טוען...

החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר

מוטי פירר12/01/2023

בפני

כבוד השופט מוטי פירר


כונס הנכסים



תובעים

עו"ד יורם וסרצוג


נתנאל גרופ בעמ

נגד

נתבעים

4. שולמית זלינגר

5. דליה הירשברג

6. עדי זלינגר

7. נכסי נפתלי הלל בעמ

9. דן הלל

12. דפנה כותן

13. רות ברקאי

14. מאירה מילמן

15. גיל מזרחי

16. מתוקה מזרחי

17. אברהם יוחנן

18. אילן יוחנן

19. אפרים אליהו

20. מאיר מועלם

21. גיל-עם מזרחי

22. אביב ושות חברה קבלנית לעבודות צבוריות ועבודות בנין

23. קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ

24. יורוקום נדל"ן בע"מ

25. קאפי השקעות ופיתוח בע"מ

26. הארט לדר בע"מ

27. תמר משה

28. נאור ירון החזקות בע"מ

29. עו"ד גיורא רובננקו (נאמן)

30. אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין - חקירות מרכז מדור תביעות

החלטה

  1. ביום 15.11.22 התנהל לפניי דיון, במהלכו נשמעו כלל טענות הצדדים באשר להסכם המכר מושא הליך פירוק שיתוף זה, זאת בטרם יאושר על ידי.
  2. מדובר בהסכם מכר שבין המוכרים בעלי הזכויות במקרקעין הידועים כגוש 6015 חלקה 111 באמצעות כונס הנכסים ("בעלי הזכויות"), לבין הקונים – שניים מבעלי הזכויות, משה תמר וחב' נתנאל גרופ בע"מ ("הקונה"). ההסכם הוכן בעקבות התמחרות שנערכה על ידי כונס הנכסים ביום 11.11.21 ("מועד ההתמחרות") בסופה נבחר הקונה, אשר הצעתו היתה הגבוהה ביותר.
  3. חלפה למעלה משנה מאז מועד ההתמחרות ועד היום, והדבר נעוץ במספר גורמים: פער בין זהות המקרקעין הנמכרים כפי שמופיע בפסק הדין מיום 22.7.12 לבין הממכר כפי שהופיע בנוסח ההסכם שהוצג לאישורי; הערות והסתייגויות רבות שהועלו על ידי חלק מבעלי הזכויות לנוסח ההסכם ולתנאיו; קשיים ועיכובים שונים בהשלמת רישום הזכויות על שם חלק מבעלי הזכויות בלשכת רשם המקרקעין (נתבעות 25 ו-26); עניינו של מר מזרחי (בפש"ר) לרבות העיקולים וההערות הרבות הרובצות על חלקו במקרקעין ואשר תרמו את חלקם לעיכוב ברישום ועוד.
  4. בעת הדיון ניתנה לצדדים האפשרות להביע את עמדתם בשלל הסוגיות העומדות על הפרק. לאחר מכן התנהל מו"מ בין הצדדים במטרה להגיע להסכמות בנושאים השנויים במחלוקת, אולם על אף ההידברות לא עלה בידיהם עד כה להגיע להסכמות מלאות והמועד שהוקצב לכך חלף. יש לזכור כי אין מדובר בעסקה רצונית בין מוכר לקונה, כי אם במכר כפוי המוטל על הצדדים בעל כורחם במסגרת תביעה לפירוק שיתוף מכוח הוראות חוק המקרקעין. לצורך כך מונה כונס נכסים אשר הוסמך לחתום בשם בעלי הזכויות על חוזה מכר, תוך שמירה מירבית על האינטרסים שלהם. על אף שמדובר במכר כפוי כאמור, ניתנה לצדדים האפשרות להביע את עמדותיהם ולהעיר את הערותיהם, אולם בחלוף המועד יש לקדם את הסוגיות ולהכריע בהן.
  5. אחר שנתתי דעתי לכלל הטענות החששות וההערות שעלו בדיון, ולאחר שניתנה לצדדים הזדמנות נוספת להגיע להסכמות בכוחות עצמם והדבר לא צלח, ומשווידאתי כי האינטרסים של בעלי הזכויות מוגנים כראוי במסגרת ההסכם, אני מורה בזה על אישור הסכם המכר כפי שהוגש לאישורי, בכפוף להוראות המפורטות להלן.
  6. החלטה זו תצורף כנספח להסכם המכר ותהווה חלק בלתי נפרד ממנו. בכל מקרה של סתירה בין נוסח ההסכם לבין הוראות החלטה זו – הוראות החלטה זו יגברו.

