותו העסקית של תאגיד שלא במסגרת תוכנית לשיקום כלכלי טעונה מראש אישור של בית המשפט. אך בהגדרה של שיקום כלכלי בסעיף 4 להצעת החוק הובהר כי שיקום כלכלי יכול להיעשות גם במכירת פעילות התאגיד. הואיל ומדובר בעסקה שלה השפעה כבירה על התאגיד, על הנושים ועל הליכי חדלות הפירעון, הוצע לקבוע שבית המשפט יאשרה בעוד מועד. עוד מובהר שם כי מאחר שהתמורה ממכירת פעילותו העסקית של התאגיד הופכת לחלק מנכסי קופת הנשייה, כל עוד החלוקה לנושים נעשית לפי סדרי הפירעון הקבועים בחוק אין צורך באישור הנושים בדרך של תוכנית שיקום וחלוקה.

ראו בהקשר זה את דבריו של כבוד סגן הנשיא השופט חגי ברנר בחדל"ת 26076-02-20 נאמן לחברת עמודי שלמה אחים ידגרוב סחר בע"מ (בהפעלה זמנית) נ' בשיר ובניו בע"מ (פורסם באר"ש 15.04.2020), ובמיוחד אלו:

[...] את הפעילות העסקית ניתן למכור ובכך להצילה, גם אם התאגיד עצמו נותר אגב כך מאחור כקליפה ריקה מתוכן. הרעיון הוא לשקם את הפעילות העסקית, ולא בהכרח את התאגיד עצמו. הדגש הוא על שמירת העסק ולא על הצלת התאגיד[...]

(פסקה 13)

19. השותפים המפעילים מציעים, למראית עין, הצעה טובה כלכלית יותר מהצעתה של מובמנט. בראייה שטחית לכאורה יש מקום לאפשר התמחרות בין ההצעות כדי למרב את התועלת לנושים, כפי שטענו השותפים המפעילים. אך במבט מעמיק יותר נראה כי הצעתם של השותפים המפעילים היא בחזקת מקסם שווא. בנויה על חולות טובעניים. כך, משום שהנכס העיקרי של החברה הוא הזיכיון של אלן קאר העולמית; אם הרשת הבין-לאומית אינה מעוניינת להתקשר עם גורם זולת מובמנט, כל הצעה אחרת לא תצלח, גם אם לכאורה היא משופרת.

גם נכס המוניטין ורשימת הלקוחות, עליו התבססו הזכיינים, ערכו זניח עד אפסי ללא תמיכתה של אלן קאר העולמית, כפי שהטיב מנהל ההסדר להסביר.

20. מנהל ההסדר הדגיש בבקשה וכן בישיבת היום כי אלן קאר העולמית תומכת במובמנט. אם לא די בכך, הדברים נכתבו במכתבו של המנכ"ל באופן בהיר ומובהק. ניכר מהמכתב כי הרשת בחנה היטב את החלופות שלפניה. היא לא הסתפקה בבדיקה של מובמנט, אלא ביררה גם על מי שכינתה „[...] גופים פחות חזקים, פחות מבוססים ופחות יציבים“. על-פי המכתב היא איתנה בדעתה להתקשר עם מובמנט, היא ולא אחרת. דבריו של בא-כוח השותפים המפעילים בישיבת היום שלפיהם יש לאפשר למרשיו שהות ולוּ קצרה, של שלושה ימים, כדי לערוך התמחרות אינם מקובלים עליי. שהות כלשהי, קצרה או ארוכה, לא תעלה ולא תוריד בלא הסכמתה של אלן קאר העולמית.

אינני מקבלת גם את הטענה העובדתית כי לא ניתנה לשותפים המפעילים הזדמנות לקיים משא-ומתן עם אלן קאר, וכי הוצבו לפניהם בפתאומיות עובדות בשטח, שנרקמו בלא ידיעתם. ממכתבו של מנכ"ל אלן קאר, (שגומד בדבריו של בא-כוח השותפים המפעילים לכדי הכינוי „מר ג'ון, באנגלייה“), נראה כי השותפים המפעילים נמנים עם אותם גופים נוספים, חזקים פחות, שההתקשרות איתם כבר נשקלה ונדחתה. גם מדבריה של עוה"ד גרינברג בדיון התחוור כי כבר התקיימו מגעים בין קבוצת השותפים המפעילים ובין אלן קאר העולמית ומה היו תוצאותיהם:

כשבוע או שבועיים לאחר מכן אץ ־רץ לו גם נציג הסניפים, ללונדון, ופגש שם את אותו ג'ון, נציג אלן קאר העולמית. שהסביר לו, באדיבות ובנימוס, שאינו מעוניין להתקשר עם הסניפים, והוא כן מעוניין להתקשר עם מובמנט, והמליץ לו בחום להצטרף לאותו מהלך. זה דבר אחד שצריך לדייק.

