טוען...

הוראה לנתבע 1 להגיש פירוט סכומי הזכאות מטעם קופ"ח

קרן כהן31/01/2021

לפני: כב' השופטת קרן כהן

המבקשים:

1. נדב זיו

2. גיתית יעקובזון

3. עדנה זיו

4. יעל קובו

ע"י ב"כ עו"ד עמנואל סולומונוב ועו"ד עידו סלומונוב

-

המשיבה:

שרותי בריאות כללית

ע"י ב"כ עו"ד שאול ברגרזון ועו"ד יוני פולק

מתייצבות בהליך:

1. מדינת ישראל – היועץ המשפטי לממשלה

ע"י ב"כ עו"ד לינוי רוזנר

2. המועצה הישראלית לצרכנות

ע"י ב"כ עו"ד פרופ' אלון קלמנט ועו"ד הדס הולצשטיין תמיר

החלטה

  1. לפניי בקשת המועצה הישראלית לצרכנות לקבל נתונים שונים. בבקשה התבקש בית הדין להורות למשיבה - שירותי בריאות כללית להמציא פירוט של סכומי הזכאות של חברי הקבוצה שנמצאו זכאים להחזר ונתונים של סכום ההשתתפות העצמית הכולל ששילמו ניצולי השואה מבוטחי המשיבה, כהגדרתם בהסדר הפשרה המשלים, בעבור טיפולי שיניים בשנים 2019 ו-2020. עוד התבקש בית הדין להורות על הגשת תצהירים מטעם הצדדים ובאי כוחם בהתאם לסעיף 18(א) לחוק תובענות ייצוגיות ולתקנה 12(ב)(1) לתקנות תובענות ייצוגיות, על הגשת פירוט בנוגע לאופן חישוב סכום ההשתתפות העצמית למבוטח בשנה שעל בסיסו נערך התחשיב ועל הגשת הסבר בנוגע לסכומים שחושבו ביחס לכל שכבת גיל ולנתונים המופיעים בנספח להסדר הפשרה.

הרקע לבקשה

  1. בשנת 2016 אושר הסדר פשרה שלפיו המשיבה תשיב לחברי הקבוצה את הסכומים ששולמו עבור טיפולים ותרופות שבעדם קיבלה תשלומים מהרשויות בגרמניה. במסגרת ההסדר סוכם אופן פרסומו ואופן בחינת הזכאות של כלל חברי הקבוצה. כמו כן, מונה משרד רואה חשבון ברייטמן אלמגור לצורך בחינת יישומו של ההסדר (להלן: הממונה). מתוך כלל חברי הקבוצה נבדקה זכאותם של כ-54% מבוטחים עקב היעדר נתונים של אמצעי התשלום של המבוטחים שלא נבדקו ועקב היעדר פניה מצד אותם מבוטחים או יורשיהם לצורך בחינת זכאותם. יצוין כי פרק הזמן של הסדר הפשרה נקבע לשנתיים אולם המשיבה האריכה אותו בחצי שנה נוספת כדי ליתן אפשרות נוספת לחברי הקבוצה או יורשיהם לפנות אליה לצורך בדיקת הזכאות.
  2. בחודש אוגוסט 2020 קבע בית הדין הארצי שיש לבחון באיזה אופן ליישם את סעיף 18 להסדר הפשרה הקובע ש"ככל שלאחר סיום ישומו של הסדר הפשרה יסתבר כי קיימים כספים שיש להחזירם, אך ללא מען לעשות כן, או אז יידרש בית הדין לשאלה כיצד יש לנהוג בכספים אלו, לאחר קבלת עמדות הצדדים".זאת, לאחר שיוצגו נתונים בנוגע לאפשרות השונות: ניסיון לאתר את חברי הקבוצה או יורשיהם שעניינם לא נבדק תוך התחשבות בעלויות הכרוכות בכך, בדיקת הזכאות ללא פנייה מפורשת של יתר חברי הקבוצה ולחלופין שימוש בכספים שהיו אמורים להיות מועברים לחברי הקבוצה לרווחת ניצולי השואה בישראל או ניצולי השואה חברי המשיבה.
  3. בחודש 11/2020 הודיעו המבקשים והמשיבה שהגיעו להסדר פשרה משלים (להלן: הסדר הפשרה המשלים). לפיכך, בשלב זה עומדות לפנינו שתי אפשריות ליישום סעיף 18 להסדר הפשרה שאושר עוד בשנת 2006: האחד, בדיקת זכאותם של חברי הקבוצה שטרם נבדקו, שמרביתם אם לא כולם נפטרו ותשלום ליורשיהם, לאחר ביצוע איתור של אותם יורשים. השנייה, אישור הסדר הפשרה המשלים המעניק פטור מתשלום דמי השתתפות עצמית לכלל ניצולי השואה חברי המשיבה מגיל 75 ועד יום מותם בעלות של כ-15 מיליון ₪, שהיא העלות המוערכת של התשלום הכולל לו זכאים חברי הקבוצה שטרם נבדקו (להלן: הסדר הפשרה המשלים).
  4. עד למועד זה ולבקשת המתייצבות בהליך התקבלו נתונים מפורטים בנוגע לעלות בדיקת התיקים של המבוטחים שעניינם לא נבדק העומדת על כ-3.3 מיליון ₪ (264 ₪ x 3 ש' x כ-4,200 מבוטחים) ובנוגע לעלויות האיתור של חברי הקבוצה ויורשיהם המוערכים בכ-4.2 מיליון ₪, בהנחה שהממוצע של מספר היורשים למבוטח הוא שניים בלבד (1,000 ₪ x כ-4,200 מבוטחים).