סוגיית הפקעות העבר

  1. חלקה 111 נמכרת במלואה לקונה. על אף האמור, כל זכות בעבר בהווה ובעתיד שמקורה בהפקעות עבר שנעשו בחלקה עד למועד אישור המכר, תישמר לבעלי הזכויות שבטרם המכירה ("זכויות מכוח הפקעות העבר").
  2. עורכי הדין יורם וסרצוג (כונס הנכסים) ו/או עו"ד אמיר סטמרי (ב"כ הכונס) ימונו כנאמנים וכמיופי כוח מטעם בעלי הזכויות לצורך מימוש הוראות פסקה זו (המונח "פסקה זו" משמעו – סעיפים 7 עד 14 להחלטתי זו) . תוכן הנאמנות יהיה זה: הנאמנים יהיו רשאים לחתום בשם בעלי הזכויות על כל מסמך או פעולה שתידרש על ידי הקונה, לרבות לצורך מימוש המכר ופיתוח המקרקעין, ולרבות לטובת צד שלישי מטעם הקונה כגון בנקים, רשויות המדינה, גופי תכנון ורשויות מקומיות, והכל באופן שלא יעכב כל פעולה משפטית, פעולת פיתוח, תכנון או בנייה, רישום, שעבוד, מישכון וכל כיו"ב, ובלבד שלא יהיה בכך כדי לפגוע בזכויותיהם של בעלי הזכויות מכוח הפקעות העבר, הן לגבי זכויות עבר והן לגבי זכויות ככל שייווצרו אם ייווצרו בעתיד, מכוח ההפקעות העבר, או להוות וויתור על זכויות אלו.
  3. מימוש הזכויות מכוח הפקעות העבר על ידי מי מבעלי הזכויות, לא יותנה במימוש הזכויות על ידי כלל בעלי הזכויות יחד, ובלבד שאין מדובר בדרישה של רשויות התכנון או הרשות המקומית.
  4. מובהר כי בעלי הזכויות ללא יהיו זכאים לפיצוי מאת הקונה בגין הפקעות העבר, אלא אם הקונה יפעל למימוש זכויות אלו לטובתו או שייטול או יקבל זכויות אלו לרשותו בניגוד להוראות פסקה זו.
  5. ההוראות המפורטות בפסקה זו יהוו כתב הוראות לנאמנים, ובהתאם לתכלית הדברים יפעלו הנאמנים. להסר ספק, תכלית הדברים היא מתן אפשרות לקונה לממש ולפתח את המקרקעין כראות עיניו ועל פי שיקול דעתו ללא עיכובים וחסמים, ובלבד שלא ייפגעו זכויותיהם של בעלי הזכויות מכוח הפקעות העבר.
  6. הצדדים – היינו בעלי הזכויות והקונה – יהיו רשאים להסכים ביניהם על החלפת הנאמנים באחרים.
  7. סעיף 19 להסכם המכר מבוטל, לאחר שלא מצאתי כי קיימת חשיבות או משמעות לאמור בסעיף זה למישור היחסים שבין בעלי הזכויות לקונים.
  8. עם השלמת הרישום על שם הקונה בלשכת רשם המקרקעין, תירשם הערה מכוח סעיף 130 לחוק המקרקעין, תשכ"ט-1969, אשר תפנה לכלל האמור בפסקה זו. לצורך רישום ההערה יגיש כונס הנכסים פסיקתה לחתימתי המופנית לרשם המקרקעין הכוללות את הוראות פסקה זו. כונס הנכסים ידאג להביא לידיעת הרשות המקומית את האמור בפסקה זו.

