טוען...

הוראה לבא כוח משיבים להגיש הודעה

עדי זרנקין19/09/2012

בקשה מס' 181

בפני

כבוד השופט דר' עדי זרנקין

בענין:

כינוס נכסים בפרויקט "וילאן" קריית מוצקין

כינוס נכסים בפרויקט "שער העיר" "נהריה"

סלע שולדר חברה להשקעות בע"מ

הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ

בילו השקעות בע"מ

נגד

המשיבים:

1. עו"ד ישי בית און, כונס נכסים

2. סלע שולדר חברה להשקעות בע"מ (בפירוק)

3. שולדר חברה לבניין (בע"מ בפירוק)

4. כונס הנכסים הרשמי

החלטה

עורך דין ישי בית און (להלן: "הכונס"), מונה, בשנת 2001, לבקשת הבנק הבינלאומי הראשון (להלן: "הבנק"), ככונס נכסים למימוש שעבודים שעשו המשיבות 2 ו 3 (להלן: "שולדר" ו/או "החברות") לטובת הבנק בגין שני פרויקטים של בנייה, האחד - פרויקט "וילאן" בקרית מוצקין, והשני - פרויקט "שער העיר" נהרייה(להלן : "הפרויקטים")

במשך השנים שחלפו מאז מינויו פעל כונס הנכסים במסגרת שני הפרויקטים הללו, ובכלל זה השלים את בנייתן של כ 144 דירות, ועסק במכירתן.

במשך תקופה ארוכה נמנע הכונס מליתן דו"ח כספי מבוקר של כינוס הנכסים על ידו, וכן לחשוף את דפי חשבונות הבנק של הכינוס, וכל המעיין בפרוטוקול הדיונים שנתקיימו בתאריכים 28/2/10, 6/7/10, 26/10/10, ייווכח על נקלה כי החלטותיי בעניין זה לא מולאו על ידי הכונס, ובוודאי שלא מולאו בשלמותן, ועל רקע זה החלטתי, ביום 26/10/10, למנות את רו"ח בר לב כרו"ח בודק מטעם בית המשפט.

על פי החלטתי ההיא, נתבקש רו"ח בר לב לבחון את התנהלות החשבונאית של כונס הנכסים, ובכלל זה את כל הפעולות שנעשו בחשבונות הכינוס ובחשבון החברות, מתחילתו של הכינוס ועד למועד ההחלטה. בכלל זה, נתבקש רו"ח בר לב לבדוק את הדוחות הכספיים שהוגשו, וככל שלא הוגשו נתבקש להכינם, לאחר שיקבל לידיו את החומר החשבונאי המצוי בידי הכונס, וכן בידי החברות ובידי מר שולדר, שהיה בעל השליטה בחברות, לפני היותן חדלות פירעון.

רו"ח בר לב הגיש את חוות דעתו ביום 21/2/12,והצדדים כולם נדרשו למסקנותיו, הן בתגובותיהם בכתב, והן בדיון בעל פה שנתקיים בעניין זה.

עוד טרם נתקבלה חוות דעתו של רו"ח בר לב הגיש הבנק בקשה להחלפתו של הכונס, על רקע העובדה כי איבד כל אמון בו, לאחר שלטענתו הסתבר לו, כי הכונס נטל לכיסו, שלא כדין, סך של 1.065,000 ₪ מקופת כינוס נכסים אחר, שנתקבלו בידו כתוצאה ממכירת נכסים בתיקי הוצל"פ, עניין שבעטיו קיימים, ככל הנראה, הליכים משפטיים בין הבנק ובין הכונס.