יצוין שהצדדים כולם, לרבות המועצה לצרכנות, מסכימים שיש להפחית עלויות אלה מהסכומים להם זכאים חברי הקבוצה.

  1. נוסיף, כי בידינו נתונים נוספים העולים מהדו"ח המסכם של הממונה[1] הרלוונטיים לענייננו והם: האחד, מתוך חברי הקבוצה החיים ושעניינם נבדק היו זכאים להחזר 96% מהמבוטחים (3,348/3,498) ואילו מתוך המבוטחים שנפטרו ושעניינם נבדק היו זכאים להחזר 86% מהמבוטחים בלבד (847/986). השני, ההחזר הכולל של חברי הקבוצה שנבדקו היה בסכום של כ-17 מיליון ₪ ולכן ההערכה היא שסכום ההחזר הכולל לו יהיו זכאים חברי הקבוצה שעניינם טרם נבדק ושכפי הנראה נפטרו, יהיה כ-15 מיליון (שהוא כאמור עלותו של הסדר הפשרה המשלים).
  2. על רקע עובדות אלה נפנה לדון בבקשת המועצה לקבל נתונים ומסמכים נוספים.

הכרעה

  1. לאחר ששקלתי את הבקשה מצאתי כי דינה להתקבל בחלקה, כפי שיפורט להלן.
    1. פירוט סכומי הזכאות של חברי הקבוצה שנמצאו זכאים להחזר – דין הבקשה להתקבל, ואסביר. מסמכים אלה עשויים להיות רלוונטיים שכן ייתכן שהתפלגות הסכומים ששולמו למבוטחים שנבדקו עשויים לתת הערכה לשיעור המבוטחים שטרם נבדקו הזכאים לסכומי החזר גבוהים. לכן על מנת שבפני בית הדין תהיה התמונה המלאה מן הראוי שיסופקו נתונים אלה. עם זאת, אציין שלא נעלם מעיני שמדו"ח הממונה עולה שרק 86% מכלל חברי הקבוצה שנפטרו היו זכאים להחזר ולכן לא מן הנמנע שהתפלגות הסכומים של המבוטחים שנמצאו זכאים להחזר לא ילמדו בהכרח על התפלגות הסכומים להם זכאים המבוטחים שעניינם טרם נבדק, ואשר כפי הנראה נפטרו. אולם לטעמי אין בעובדה זו כדי לשלול את המצאת הנתונים לבית הדין.