היטל השבחה

  1. היטל השבחה בגין תכנית שאושרה ופורסמה למתן תוקף עד למועד ההתמחרות יחול על בעלי הזכויות, ובגין תכנית שאושרה לאחר מועד זה תחול על הקונה.

מיסוי

  1. באחריות כונס הנכסים לדווח על עסקת המכר לרשות המסים עבור בעלי הזכויות, ובכלל זה לשלם את מקדמות מס השבח עבור יחידי המוכרים, מתוך כספי התמורה שיתקבלו מאת הקונה. צד המעוניין כי כונס הנכסים יטפל עבורו בהגשת שומה עצמית או בבקשה להפחתת שיעור המקדמה, יהיה עליו למסור לכונס את כל הנתונים והמסמכים הדרושים לכך, זאת על פי דרישת הכונס, במועד שיידרש לכך על ידי הכונס ובמסגרת לוח הזמנים הקבוע בהוראות הדין להגשת הדיווח או השומה העצמית או הבקשה להפחתת המקדמה.
  2. כל תשלומי החובה והוצאות הכינוס במסגרת עסקת המכר יבוצעו בפועל באמצעות חשבון הכינוס ועל ידי הכונס, זאת גם במקרה שמי מהצדדים יבקש לערוך שומה עצמית שלא באמצעות כונס הנכסים.
  3. הקונה יוסיף את סכום המע"מ על סכום התמורה, זאת בגין חלקו של כל אחד מיחידי בעלי הזכויות ובלבד שכנגד סכום המע"מ תימסר לו חשבונית מס או כל מסמך אחר אשר יאפשר לו להתקזז על הסכום האמור מול רשויות מע"מ. בגין חלק התמורה המשולם לבעל זכויות שאינו מוגדר כעוסק במע"מ ואינו מנפיק חשבונית מס, יפעל הקונה בדרך של הנפקת חשבונית עצמית.

הצמדה למדד

  1. התמורה נקבעה בעקבות התמחרות שנערכה בחודש נובמבר 2021. עסקת המכר מאושרת כעת, כשנה לאחר מכן. הסיבות לעיכוב אישור המכר פורטו לעיל. הצדדים שניהם טענו את טענותיהם בעניין שאלת ההצמדה למדד. כך, מטעם בעלי הזכויות נטען בין היתר כי מטרתה של ההצמדה היא שמירה על ערך כספי התמורה ומניעת שחיקתם. מנגד טען הקונה כי אין להטיל עליו את האחריות לעיכוב באישור המכר, שכן העיכוב לא נגרם בעטיו ולא באשמתו.
  2. אחר ששקלתי בדבר, מצאתי כי סוגיה זו מחייבת בירור נפרד ועצמאי, ולפיכך הוראות בעניין ייתנו בתום החלטה זו.

גלעם מזרחי (בפש"ר)

  1. התמורה בגין חלקו של מר גלעם מזרחי במקרקעין תועבר לחשבון הכינוס בדומה ליתר בעלי הזכויות. כונס הנכסים יפעל לשלם את תשלומי החובה והוצאות הכינוס החלים על מזרחי מתוך חלקו בתמורה. יתרת חלקו של מזרחי תועבר לקופת פשיטת הרגל באמצעות הנאמנים עוה"ד לונדנר ורובננקו.