(עמ' 11 לפרוטוקול, שורות 29–31)

21. להשלמת התמונה יצוין כי אף בא-כוח הממונה סבר שעמדתה של אלן קאר העולמית חיונית כדי שיהיה אפשר להוציא את המהלך של המכר לפועל, ואין שום דרך לאכוף עליה להתקשר עם גורם מלבד זה שהיא עצמה בחרה בו. לכן, אמר הממונה, כל התמחרות צריכה להיות מובטחת בערובה שיפקידו השותפים המפעילים.

השותפים המפעילים עצמם היתממו במעמד הדיון בטענה כי אינם מבינים את נחיצות הערובה, ולא הביעו נכונות להפקידה. אומנם בסוף הישיבה ביקש בא-כוחם לשקול עם מרשיו בכל-זאת את הנושא, ואולם עד שעה זו לא נדרשו לכך בכתב. אוסיף כי לגבי דידי, אפילו הופקדה הערובה היה בה כדי להבטיח סך 695 אלף ש"ח בלבד – ולא את מהלך השיקום המלא באמצעות המכירה המוצעת למובמנט.

22. מן האמור עולה המסקנה כי הצעתם של השותפים המפעילים, שאותה בדקה אלן קאר בעבר, לא תזכה לתמיכתה. לא בכדי המליץ מנהל ההסדר על התקשרות עם מובמנט, ועימה בלבד, ללא מכרז.

בנסיבות אלה אני רואה לנכון לקבל את המלצתו.

עיכוב ההליכים

23. בהחלטתו של כבוד סגן הנשיא ברנר מ-10 ביולי 2022 עוכבו ההליכים נגד היחידים הערבים לחובות החברה, בשים לב להוראות סעיף 319ח לחוק חדלות פירעון. חככתי בדעתי אם יש להותיר את עיכוב ההליכים על כנו, נוכח המגמה למכור את כל נכסי החברה ופעילותה למובמנט. או שמא יש להפעיל עתה את הוראות סעיף סעיף 319טז לחוק חדלות פירעון ולבטלו.

24. הצדדים התבקשו להביע עמדה בדיון. הגם שלא לכך התכנסנו הייתה זו עשויה להיות תוצאת לואי של המהלך. מנהל ההסדר הצביע על כך שיש הצעת הסדר המבוססת על עסקת מובמנט ומכילה גם תרומת בעלים. ההצעה אמורה להידון באספות נושים בהקדם, ולפיכך הציע להשאיר את עיכוב ההליכים בעינו עד אז. לכך הצטרף גם בא-כוח הממונה.

25. בהתחשב בדברים הללו לא ראיתי לנכון להתערב בשלב זה בנושא עיכוב ההליכים, אשר נומק היטב בהחלטה מ-10 ביולי.

סיכום

26. מן המקובץ לעיל בקשה מס' 16, למתן הוראות, מתקבלת. אני מאשרת למנהל ההסדר להתקשר עם מובמנט למכירת כל נכסיה של החברה ופעילותה, בהתאם להצעה. אינני דנה בתנאי ההצעה; עניין זה יש להותיר למנהל ההסדר. מכתב הכוונות אינו שקול כנגד הסכם מפורט שייחתם עם מובמנט, שבו יובאו ללא ספק בחשבון גם הדברים שהעלו באי-כוח העובדים בישיבת היום. אני מאשרת למנהל ההסדר ליטול ממובמנט „רשת ביטחון“ מוגבלת לסך של 300 אלף ש"ח. לכספים אלה יינתן מעמד של מעין הוצאות פירוק, כבקשתו בסעיף 23 לבקשה.

27. בנסיבות העניין אני מורה כי כל צד יישא בהוצאותיו.

המזכירות תמציא העתק החלטתי זו לבאי ־כוח הצדדים.

ניתנה היום, י"ג באב תשפ"ב (10 באוגוסט 2022), בהעדר הצדדים.