בהקשר זה אוסיף שהמשיבה לא הצהירה שקיים קושי באיסוף הנתונים, אשר אין חולק כי הועברו לממונה, אלא רק הפנתה לדברי בא כוחה בדיון מיום 24.1.2021 ש'אינו יודע אם יש קובץ מרוכז של הנתונים'. מן הראוי היה שהדבר ייבדק בעת הגשת התגובה. בנסיבות אלה, ספק בעיני אם אכן אין בידי המשיבה קבצים מסודרים של התשלומים ששולמו למבוטחים שנבדקו. אוסיף, כי אף אם קיים קושי מצד המשיבה לאתר את סכומי הזכאות באמצעות פנייה למחוזות, הרי שהיא יכולה לפנות לממונה כדי לקבל את המסמכים שהומצאו לידיו.

המסמכים יוגשו לבית הדין עד ליום 7.2.2021.

    1. לעניין תצהירים מטעם באי כוח הצדדים בהתאם לסעיף 18(ב) לחוק תובענות ייצוגיות ולתקנה 12(ב)(1) לתקנות תובענות ייצוגיות – דין הבקשה להתקבל.

סעיף 18(ב) לחוק תובענות ייצוגיות קובע כי "בקשה לאישור הסדר פשרה תוגש לבית המשפט בצירוף תצהירים מטעם באי כוח הצדדים, אשר בהם יגלו, בגילוי נאות, את כל הפרטים המהותיים הנוגעים להסדר הפשרה" ותקנה 12(ב)(1) לתקנות תובענות ייצוגיות "לבקשה לאישור הסדר פשרה יצורפו תצהירים של כל אחד מבעלי הדין לשם אימות העובדות המשמשות יסוד לבקשה; תצהיר כאמור יכלול גילוי נאות ביחס לכל הפרטים המהותיים הנוגעים להסדר הפשרה, לרבות הצהרה שלא קיבל בקשר להסדר כל טובת הנאה שקיבל התובע או בא כוחו מן הנתבע, במישרין או בעקיפין, בקשר לכל עניין".

אין חולק כי להסדר הפשרה המקורי צורפו תצהירים מטעם הצדדים ובאי כוחם. עם זאת, כעת מדובר בהסדר פשרה משלים המתייחס לאופן השימוש בכספים, להם לכאורה זכאים המבוטחים שעניינם טרם נבדק. בנסיבות אלה, משהסדר הפשרה המשלים כולל הוראות שונות מאלה שנכללו בהסדר הפשרה המקורי, יש צורך בהגשת תצהירים מטעם בעלי הדין ובאי כוחם שיכללו גילוי נאות ביחס לכל הפרטים המהותיים הנוגעים להסדר הפשרה המשלים ויאשרו שלא קיבלו כל טובת הנאה במישרין או בעקיפין.

תצהירי הצדדים ובאי כוחם יוגשו לבית הדין עד ליום 14.2.2021.

    1. לעניין הסכום הכולל של ההשתתפות העצמית ששילמו ניצולי השואה מבוטחי המשיבה עבור טיפולי שיניים בשנים 2019 ו-2020 ולעניין פירוט בנוגע לאופן חישוב סכום ההשתתפות העצמית למבוטח בשנה שעל בסיסו נערך התחשיב, הסבר של הסכומים שחושבו ביחס לכל שכבת גיל ושל הנתונים המופיעים בנספח להסדר הפשרה – דין הבקשה להתקבל בחלקה.