הוראות נוספות וכלליות

  1. אחריות שני יחידי הקונה כלפי המוכרים בעלי הזכויות תהיה ביחד ולחוד. אחריות המוכרים כלפי הקונה תהיה בנפרד. בהתאם לכך, כל אחד מיחידי בעלי הזכויות אשר ישלים את החובות ויספק את האישורים המוטלים עליו כלפי הקונה במסגרת הסכם המכר, יהיה זכאי לקבל את מלוא חלקו בתמורה, ללא תלות ביתר בעלי הזכויות.
  2. הזכות לקבלת פיצוי מוסכם בגין הפרה יסודית, תקום רק לאחר שתינתן לצד המפר ההזדמנות לתקנה והוא לא פעל כן בתוך 30 יום. בכל מקרה של הפרת ההסכם מצד מי מיחידי בעלי הזכויות, הדבר לא יקים עילת תביעה מאת הקונה כלפי יתר בעלי הזכויות. הפרה יסודית תהיה כמשמעה בחוק החוזים (תרופות בשל הפרה חוזה), תשל"א-1970. על אף האמור, הפרה מצד מי מיחידי בעלי הזכויות בעניין אשר אינו נתון לשליטת אותו בעל זכויות אלא נתון לשליטת כונס הנכסים, לא תחשב כהפרה מטעמו.
  3. מובהר כי במסגרת הסכם המכר, בעלי הזכויות אינם מניחים בפני הקונה כל מצג בקשר למקרקעין, וכי הקונה איננו מסתמך על מצגים כלשהם מטעם המוכרים.
  4. לאחר תשלום מלוא התמורה, ואף בטרם יושלם הרישום על שם הקונה, יהיה מוסמך ורשאי כונס הנכסים לחתום לבקשת הקונה על כל מסמך או בקשה לרבות בקשה לשינוי תב"ע, בקשה להיתר בניה, להקלות, לרישום, לשעבוד וכל כיו"ב ובלבד שאין בכך כדי לפגוע בבעלי הזכויות או מי מהם.
  5. לא מצאתי להידרש לטענות שהועלו על ידי מי מהצדדים בעת הדיון בדבר שינויים תכנוניים שיכול שחלו במקרקעין בשנה שחלפה מאז עריכת ההתמחרות ועד היום, שכן לא הובאה כל ראשית ראיה לכך. אף חוות דעתו המעודכנת של השמאי לזר איננה מצביעה על עליית ערך המקרקעין ביחס למצבן בשומה הקודמת.
  6. בניגוד לטענות שונות שעלו בעת הדיון, לא מצאתי כי נפל דופי בהתנהלותו של כונס הנכסים עד כה. עיקר הטענות שהועלו על ידי הצדדים עניינן בסוגיות של ניסוח ואלו באו לידי הכרעה בהוראות אלו.
  7. מובהר כי אחריות הכונס כלפי בעלי הזכויות תהיה מכוח הדין ובהתאם לחובת הזהירות והאחריות המוטלות עליו בתפקידו ככונס נכסים.
  8. חשבון הכינוס יהיה חשבון אחד עבור כלל בעלי הזכויות וינוהל על ידי כונס הנכסים. עם זאת, כונס הנכסים יערוך רישום מפורט וקפדני בספריו בגין חלקו של כל אחד מבעלי הזכויות בתמורה, המסים והוצאות הכינוס החלים עליו והמשולמים על ידו, ויתרת הזכות המגיעה לו, תוך שמירה והקפדה על כך שאיש מבעלי הזכויות לא יחויב בתשלום החל על חברו.
  9. ככל שיידרש הקונה לבצע תשלומים או לשלם היטלים או מיסים שונים מתוקף היותו בעל זכויות במקרקעין עוד בטרם המכירה, יבוצע התשלום הנדרש כדין, בתוך המועדים הקבועים לכך על פי כל דין.
  10. התשלום שיבצע הקונה באמצעות בנק או גוף מממן כנגד רישום משכנתא יהיה התשלום האחרון.