עניין נוסף אשר בשלו נתערער אמון הבנק בכונס, היה החלטתו של הכונס להגיש, בשם הבנק, תביעה בגין תרמית מנהלים כנגד מנהלי החברות, וזאת ללא שקיבל את הסכמת הבנק לכך, תביעה אשר נמחקה בסופו של דבר, כך הטענה, בשל רשלנותו של הכונס, ואי קיום צווי בית משפט ואשר תוצאתם הייתה חיוב הבנק בהוצאות ושכ"ט עורך דין בסכום של כ 479,000 ₪ בתוספת מע"מ. אם בכך לא סגי הוסיף וטען הבנק כי הכונס, אף שיפוי הכוח שניתן לו מטעם הבנק בוטל, אף מחק על דעת עצמו את הערעור שהגיש לבית המשפט העליון, מטעם הבנק, על חיוב ההוצאות הנכבד, אשר בעקבות כך אף עלה סכום ההוצאות בו חויב הבנק והגיע כדי סך כולל של כ 692,000 ₪.

בקשה דומה להעברת הכונס מתפקידו הגישה אף בילו השקעות בע"מ ( להלן:"בילו") אשר הינה נושה מובטחת של החברות, בדרגה שנייה, לאחר הבנק.

בשנת 1998בילו התקשרה עם החברות בחוזה מימון (להלן:"חוזה המימון") על פיו התחייבה להעמיד לרשות הפרויקטים בטחונות בסכום של 14,565,000 ₪ באמצעות ערבויות שהיוו 71.7% מנפח הביטחונות שנדרשו על ידי הבנק, ובתנאי שהחברות יעמידו את יתרת הביטחונות.

על פי חוזה המימון הוקנתה לבילו זכות חזרה לנכסי הפרוייקטים בדרגה שנייה אחרי הבנק, וכן הוקנתה לה זכות חזרה כלפי החברות, אשר גובתה באיגרת חוב.

בילו טענה אף היא,בין היתר, כי התנהלותו של הכונס בעניין התביעה כנגד המנהלים, רשלנותו בניהולה, הימנעותו מקיום צווי בית המשפט, והחלטתו למוחקה, הייתה ראויה לכל גנאי, נבעה משיקולים זרים, והסבה נזקים בסכום של כ800,000 ₪ .

ייאמר כבר כאן כי לא בכדי איבד הבנק את האמון בכונס, ואף אני הגעתי לכלל דעה שאין הוא יכול להמשיך בתפקידו, ויש להפסיק מינויו ללא שיהוי נוסף.

מתוך הדוח שהכין רו"ח בר לב, (להלן: "דו"ח בר-לב"), עולה לכאורה כי התנהלותו החשבונאית של הכונס הייתה בעייתית עד מאד. רו"ח בר-לב מצא כי הכונס נהג להשאיר מיליוני שקלים בחשבון הבנק של הכינוס במשך חודשים רבים מבלי להעבירם לחשבון הבנק של החברה, ובכך להקטין את ההלוואות שנטלו החברות, ואשר נשאו ריבית נכבדת, ועל פי תחשיבו, הנזק המשוערך לחשבון

הכינוס בגין עניין זה, עולה כדי 365,000 ₪ בערך.

עוד מצא המומחה כי הכונס נמנע מלגבות בחזרה מס ערך מוסף בגין ביטול עסקת מכירת דירה בסך של כ 124,000 ₪.

עוד מעלה הדו"ח אי התאמות וחריגות בקשר לשכר טרחתו של הכונס, ובכלל זה משיכת שכר טרחה ללא קבלת אישורו מראש של בית משפט, גביית שכר טרחה ללא הוצאת חשבונית על סך של כ 546,000 ₪, והגשת בקשה לבית המשפט לאישור שכ"ט, ללא הצגת הסכם שכר הטרחה שבין הכונס לבין הבנק.

עוד, על פי הדו"ח, פעל הכונס בניגוד להחלטת בית המשפט בעניין התביעה שהגיש בגין תרמית המנהלים, בעת ששילם מקופת הכינוס תשלומי הוצאות, שנפסקו לטובת הנתבעים, בסכום העולה על 700,000 ₪, וזאת בשעה שבית המשפט הורה כי הכספים הללו ישולמו על ידי הבנק ובילו, ולא מחשבון הכינוס.