נועה גרוסמן, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
04/07/2022 החלטה שניתנה ע"י חגי ברנר חגי ברנר צפייה
07/07/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 תגובה(התנגדות)מטעם השותפים המפעילים להסדר חוב, והתנגדות לצו עיכוב הליכים חגי ברנר צפייה
09/07/2022 הוראה למבקש 3 להגיש יפוי כח חגי ברנר צפייה
11/07/2022 החלטה שניתנה ע"י חגי ברנר חגי ברנר צפייה
12/07/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה דחופה לשחרור פרוטוקול הדיון וההחלטה על מתן צו עיכוב הליכים חגי ברנר צפייה
15/07/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 הודעה מטעם יציל חגי ברנר צפייה
27/07/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 הודעת עדכון ובקשה לדחיה קצרה של כינוס אסיפות הנושים חגי ברנר צפייה
27/07/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה מוסכמת לאישור הסכמות למשך תקופת ההפעלה עם חברת יציל פיננסיים חגי ברנר צפייה
08/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה דחופה למתן הוראות חגי ברנר צפייה
09/08/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
09/08/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
09/08/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
10/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשת נושה למתן גישה לנט נועה גרוסמן צפייה
10/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה באמצעות המזכירות נועה גרוסמן צפייה
10/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה דחופה למתן הוראות נועה גרוסמן צפייה
12/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה אחרת/הודעה בענייני חדל"פ/פש"ר/פר"ק נועה גרוסמן צפייה
16/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה באמצעות המזכירות סיגל רסלר-זכאי צפייה
16/08/2022 החלטה שניתנה ע"י סיגל רסלר-זכאי סיגל רסלר-זכאי צפייה
24/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה מטעם מנהל ההסדר להארכת תקופת עיכוב ההליכים חנה פלינר צפייה
28/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה מטעם מנהל ההסדר להארכת תקופת עיכוב ההליכים חגי ברנר צפייה
30/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה מטעם מנהל ההסדר להארכת תקופת עיכוב ההליכים חגי ברנר צפייה
30/08/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה מטעם מנהל ההסדר להארכת תקופת עיכוב ההליכים חגי ברנר צפייה
31/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה באמצעות המזכירות חגי ברנר צפייה
05/09/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה מטעם השותפים המפעילים ליתן הוראות לנאמן חגי ברנר צפייה
06/09/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה מטעם השותפים המפעילים ליתן הוראות לנאמן לשלם את עמלות נועה גרוסמן צפייה
11/09/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
13/09/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה לביטול חוזה קיים מטעם החברה נועה גרוסמן צפייה
19/09/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה למתן הוראות לעניין הצעת ההסדר נועה גרוסמן צפייה
28/09/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה אחרת/הודעה בענייני חדל"פ/פש"ר/פר"ק נועה גרוסמן צפייה
28/09/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה למתן הוראות לעניין הצעת ההסדר נועה גרוסמן צפייה
28/09/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה לביטול חוזה קיים מטעם החברה נועה גרוסמן צפייה
29/09/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
02/10/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
06/10/2022 החלטה על בקשה של מבקש 2 בקשה לצירוף המשיבה 1 כצד לבקשה נועה גרוסמן צפייה
18/10/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
25/10/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
27/10/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה למתן הוראות לעניין הצעת ההסדר נועה גרוסמן צפייה
27/10/2022 החלטה על בקשה של מבקש 2 הודעת עדכון ובקשה לאישור הסכמות ומתן החלטה נועה גרוסמן צפייה
02/11/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה לצירוף המבקש כצד להליך נועה גרוסמן צפייה
02/11/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
06/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה למתן הוראות לעניין הצעת ההסדר נועה גרוסמן צפייה
10/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה למתן הוראות לעניין הצעת ההסדר נועה גרוסמן צפייה
14/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 4 בקשה למתן הוראות לעניין הצעת ההסדר נועה גרוסמן צפייה
14/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 דו"ח עדכני בדבר תוצאות הצבעת הנושים נועה גרוסמן צפייה
15/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה לצירוף הדף השני של נספח א2 נועה גרוסמן צפייה
15/11/2022 פסק דין נועה גרוסמן צפייה
23/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה לחתימה על פסיקתא נועה גרוסמן צפייה
30/11/2022 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה לתיקון פסיקתא נועה גרוסמן צפייה
01/12/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
07/12/2022 החלטה שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
07/12/2022 פסק דין שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
08/12/2022 פסק דין שניתנה ע"י נועה גרוסמן נועה גרוסמן צפייה
03/01/2023 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה למתן צו לאיסור דיספוזיציות נועה גרוסמן צפייה
03/01/2023 החלטה על בקשה של משיב 6 בקשה למתן צו לאיסור דיספוזיציות נועה גרוסמן צפייה
17/01/2023 החלטה על בקשה של משיב 13 בקשות בכתב מטעם השותפים המפעילים נועה גרוסמן צפייה