סוף דבר

  1. החלטה זו תשמש כנספח להסכם המכר ותהווה חלק בלתי נפרד ממנו. אין צורך לשנות את הוראות הסכם המכר בעקבות החלטה זו, שכן מובהר כי במקרה של סתירה, הוראות אלו גוברות על הוראות הסכם המכר.
  2. בכפוף לכלל האמור לעיל, אני מאשר בזה את הסכם המכר, כפוף לאמור להלן בעניין ההצמדה.
  3. כונס הנכסים יגיש מכאן ואילך עדכון אחת ל-60 יום בדבר התקדמות מימוש המכר, קבלת התמורה, ביצוע הדיווחים, תשלומי המסים וכל כיו"ב. ת.פ. בהתאם.
  4. לאחר קבלת מלוא התמורה וביצוע כלל הדיווחים ותשלומי החובה ייפסק שכרו של כונס הנכסים.
  5. אשר לסוגיית ההצמדה למדד, יגישו הצדדים עיקרי טיעון באופן הבא:
  6. בעלי הזכויות כולם יגישו טיעוניהם במשותף (לצורך כך נדרש שיתוף פעולה בין עוה"ד ובחירת אחד מהם אשר ירכז את הטענות בשם כולם) עד ליום 23.1.23 באופן שלא יעלה על 5 עמודים (גופן David 12, רווח שורה וחצי, שוליים 2.5 ס"מ לכל צד – המזכירות תתבקש שלא לקבל למרשם מסמך החורג מהוראות אלו). לעיקרי הטיעון יצורף (בפועל, ושלא על דרך ההפניה למסמכים קודמים שהוגשו בתיק זה) כל מסמך רלוונטי התומך בעמדה, כמו כן ניתן להפנות לאסמכתאות משפטיות (פסיקה וספרות).
  7. הקונה יגיש את טיעוניו עד ליום 30.1.23 באופן הנ"ל.
  8. לאחר קבלת טיעוני הצדדים תינתן הדעת לאופן הבירור וההכרעה הדרושים, בהתחשב בטיב המחלוקת ובשאלה האם מדובר במחלוקת עובדתית או משפטית. בהתאם לכך ייקבע האם נדרש לקיים דיון ולשמוע עדויות, או שמא ניתן להכריע על סמך טיעוני הצדדים בכתב כנ"ל.
  9. מוצע לצדדים לשקול את האפשרות לפיה ההכרעה בסוגיית ההצמדה למדד לא תהיה בינארית, אלא תינתן על דרך הפשרה (סעיף 79א לחוק בתי המשפט) תוך מתן משקל יחסי הולם לכל אחד מהטיעונים שיועלו. דומה כי פתרון בדרך זו יהיה צודק יותר בנסיבות העניין. הצדדים יודיעו אפוא עמדתם להצעה זו במסגרת טיעוניהם.