עוד מצוין בדו"ח כי קיים חשד שהכונס פטר חייב שהיה אמור להעביר סך של 150,000 ₪ לקופת

הכינוס, מן החובה לשלם סכום זה, ואפשר ועשה כן תמורת הסכמתו של החייב להעיד באותה תביעת תרמית מנהלים, שנכשלה כאמור, עוד באיבה.

חלק נכבד מן הדו"ח של רו"ח בר לב (להלן: "דוח בר-לב") מתייחס לחוזה המימון וכן להסכם שנחתם בשנת 2004 בין הבנק ובין בילו(להלן : "הסכם בנק- בילו" ) על פיו, בין היתר, הסכים הבנק להחזיר לבילו את יתרת הפיקדון שהפקידה אצלו, להבטחת התחייבויות החברות על פי הסכם המימון, ואשר עמד על סך של 6,576,721 ₪ .

באשר להסכם המימון הציע המומחה פרשנות משלו על פיה אין המדובר בהסכם מימון גרידא, אלא עסקינן, למעשה, בהסכם שותפות בין שותפים לפרוייקטים, אשר הסדיר חלוקת רווחים, או חלוקת הפסדים, במקרה של מימוש הבטחונות על ידי הבנק. על פי פרשנותו של המומחה, לא הייתה זכאית בילו לדרוש מנכסי הפרוייקט את מלוא הסכומים שהעמידה לחברות, העומד על 13,537,000 ₪ אלא רק חלק ממנו העומד על סך של כ 3,837,600 ₪ בלבד, בגין חלקה בהשקעה בשותפות הנטענת.

באשר להסכם בנק- בילו, סבר המומחה כי הבנק לא רשאי היה לשחרר לבילו את הפיקדון הכספי שהפקידה בבנק להבטחת התחייבויות החברות, באשר יש לראות פיקדון זה כנכס מנכסי החברות, ולפיכך סבר כי יש להורות על החזרתו לחשבון הכינוס, כשהוא נושא ריבית בשיעור שחויבו בו בבנק חשבונות החברות, ואף חישב ומצא כי סכום ההחזר מגיע כדי 9,260,524 ₪ .

בעניין זה ראוי לציין כי המומחה מצא לנכון להתייחס בחוות דעתו למערכת הקשרים שבין הבנק ובילו, תוך שהוא מפרט את עץ המבנה של החברות שבשליטת מר צדיק בינו, אשר שולט בבנק, ובאמצעות חברת פז בע"מ הינו אף בעל השליטה בבילו. עניין אחרון זה בא, בוודאי, על מנת להדגיש כי מאחר והמדובר בחברות אשר נשלטות על ידי אותו אדם, הרי ההחלטה של הבנק להחזיר הפיקדון לבילו הינה תוצאה של אותה זהות בשליטה, והונעה משיקולים אלו בלבד, ושתי אלו חברו, למעשה, על מנת לפגוע בנכסי החברות.

לבד מן העובדה כי המומחה מצא לנכון ליתן פרשנויות משפטיות להסכמים הללו, ולא לשם כך נתמנה, שהרי זהו עניין לבית המשפט לענות בו , ואינו נתון לחוות דעת של מומחה, אני אף מתקשה לקבל לגופן את קביעותיו של המומחה לגבי שני ההסכמים כאחד.

באשר לפרופוזיציה על פיה הסכם המימון הינו למעשה הסכם שותפות, אינני סבור כי יש בהסכם המימון כדי לאששה. נראה, לכאורה, כי המדובר בהסכם מימון לכל עניין ודבר, הכולל בתוכו תניות אשר פוגשים אנו תדיר בהסכמי מימון אשר כאלו, ובכללן תניות העוסקות בעמלות, בטחונות, העמדת החוב לפירעון מיידי במקרה של הפרה, ריביות פיגורים וכו'.

