טוען...

החלטה שניתנה ע"י משה הולצמן

משה הולצמן16/01/2018

לפני כבוד השופט משה הולצמן

המאשימה

ועדה מקומית לתכנון קרית גת

נגד

הנאשם

אברהם ויינשטיין

נוכחים:

ב"כ המאשימה עו"ד אביחי שלום

הנאשם בהיעדר וב"כ עו"ד צבי רוזנטל בהיעדר <#1#>

פרוטוקול

ב"כ המאשימה:

אתמול בצהרים נכנסו לנט המשפט כדי לוודא שאין בקשת ביטול, אך שלא להפתעתנו הופיעה בקשה בהולה לדחיית הדיון, הסיבה היתה ידועה לנאשם ובא כוחו מזה זמן רב.

היום בבוקר בדקנו שוב, חיכינו להחלטה של ביהמ"ש, ובהיעדר החלטה התייצבתי. הנאשם ובא כוחו לא כאן. אבקש מביהמ"ש לקדם את התיק וגם לפסוק הוצאות משפט ראויות לנאשם על בזבוז זמן שיפוטי יקר של בית המשפט ושל המאשימה.

<#5#>

החלטה

הדיון היום נקבע לצורך הקראת כתב האישום בעניינו של הנאשם.

ראוי לצין כי בתיק זה נערכו מספר דיונים, כאשר הקראת כתב האישום נדחתה מפעם לפעם, ומתקבל הרושם כי הנאשם מבקש לדחות את הקץ בכל הנוגע למתן הכרעה עניינית בהליך זה.

יום לפני הדיון הקודם שנקבע ליום 9.1.18, הוגשה בקשה לדחייתו בשל מצבו הרפואי של ב"כ הנאשם וראיתי לנכון להיעתר לבקשה ולקבוע דיון נוסף להיום, ועם זאת קבעתי כי "נוכח נסיבותיו של תיק זה, ככל שב"כ הנאשם לא יוכל לייצגו בדיון הנדחה, על הנאשם להיערך לייצוג באמצעות עו"ד אחר".

אתמול, 15.1.18, הוגשה בקשה בהולה מטעם ב"כ של הנאשם לדחייה נוספת של מועד הדיון בשל מצבו הרפואי, וצוין כי הנאשם לא מצא ייצוג חלופי.

ראוי לציין כי הבקשה הוגשה ללא התייחסות מטעם המאשימה, למרות שמן הראוי היה לבקש את התייחסותה עובר להגשת הבקשה.

מכל מקום, לא ראיתי לנכון לדחות פעם נוספת את הדיון, ובשים לב להחלטתי מיום 8.1.18, על הנאשם היה להתייצב לדיון כשהוא מיוצג ע"י עו"ד אחר, וככל שלא עלה בידו לאתר עו"ד אחר, היה עליו להתייצב לדיון בגפו, בשים לב לכך שלא פטרתי אותו מהתייצבות לדיון.

בנסיבות העניין, אין מנוס אלא לקבוע למועד נוסף לצורך הקראת כתב האישום, וזה יערך בפני ביום 23.1.18 בשעה 10:00, בביהמ"ש השלום באשדוד.

ראיתי לנכון להבהיר לנאשם, שוב, שאם בא כוחו הנוכחי לא יוכל לייצגו בדיון הבא, עליו לדאוג לייצוג של עו"ד אחר, ומכל מקום, עליו להתייצב לדיון שנקבע בין שהינו מיוצג ובין שאינו מיוצג.

בדיון שנקבע אדרש לעניין פסיקת ההוצאות בגין הדיון שנערך היום.

המזכירות תודיע בדחיפות לב"כ הנאשם ולנאשם.

<#6#>

ניתנה והודעה היום כ"ט טבת תשע"ח, 16/01/2018 במעמד הנוכחים.

משה הולצמן, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/01/2018 החלטה שניתנה ע"י משה הולצמן משה הולצמן צפייה
07/07/2019 החלטה שניתנה ע"י משה הולצמן משה הולצמן צפייה
02/06/2021 החלטה שניתנה ע"י משה הולצמן משה הולצמן צפייה
24/04/2022 פסק דין שניתנה ע"י משה הולצמן משה הולצמן צפייה