ת.פ. ליום 31.1.23

ניתנה היום, י"ט טבת תשפ"ג, 12 ינואר 2023, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
06/02/2011 פס"ד לנתבעים 17-18 איריס סורוקר לא זמין
04/04/2011 הוראה לבא כוח תובעים להגיש חוו"ד מטעם התובעת איריס סורוקר לא זמין
22/07/2012 פסק דין מתאריך 22/07/12 שניתנה ע"י ד"ר איריס סורוקר איריס סורוקר לא זמין
21/03/2013 הוראה לתובע 2 להגיש הגשת מסמך איריס סורוקר צפייה
30/06/2013 הוראה לנתבע 25 להגיש הגשת מסמך איריס סורוקר צפייה
01/09/2013 הוראה לתובע 2 להגיש הגשת מסמך איריס סורוקר צפייה
11/09/2013 החלטה מתאריך 11/09/13 שניתנה ע"י ד"ר איריס סורוקר איריס סורוקר צפייה
01/12/2013 הוראה לתובע 2 להגיש הגשת מסמך איריס סורוקר צפייה
10/12/2013 החלטה מתאריך 10/12/13 שניתנה ע"י ד"ר איריס סורוקר איריס סורוקר צפייה
19/10/2014 החלטה על הודעה לבית המשפט איריס סורוקר צפייה
17/01/2017 החלטה על דו"ח כונס נכסים מוטי פירר צפייה
18/07/2017 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
02/10/2018 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
13/02/2019 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
18/03/2019 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
03/04/2019 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
12/05/2019 החלטה על בקשה של נתנאל גרופ בע"מ בקשה באמצעות המזכירות מוטי פירר צפייה
05/11/2020 החלטה על בקשה של הודעת מאת כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
17/11/2020 החלטה על בקשה של הודעת מאת כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
30/11/2020 החלטה על בקשה של נתבע 21 הודעה ותגובה מטעם הנאמנים מוטי פירר צפייה
03/12/2020 החלטה על בקשה של הודעת מאת כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
13/12/2020 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
28/12/2020 החלטה על בקשה של נתבע 15 תגובת החייב לתגובת כונס הנכסים והנאמנים מוטי פירר צפייה
26/01/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
26/01/2021 החלטה על בקשה של נתבע 21 הודעת הנאמנים מוטי פירר צפייה
28/01/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
09/02/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
10/02/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
10/05/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
11/05/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
02/06/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
14/06/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
17/06/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
28/06/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
14/07/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
02/08/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
10/09/2021 החלטה על בקשה של נתבע 15 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
14/11/2021 החלטה על בקשה של נתבע 12 הודעה / שינוי / ביטול ייצוג מוטי פירר צפייה
29/11/2021 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
13/12/2021 החלטה על בקשה של נתבע 29 בקשת בהנאמנים על נכסי גיל מזרחי להארכת מועד להגשת תגובה לבקשה לאישור המכר מוטי פירר צפייה
14/12/2021 החלטה על בקשה של נתבע 16 בקשת הנתבעת 16 להארכת מועד קצרה להגשת תגובתה לבקשת כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
14/12/2021 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
21/12/2021 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה לעדכון הנאמן כמייצג נתבעת 7 מוטי פירר צפייה
27/12/2021 הוראה לנתבע 7 להגיש ניוד מסמך מתיקייה לתיקייה מוטי פירר צפייה
29/12/2021 החלטה על בקשה של נתבע 7 הארכת מועד להגשת תגובה /בקשה / מסמך מוטי פירר צפייה
29/12/2021 החלטה על בקשה של נתבע 7 הודעה בהתאם להחלטה מוטי פירר צפייה
09/01/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
18/01/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה למתן זכות תשובה מוטי פירר צפייה