כבר מקריאת המבוא להסכם המימון ניתן לעמוד על מהותו, וכך נאמר בו (עמ' 2 בפסקת ה"והואיל" האחרון):

"והואיל ועל סמך הצהרות שולדר והצהרות החברה להשקעות שלעיל ולהלן, בילו נענתה לבקשת שולדר והחברה להשקעות והסכימה להעמיד לחברה להשקעות באופן ובתנאים כאמור בחוזה זה להלן: ... ערבויות ו/או ביטחונות ו/או הלוואות בגובה של עד 14,565,000 ₪ (במונחי 1/3/98), בהתאם לדרישות ההון העצמי של הבנק הבינלאומי הראשון בע"מ (להלן: "הבנק המלווה"), שנתן לפרויקט ליווי בנקאי...".

מקריאת הסכם המימון עולה כי המדובר, אם כן, בעסקת מימון אשר בה העמידה בילו מימון לפרויקטים וזאת כנגד קבלת תמורת עלות המימון, בצירוף עמלה שנתית קבועה, ובצירוף עמלה נוספת הנגזרת מרווחי הפרויקט. עצם העובדה כי עמלת המממן מושפעת מרווחי הפרוייקט, עדיין אין משמעה כי בהסכם שותפות עסקינן.

מאידך, אין בהסכם המימון כל סממן של שותפות, ובכלל זה יכולת השפעה של בילו על הקמת הפרויקטים, ניהולם, מכירת הדירות או שיווקם, זכויות חתימה, קבלת החלטות, וכיוצא באלה עניינים אשר לא ייפקד מקומם בכל הסכם שותפות.

על רקע האמור לעיל "קביעתו" של המומחה כי בהסכם שותפות עסקינן, לא הייתה במקומה אף לגופה, מה גם שבעניין זה תלויה ועומדת בקשה מספר 178 אשר הגיש מר שולדר, אשר בה נתבקשה קביעה כי היחסים שבין החברות לבין בילו היו יחסי שותפות, ומיטיב היה המומחה לעשות לולא נדרש לעניין זה כלל. בעניין בקשה מספר 178 הנ"ל, ככל שמר שולדר עומד על ניהולה, יודיע על כך בתוך 15 יום ואקבע דיון בה.

אף בעניין הסכם בנק- בילו, אני מתקשה לקבל את דעתו של המומחה כי בשעה שהבנק הגיע להסכם עם בילו, במסגרתו שוחרר הפיקדון, שהוחזק בחשבון בילו, במסגרת ערבותה של בילו כלפי הבנק לחובות החברות, הרי הוא שלח ידו בנכס מנכסי החברות. הפיקדון לא היה נכס של החברות, אלא נכס של בילו, אשר הופקד כבטוחה להתחייבויות החברות, הא ותו לא.

ראשית, נראה כי לא הייתה מוטלת על הבנק חובה לממש קודם כל בטוחה זו דווקא, ורשאי היה לנסות ולהיפרע מנכסי החברות, לפני שיידרש לביטחונות החיצוניים שהעמיד לו הערב, והחברות אינן יכולות להישמע בטענה הפוכה, העומדת בסתירה למושכלות ראשונים בדיני ערבות, על פיהן יתכבד הנושה ויפנה לחייב העיקרי בטרם יבוא חשבון עם הערב.

שנית, סבור אני כי הבנק ובילו רשאים היו, כשני נושים מובטחים, האחד בדרגה ראשונה, והשני בדרגה שנייה אחריו, אשר השקיעו ממון רב בפרויקטים הללו, להגיע לידי הסכם אשר הסדיר, בין היתר, את חלוקת כספי הכינוס של הפרויקטים, הסדרת האשראיים בגין ערבויות חוק המכר, בקשר עם הבטחת כספיהם של רוכשי הדירות בפרויקטים, כיסוי שכרו של הכונס, ובכלל זה רשאים היו אף להסכים כי הפיקדון הכספי, שהעמידה בילו לבנק, להבטחת ערבותה, יושב לה. בעשותם כן לא קופחה כל זכות של החברות, ואין מקום להורות על החזרת הפיקדון לחשבון הכינוס.