הנתונים בנוגע סכומי ההשתתפות העצמית ששילמו ניצולי השואה בשנים 2019 ו-2020 אינם רלוונטיים לבחינת עלותו של הסדר הפשרה המשלים מכיוון שבדיון מיום 24.1.2020 אישרה ב"כ היועמ"ש שמבדיקה עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות עולה כי עלות הסדר הפשרה המשלים היא העלות שהוצגה בפני בית הדין בהתאם לתחשיב שצורף להסדר עצמו, דהיינו כ-15 מיליון ₪ וכי עלות ההסדר אף יכולה להגיע לסכומים גבוהים יותר או נמוכים יותר בהתאם לפרסום ולהיענות של חברי הקבוצה[2]. כמו כן, לאחר שנשמעה טענה מפי המועצה לצרכנות שבתחשיב "נספרו פעמיים" שכבת הגיל של 75 ומעלה, דבר שלכאורה העלה את שוויו של ההסדר ה-4 מיליון, שללה זאת ב"כ היועמ"ש לאחר שביררה את הנושא עם גורמים במשרד הבריאות וטענה שאין כפל בתחשיב מכיוון שהזכאות בגיל 80 שנה ומעלה כוללת טיפולים נוספים שאינם כלולים בגיל 75 ומעלה ולכן מדובר בזכאויות ובהשתתפויות שונות[3]. לפיכך, לא מצאתי שיש רלוונטיות לסכומי ההשתתפות העצמית ששילמו ניצולי השואה מבוטחי המשיבה בפועל בשנים 2019 ו-2020.

עם זאת, אני סבורה שדרושה התייחסות של משרד הבריאות לאופן חישוב סכום ההשתתפות העצמית למבוטח בשנה ביחס לכל שכבת גיל שעל בסיסו נערך התחשיב שצורף להסדר הפשרה המשלים וכן אישור של הנתונים המופיעים בתחשיב ושל עלותו של הסדר הפשרה, שעל פי ההערכה היא כ-15 מיליון ₪. בהקשר זה אפנה לדיון מיום 26.11.2020 שבו הודיעה ב"כ היועמ"ש שבמסגרת העמדה שתוגש לבית הדין תהיה התייחסות לעלותו של הסדר הפשרה המשלים לאחר שתיעשה בדיקה עם משרד הבריאות בעניין[4], דבר שלא נעשה.

בנסיבות אלה, במסגרת עמדת היועמ"ש תהיה התייחסות לעלותו של הסדר הפשרה המשלים ולתחשיב שפורט בנספחים שצורפו לו.

עמדת היועמ"ש תוגש לבית הדין עד ליום 14.2.2021.

  1. בשולי הדברים אך לא בשולי החשיבות אבקש לציין כי עיתוי הגשת הבקשה תמוה מן הטעם שהסדר הפשרה המשלים הוגש לפני הדיון הראשון בהליך, וככל שהיה ברצון המועצה לצרכנות לקבל נתונים מתאימים היה עליה להגיש בקשה בעניין, כפי שעשה היועמ"ש. אבקש להדגיש כי מדובר בהליך העוסק בזכויותיהם של ניצולי שואה כשעל הפרק ניצבת אף אפשרות של שימוש בכספים לרווחת ניצולי השואה חברי המשיבה, כאשר בכל יום שחולף נפטרים עוד ועוד ניצולי שואה, אשר יכלו ליהנות מההטבה שפורטה בהסדר הפשרה המשלים. לפיכך, תשומת לב הצדדים לכך שיש להביא הליך זה לסיומו בהקדם האפשרי לטובת כולם ולכן עליהם לעמוד במועדים החדשים שייקצבו במסגרת החלטה זו.

סוף דבר

  1. הבקשה מתקבלת בחלקה.
  2. המשיבה תגיש לבית הדין עד ליום 7.2.2021 פירוט של סכומי הזכאות של חברי הקבוצה שעניינם נבדק ושנמצאו זכאים להחזר.
  3. המשיבה והמבקשים יגישו לבית הדין עד ליום 10.2.2021 תצהירים מטעם הצדדים ובאי כוחם בהתאם לסעיף 18(ב) לחוק תובענות ייצוגיות ולתקנה 12(ב)(1) לתקנות תובענות ייצוגיות בנוגע להסדר הפשרה המשלים.
  4. עמדות המועצה לצרכנות והיועמ"ש יוגשו לבית הדין עד ליום 14.2.2021. במסגרת עמדת היועמ"ש תהיה התייחסות של משרד הבריאות לאופן חישוב סכום ההשתתפות העצמית למבוטח בשנה ביחס לכל שכבת גיל שעל בסיסו נערך התחשיב שצורף להסדר הפשרה המשלים וכן אישור של הנתונים המופיעים בתחשיב ושל עלותו של אותו הסדר, שעל פי ההערכה היא כ-15 מיליון ₪.
  5. תגובות המבקשים והמשיבה לעמדות המועצה לצרכנות והיועמ"ש יוגשו עד ליום 24.2.2021.
  6. התיק יובא לעיוני ביום 8.2.2021, ביום 11.2.2021, ביום 15.2.2021 וביום 25.2.2021.