18/01/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
23/01/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה לקבלת ארכה להגשת תשובה והגדלת מכסת עמודים מוטי פירר צפייה
24/01/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
01/02/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
02/02/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
07/02/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
10/02/2022 החלטה על בקשה של נתבע 26 בקשה לשינוי מועד דיון מוטי פירר צפייה
14/02/2022 החלטה על בקשה של נתבע 26 בקשה לשינוי מועד דיון מוטי פירר צפייה
15/02/2022 החלטה על בקשה של נתבע 26 בקשה לשינוי מועד דיון מוטי פירר צפייה
23/02/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
03/03/2022 החלטה על בקשה של נתבע 29 הודעה מטעם הנאמנים מוטי פירר צפייה
10/03/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
14/03/2022 החלטה על בקשה של נתבע 21 בקשה דחופה לדחיית מועד דיון בשל מחלת הנאמנת מוטי פירר צפייה
16/03/2022 החלטה על בקשה של נתבע 29 הודעה מטעם הנאמן עו"ד גיורא רובננקו מוטי פירר צפייה
16/03/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה באמצעות המזכירות מוטי פירר צפייה
16/03/2022 החלטה על בקשה של תובע 4 מתן החלטה מוטי פירר צפייה
20/03/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
22/03/2022 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
24/03/2022 החלטה על בקשה של נתבע 21 הודעה מטעם הנאמנת על מתן החלטה בתיק פשר 1712/08 מוטי פירר צפייה
28/03/2022 החלטה על בקשה של נתבע 29 הודעת הבהרה מטעם הנאמן - גיורא רובננקו מוטי פירר צפייה
29/03/2022 החלטה על בקשה של בא כוח נתבעים הודעה הבהרה מטעם הנאמנת מיום 29.3.22 מוטי פירר צפייה
31/03/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה למתן ארכה להגשת עדכון לבית המשפט מוטי פירר צפייה
05/04/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה לחתימה על פסיקתא מטעם המשיבות 25-26 מוטי פירר צפייה
13/04/2022 החלטה על בקשה של נתבע 29 בקשת מר גיל מזרחי למתן אורכה בת 7 ימים להגשת תגובתו נוכח החלטת בית המשפט בבקשה 130 מוטי פירר צפייה
14/04/2022 החלטה על בקשה של נתבע 15 תגובה משיב 15 מוטי פירר צפייה
28/04/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה נוספת להארכת מועד להגשת עדכון בעניין מתווה מכר מוטי פירר צפייה
28/04/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
02/05/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה לחתימה על פסיקתא מטעם המשיבות 25-26 מוטי פירר צפייה
02/05/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה מתוקנת לחתימה על פסיקתא מטעם ב"כ המשיבות 25-26 מוטי פירר צפייה
23/05/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 הודעת עדכון מטען המשיבות 25-26 בנוגע לעריכת מתווה לביצוע מכר קרקע מוטי פירר צפייה
27/05/2022 החלטה על בקשה של נתנאל גרופ בע"מ תגובת המבקשת להודעת עדכון מטעם המשיבות 25-26 בנוגע לעריכת המתווה לביצוע מכר קרקע במסגרת פרוק שיתוף מוטי פירר צפייה
07/06/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 הודעת עדכון מטעם ב"כ המשיבות 25-26 בדבר ביצוע פעולות מוטי פירר צפייה
22/06/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 הודעת עדכון שניה מטעם ב"כ המשיבות 25-26 בדברביצוע פעולות רישום מוטי פירר צפייה
26/06/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
01/07/2022 החלטה על בקשה של נתבע 15 תגובה מוטי פירר צפייה
26/07/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 הודעת עדכון שלישית מטעם ב"כ המשיבות 25-26 בדבר ביצוע פעולות רישום מוטי פירר צפייה
03/08/2022 החלטה על בקשה של הודעה ובקשה מאת כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
08/08/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
09/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה דחופה מוטי פירר צפייה