בעניין זה של הסכם בנק-בילו ראוי לציין כי על פיו זכאי הבנק, החל מ 30/11/03, למלוא כספי החלוקה הראשונים מחשבון הכינוס, עד לסך של 18,430,000 ₪ בצירוף ריבית, ואילו בילו זכאית למלוא כספי החלוקה מעבר לסך זה ועד לסך של 16,697,674 ₪.

הבנק הבהיר בתגובתו כי מאז חתימת הסכם בנק-בילו הוא טרם קיבל את מלוא הכספים המגיעים לו על פי חלוקה זו, וממילא אף בילו לא זכתה להחזר כלשהו מתמורות הכינוס.

באשר ליתר ממצאיו – מסקנותיו של המומחה, הן כלפי הנושים המובטחים והן כלפי הכונס, אינני רואה לנכון ליתן כעת החלטה אופרטיבית נוספת, מאחר ורצוי, לדעתי, כי אידרש לעניין זה לאחר שכונס הנכסים החדש, שימונה על ידי להלן, יכנס לעובי הקורה ויגבש דעתו לעניין זה לאחר שיקבל את עמדתם של הנוגעים בדבר.

באשר לדוחות הכספיים של הפרויקטים, הוריתי לכונס, בדיון מיום 11/6/12, לחתום על הדוחות הכספיים לשנים 2000, 2006 תוך 10 ימים, ועל פי דיווחו כך עשה. כמו כן, הוריתי לרו"ח בר לב להכין דוחות כספיים של הכינוס עבור השנים 2007 ואילך על פי חומר הנהלת החשבונות אשר מצוי היה בידיו של רוה"ח שמינה הכונס, רו"ח לוי, אך רו"ח בר לב טרם דיווח האם השלים הכנת הדוחות, ואני מורה לו לעשות כן בתוך 10 ימים מהיום.

סיכומו של דבר:

אני מורה על סיום תפקידו של עו"ד ישי בית און ככונס נכסים.

הבנק ובילו הציעו כי במקומו של עו"ד בית און אמנה את עו"ד דן עופר, המוסכם עליהם, ככונס נכסים חליפי.

לאחר ששקלתי בדבר הגעתי לכלל דעה כי אין זה רצוי, במקרה זה, כי ימונה ככונס, מי שמוצע דווקא על ידי שני הנושים הללו, ורצוי היה שאמנה כונס מתאים אחר.

למסקנה זו הגעתי, בין היתר, מן הטעם, שקיימת אפשרות שכונס הנכסים שימונה, לאחר שיבחן את דוחותיהם הכספיים של הפרויקטים נשוא הכינוס, ולאחר שיבחן את ממצאי חוות דעת המומחה, וכל חומר אחר שיידרש לו, יגיע לכלל מסקנה כי עליו להגיש בקשה כנגד מי מן המשיבים, ומוטב היה כי בעשותו כן יהא משוחרר מזיקה כלשהי למי מן הנושים המובטחים.

הבנתי מדברי הצדדים כי, בין היתר, על הכונס שימונה לדאוג לרישום הבעלויות בכ 144 דירות לשמם של רוכשי הדירות, על כך הכרוך בכך, והכונס שימונה יפעל להשלמת משימה זו בהקדם האפשרי.

אני ממנה את עורך דין חיים סמט מתל-אביב ככונס נכסים, במקומו של הכונס עו"ד ישי בית און.