ניתנה היום, י"ח שבט התשפ"א, (31 ינואר 2021), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

  1. הוגש לבית הדין ביום 12.11.2018.

  2. דברי ב"כ היועמ"ש – עמ' 36 לפרוטוקול ש' 22 עד עמ' 37 ש' 2.

  3. דברי ב"כ היועמ"ש – עמ' 44 לפרוטוקול ש' 3 – 5.

  4. דברי ב"כ היועמ"ש – עמ' 32 לפרוטוקול ש' 31 – 32.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/10/2010 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה - בהסכמה - להארכת מועד להגשת תגובה לבקשה לאישור תובענה ייצוגית (בהסכמה) 10/10/10 מיכל נעים דיבנר לא זמין
11/11/2010 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה לעיכוב הליכים 11/11/10 מיכל נעים דיבנר לא זמין
18/11/2010 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה לעיכוב הליכים 18/11/10 מיכל נעים דיבנר לא זמין
20/02/2011 הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס' מיכל נעים דיבנר לא זמין
05/05/2011 החלטה על בקשה של בא כוח תובעים 1 כללית, לרבות הודעה תיקון בקשה לאישור תובענה ייצוגית 05/05/11 מיכל נעים דיבנר לא זמין
26/10/2014 הוראה לתובע 1 להגיש הודעת הצדדים לענין צירוף המועצ מיכל נעים דיבנר צפייה
06/01/2015 החלטה על בקשה של נתבע 1 מתן פסק דין בהסכמה/הסכם פשרה מיכל נעים דיבנר צפייה
13/12/2015 הוראה למבקש 1 להגיש הודעת הסכם פשרה מיכל נעים דיבנר צפייה
13/03/2016 החלטה על הודעה בשם הצדדים מיכל נעים דיבנר צפייה
06/04/2016 פסק דין שניתנה ע"י מיכל נעים דיבנר מיכל נעים דיבנר צפייה
29/07/2016 הוראה לנתבע 1 להגיש תגובת הנתבעת מיכל נעים דיבנר צפייה
17/08/2016 החלטה על בקשה של תובע 1 תיקון טעות סופר בהחלטה או בפרוטוקול מיכל נעים דיבנר צפייה
21/09/2016 הוראה לבא כוח מבקשים להגיש דיווח מהממונה מיכל נעים דיבנר צפייה
08/12/2016 החלטה על בקשה למתן החלטה בבקשת המועצה מיום 25.5.16 מיכל נעים דיבנר צפייה
27/03/2017 הוראה למבקש 1 להגיש תגובת הממונה מיכל נעים דיבנר צפייה
21/06/2017 פסק דין שניתנה ע"י לאה גליקסמן לאה גליקסמן צפייה
01/02/2019 החלטה על בקשה של מבקש 1 מתן החלטה מיכל נעים דיבנר צפייה
12/02/2019 החלטה על בקשה של תובע 1 צו להמצאת מוצגים / מסמכים מיכל נעים דיבנר צפייה
21/07/2019 החלטה שניתנה ע"י מיכל נעים דיבנר מיכל נעים דיבנר צפייה
23/08/2020 החלטה שניתנה ע"י מיכל נעים דיבנר מיכל נעים דיבנר צפייה
26/08/2020 הוראה לבא כוח נתבעים להגיש עמדת הצדדים קרן כהן צפייה
30/09/2020 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
04/11/2020 החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה בהסכמה לדחייה קצרה של מועד הדיו קרן כהן צפייה
05/11/2020 החלטה על בקשה של תובע 1 הודעת עדכון ובקשה דחופה ביותר בהסכמה לדחייה קצרה של מועד הדיון קרן כהן צפייה
24/11/2020 החלטה על בקשה של נתבע 1 הודעה מוסכמת על הגעה להסדר מוסכם ובקשה למתן תוקף של פסק דין קרן כהן צפייה
25/11/2020 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
04/12/2020 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
05/01/2021 הוראה לתובע 1 להגיש תגובת הצדדים קרן כהן צפייה
07/01/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
10/01/2021 הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר המשיבה קרן כהן צפייה
14/01/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