10/08/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 בקשה לחתימה על פסיקתא מטעם המשיבות 25-26 מוטי פירר צפייה
21/08/2022 החלטה על בקשה של נתבע 25 הודעת עדכון מטעם ב"כ המשיבות 25-26 בדבר השלמת רישום זכויות מוטי פירר צפייה
31/08/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
20/09/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור גמר תשלום לשמאית עינת כרובי מוטי פירר צפייה
23/10/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
25/10/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
25/10/2022 החלטה על בקשה של תובע 4 בקשה דחופה לקביעת מועד דיון דחוף לאישור המכר מוטי פירר צפייה
03/11/2022 החלטה על בקשה של נתבע 29 בקשת מר גלעם מזרחי להארכת מועד נוכח אישפוזו מוטי פירר צפייה
06/11/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
07/11/2022 החלטה על בקשה של תובע 4 בקשה דחופה נוספת לקביעת דיון דחוף לאישור המכר מוטי פירר צפייה
09/11/2022 החלטה על בקשה של נתבע 15 תגובה משיב 15 מוטי פירר צפייה
12/11/2022 החלטה על בקשה של בקשה לאישור מכירת הנכס מוטי פירר צפייה
13/11/2022 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
14/11/2022 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
15/11/2022 החלטה על בקשה של תובע 4 בקשה דחופה לקביעת מועד דיון דחוף לאישור המכר מוטי פירר צפייה
17/11/2022 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
20/11/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 הודעה לבית המשפט מוטי פירר צפייה
21/11/2022 החלטה על בקשה של נתבע 16 בקשה דחופה למתן הוראות לכונס הנכסים מוטי פירר צפייה
27/11/2022 החלטה על בקשה של נתבע 16 בקשה דחופה למתן הוראות לכונס הנכסים מוטי פירר צפייה
04/12/2022 החלטה על בקשה של הודעה מטעם כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
04/12/2022 החלטה על בקשה של נתבע 16 בקשה דחופה למתן הוראות לכונס הנכסים מוטי פירר צפייה
05/12/2022 החלטה על בקשה של נתבע 16 בקשה דחופה למתן הוראות לכונס הנכסים מוטי פירר צפייה
22/12/2022 החלטה על בקשה של הודעה מטעם כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
29/12/2022 החלטה על בקשה של תובע 4 הודעה ובקשה דחופים מוטי פירר צפייה
08/01/2023 החלטה על בקשה של הודעה מטעם כונס הנכסים מוטי פירר צפייה
12/01/2023 החלטה שניתנה ע"י מוטי פירר מוטי פירר צפייה
22/01/2023 החלטה על בקשה של נתבע 26 בקשה להגדלת מכסת כמודים ולמתן ארכה להגשת עיקרי טיעון מוטי פירר צפייה
23/01/2023 החלטה על בקשה של נתבע 26 בקשה מוסכמת להגדלת מכסת עמודים והארכת מועד מוטי פירר צפייה
29/01/2023 החלטה על בקשה של נתבע 26 עיקרי טיעון מטעם בעלי הזכויות מוטי פירר צפייה
30/01/2023 החלטה על בקשה של תובע 4 בקשה מוסכמת להארכת מועד להגשת עיקרי טיעון מטעם המבקשים מוטי פירר צפייה
07/02/2023 החלטה על בקשה של בקשה לאישור גמר תשלום לשמאי גיל לזר מוטי פירר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 4 נתנאל גרופ בעמ טל קנת
נתבע 4 שולמית זלינגר ליאורה חביליו
נתבע 5 דליה הירשברג
נתבע 6 עדי זלינגר חגי טימנס
נתבע 7 נכסי נפתלי הלל בעמ חגי טימנס
נתבע 9 דן הלל
נתבע 12 דפנה כותן חגי טימנס
נתבע 13 רות ברקאי חגי טימנס
נתבע 14 מאירה מילמן
נתבע 15 גיל מזרחי
נתבע 16 מתוקה מזרחי ליאור קשלס
נתבע 17 אברהם יוחנן דוד שידלובר
נתבע 18 אילן יוחנן דוד שידלובר
נתבע 19 אפרים אליהו
נתבע 20 מאיר מועלם
נתבע 21 גיל-עם מזרחי שושנה לונדנר
נתבע 22 אביב ושות חברה קבלנית לעבודות צבוריות ועבודות בנין דותן רוזן
נתבע 23 קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ דותן רוזן
נתבע 24 יורוקום נדל"ן בע"מ
נתבע 25 קאפי השקעות ופיתוח בע"מ ארז שגיב
נתבע 26 הארט לדר בע"מ ארז שגיב
נתבע 27 תמר משה
נתבע 28 נאור ירון החזקות בע"מ דותן רוזן
נתבע 29 עו"ד גיורא רובננקו (נאמן) גיורא רובננקו
נתבע 30 אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין - חקירות מרכז מדור תביעות
מבקש 1 רועי שליאן
מבקש 2 יניב שליאן
מבקש 3 עידן שיליאן
מבקש 4 אלירן שיליאן
מבקש 1 נתנאל גרופ בע"מ טל קנת
מבקש 1 עו"ד חגי טימנס
מבקש 1 פרקליטות מחוז מרכז