הבנק יפנה לעו"ד סמט ויעביר אליו החלטתי זו בתוך 21 ימים, וכן יעביר אליו את חוות דעת המומחה וכל חומר אחר שיבקש על מנת לגבש החלטה האם מקבל הוא עליו את המינוי.

עו"ד סמט יודיע בתוך 30 יום נוספים האם מקבל הוא עליו את המינוי, וככל שיחליט שלא לקבלו, אמנה כונס נכסים אחר תחתיו.

ככל שיקבל עליו עו"ד סמט את המינוי, יודיע לבית המשפט ולצדדים, בתוך 45 יום מיום מינויו, האם על בסיס החומר שהועבר לעיונו, לרבות דו"ח המומחה על נספחיו יש, לדעתו, להגיש בקשה כלשהי כנגד מי מן המשיבים.

ניתנה היום, ג' בתשרי תשע"ג, 19 ספטמבר 2012, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/08/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
11/08/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
12/08/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
04/09/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
07/09/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
20/10/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
29/10/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
25/12/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
29/12/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
31/12/2003 החלטה גדעון גינת לא זמין
06/01/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
26/01/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
18/04/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
30/05/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
03/06/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
09/06/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
21/07/2004 הוראה למשיב 3 להגיש התחייבות גדעון גינת לא זמין
28/07/2004 החלטה שמואל ברלינר לא זמין
28/07/2004 החלטה שמואל ברלינר לא זמין
09/08/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
09/08/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
15/09/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
13/10/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
26/12/2004 החלטה גדעון גינת לא זמין
27/02/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
02/03/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
03/04/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
06/04/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
12/04/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
19/04/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
05/05/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
01/06/2005 החלטה גדעון גינת לא זמין
07/03/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
09/04/2006 החלטה שושנה שטמר לא זמין
10/04/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
08/05/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
08/05/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
23/07/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
06/09/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
11/09/2006 החלטה גדעון גינת לא זמין
15/01/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
15/01/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
21/03/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
03/05/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
06/05/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
16/05/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
17/06/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
17/06/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
16/09/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
25/11/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
24/12/2007 החלטה גדעון גינת לא זמין
01/01/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
15/01/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
31/01/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
06/02/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
02/03/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
26/03/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
28/04/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
20/05/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
10/06/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
10/06/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
10/06/2008 החלטה בלהה גילאור לא זמין
23/06/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
06/07/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
13/07/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
24/09/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
12/10/2008 החלטה גדעון גינת לא זמין
03/11/2008 החלטה חני הורוביץ לא זמין
03/11/2008 פרוטוקול גדעון גינת לא זמין
23/11/2008 הוראה לבא כוח להגיש תגובה גדעון גינת לא זמין
07/12/2008 הוראה למבקש 1 להגיש תגובת המבקש גדעון גינת לא זמין
11/12/2008 הוראה לבא כוח להגיש הבהרה לתגובת המשיבה גדעון גינת לא זמין
18/01/2009 החלטה על בקשה של רו"ח שמשון מרון כללית, לרבות הודעה בקשה לקביעת מועד לדיון בסוגיית העיכבון 18/01/09 גדעון גינת לא זמין
06/05/2009 החלטה על בקשה של דב שולדר כללית, לרבות הודעה בקשה להמשך הבוררות לפי הסכם הקיים בין המבקש לבין המשיבה 06/05/09 גדעון גינת לא זמין
21/04/2010 החלטה על בקשה של צמנטכל הנדסה וייזום צפון בע"מ כללית, לרבות הודעה בקשה למתן החלטות 21/04/10 עדי זרנקין לא זמין
11/01/2011 החלטה מתאריך 11/01/11 שניתנה ע"י עדי זרנקין עדי זרנקין לא זמין
13/07/2011 החלטה על בקשה של מבקש 1 שינוי מועד דיון (בהסכמה) 13/07/11 עדי זרנקין לא זמין
08/09/2011 החלטה על בקשה של מבקש 1 כללית, לרבות הודעה תגובת הכונס לבקשה להחליפו 08/09/11 עדי זרנקין לא זמין
27/10/2011 החלטה מתאריך 27/10/11 שניתנה ע"י עדי זרנקין עדי זרנקין לא זמין
21/12/2011 החלטה על בקשה של משיב 1 כללית, לרבות הודעה בקשה למתן החלטה 21/12/11 עדי זרנקין לא זמין
26/12/2011 החלטה על בקשה של מבקש 1 כללית, לרבות הודעה תגובת כונס הנכסים לבקשה 193 26/12/11 עדי זרנקין לא זמין
05/04/2012 החלטה על בקשה של מבקש 1 שינוי / הארכת מועד 05/04/12 עדי זרנקין לא זמין
19/09/2012 הוראה לבא כוח משיבים להגיש הודעה עדי זרנקין צפייה
12/12/2012 החלטה על בקשה של מבקש 1 כללית, לרבות הודעה בקשה דחופה לעיכוב ביצוע בדבר החלטה מיום 19.9.12 להחלפת כונס נכסים (חלקה במעמד צד אחד) 12/12/12 עדי זרנקין צפייה
11/02/2013 החלטה 11/02/2013 לא זמין
25/04/2013 החלטה על בקשה של מבקש 1 כללית, לרבות הודעה בקשה בהולה למתן צו עשה 25/04/13 עדי זרנקין צפייה
04/08/2013 הוראה לבא כוח מבקשים להגיש הודעה עדי זרנקין צפייה
27/11/2013 פסיקתא עדי זרנקין לא זמין
05/01/2014 החלטה על בקשה של דב שולדר כללית, לרבות הודעה בקשה בכתב 05/01/14 עדי זרנקין צפייה
03/07/2014 החלטה על בקשה של מבקש 1 מתן הוראות 03/07/14 עדי זרנקין צפייה
19/12/2016 החלטה שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
15/04/2019 החלטה שניתנה ע"י אריה נאמן אריה נאמן צפייה
23/02/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה מטעם כונס הנכסים אריה נאמן צפייה
24/03/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה מטעם כונס הנכסים אריה נאמן צפייה
18/01/2023 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה למתן הוראות בהסכמת כונס הנכסים אריה נאמן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ ישי בית-און, ענבל בית הלחמי, יונתן סונדרס
מבקש 2 יוסף הרוש עידן קורנברג
מבקש 3 וונדי פרסיליה פולק עידן קורנברג
מבקש 4 ליאור מזור (כונס נכסים)
מבקש 5 מטלי אביטן-שמעון חיים ניר שפר
משיב 1 סלע-שולדר חברה להשקעות בע"מ ערן אטלס
משיב 2 שולדר חברה לבניה בע"מ רון סמוראי
משיב 3 בילו השקעות בע"מ דן עופר, שי צוקרמן
משיב 4 יוסף בן הרוש
מבקש 2 דב שולדר רון סמוראי
משיב 1 ישי בית-און
משיב 2 כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה
מבקש 1 שטיקן ולדימיר יגאל כרמי
משיב 4 צמנטכל הנדסה וייזום צפון בע"מ עמיר מבור
משיב 4 רו"ח שמשון מרון
מבקש 1 בנק אגוד לישראל בע"מ יהודה גרינהויז-לנדוי
משיב 1 שולדר ערן
משיב 1 שוורצמן רעיה (ראיסה) עמיקם אור-זך
מבקש 1 רוטביין אבי
מבקש 2 אביבה רוטביין
מבקש 1 קליל מוצרי אלומיניום בע"מ דוד ששון
משיב 3 בנק הפועלים בע"מ עמיר מבור
מבקש 1 בסין בוריס רענן פרפרי
מבקש 2 ויצר אלה רענן פרפרי
מבקש 1 שולדר מלי
משיב 1 כהנא מזל
משיב 2 משה כהנא
משיב 1 רונן לוי מוטי בן ארצי
מבקש 1 רחמים בובליל
מבקש 1 ס. ברדיצבסקי
מבקש 1 צורף שאול ואוסנת
משיב 1 בע"מ הירדן (פחחות ואינסטלציה סניטרית) 1977 שמעון צח
משיב 2 חיים לוי ו/או משה לוי
מבקש 1 מוצקין נציגות ועד הבית ברחוב בן גוריון 95 קרית אילן מרום
משיב 1 ישי בית-און
משיב 1 אבשלום דואק
משיב 1 ישי בית און כו
מבקש 1 דיור לעולה בע"מ יוסף יפרח
משיב 3 ולרי שמאילוב
משיב 4 רימה שמאילוב
משיב 1 חב' פ.א.ס. תשתיות וחשמל בע"מ אלי עבוד
משיב 4 אמנון סלע יצחק גולדברג
מבקש 1 יוסף יפרח
משיב 3 חיים גבעתי
משיב 4 טאיסה ניוק
משיב 5 פרץ רפאל ועדה
משיב 6 חיים בוריס ומאיה
משיב 7 בר-רבי שרית וערן
מבקש 1 דואק מאיר משה גולדבלט
מבקש 2 דואק שולמית משה גולדבלט
מבקש 1 בחטיאר ישאיב מאיר עובדיה
משיב 3 ועדת בית פרויקט וילאן אילן מרום
משיב 4 יוסף אלבוים אילן מרום
משיב 5 אייל שמש אילן מרום
משיב 6 אליהו שמש אילן מרום
משיב 7 יצחק שמש אילן מרום
מבקש 1 כמיסה יוסי אייל רוזנר
משיב 3 טטיאנה פטשני
משיב 4 רשם המקרקעין חיפה
משיב 3 עמנואל צנטלר
משיב 1 שולדר דב (אסיר) ניסים אראל
משיב 4 שרון בן ישי אילן מרום
משיב 5 ויויאן לוין אילן מרום
מבקש 1 יהודה בר לב, רואה חשבון
משיב 4 עו"ד ערן אטלס ערן אטלס
משיב 61 חיים סמט
מבקש 1 עמליה מור
מבקש 2 גבי-אגבבה מור
משיב 3 מינהל מקרקעי ישראל חיפה איתן לדרר, ערן רזניק
משיב 64 אברהם לוי, רואה חשבון
מבקש 1 שלמה עבאדי (אחר/נוסף) מיכאל גבע
מבקש 2 ישראלה עבאדי (אחר/נוסף) מיכאל גבע
מבקש 1 עוז לוי אלכסנדר שיבר
מבקש 2 ספיר כהן אלכסנדר שיבר
משיב 1 י. בית און, עו"ד בתפקידו ככונס נכסים
מבקש 1 ענבל רובמן - אשד יואב בלומוביץ
מבקש 2 מרינה פונץ' איליא עבד
מבקש 1 יצחק שרון שמעון
מבקש 1 יונה נסים פרץ עופר רבקין
מבקש 1 אלכסנדר קגנה דורון חן
מבקש 2 אינה קגנה דורון חן
מבקש 1 אמיר בן שושן אריאל כהן
מבקש 2 נאוה רחל בן שושן אריאל כהן
משיב 5 כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון
מבקש 1 ולנטינה וושבניקוב רחל מנור
מבקש 2 ויאצ'סלב וושבניקוב רחל מנור
משיב 5 רשם המקרקעין חיפה
מבקש 1 אהוד בן שושן אריאל כהן, אושרי שלוש
מבקש 2 מרים בן שושן אריאל כהן
משיב 2 דרפלר את דורון רו"ח
מבקש 1 יורי פוגץ'
משיב 5 מזור-בית הלחמי חברת עורכי דין
מבקש 1 צמנטכל הנדסה ויזום צפון בע"מ