18/01/2021 הוראה לאחר להגיש עמדת היועץ המשפטי לממשלה קרן כהן צפייה
19/01/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 הודעה קרן כהן צפייה
20/01/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
25/01/2021 הוראה לתובע 1 להגיש תגובת הצדדים קרן כהן צפייה
27/01/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
28/01/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
28/01/2021 הוראה לנתבע 2 להגיש תגובת המועצה קרן כהן צפייה
31/01/2021 הוראה לנתבע 1 להגיש פירוט סכומי הזכאות מטעם קופ"ח קרן כהן צפייה
07/02/2021 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר נוסף מהתובע קרן כהן צפייה
07/02/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
07/02/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
07/02/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
14/02/2021 הוראה לתובע 1 להגיש תגובת המבקש קרן כהן צפייה
15/02/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
16/02/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
18/02/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
25/02/2021 הוראה לתובע 1 להגיש הודעת הצדדים קרן כהן צפייה
01/03/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
09/03/2021 הוראה לתובע 1 להגיש עיון לשופטת קרן כהן צפייה
05/10/2021 הוראה לנתבע 1 להגיש דיווחים מטעם הנתבעת קרן כהן צפייה
01/11/2021 הוראה לנתבע 1 להגיש דיווח נוסף מהצדדים קרן כהן צפייה
14/11/2021 הוראה לתובע 1 להגיש תגובת הצדדים קרן כהן צפייה
24/11/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
07/12/2021 הוראה לנתבע 2 להגיש תגובת המועצה קרן כהן צפייה
09/12/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
21/12/2021 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
11/05/2022 הוראה לתובע 1 להגיש הודעת הצדדים קרן כהן צפייה
18/05/2022 הוראה לנתבע 1 להגיש הודעה / תגובה מטעם הצדדים קרן כהן צפייה
02/06/2022 הוראה לנתבע 1 להגיש תגובת שירותי בריאות קרן כהן צפייה
13/06/2022 הוראה לאחר להגיש עמדת היועמ"ש קרן כהן צפייה
16/06/2022 הוראה לתובע 1 להגיש תגובת הצדדים קרן כהן צפייה
04/07/2022 הוראה לנתבע 2 להגיש תגובת המועצה לצרכנות קרן כהן צפייה
05/07/2022 הוראה לנתבע 1 להגיש תגובת שירותי בריאות כללית קרן כהן צפייה
05/07/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
17/07/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
19/07/2022 החלטה על בקשה של נתבע 2 פניה למזכירות - הסדרת גישה לעיון וביצוע פעולות בתיק קרן כהן צפייה
20/07/2022 הוראה למבקש 1 להגיש תגובת היועמ"ש קרן כהן צפייה
31/07/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
31/07/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
04/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה להארכת מועד קרן כהן צפייה
15/09/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה להארכת מועד קרן כהן צפייה
20/09/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
02/10/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
02/10/2022 הוראה לאחר להגיש עמדת היוע"המ קרן כהן צפייה
06/10/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
13/10/2022 החלטה שניתנה ע"י קרן כהן קרן כהן צפייה
19/10/2022 הוראה לתובע 1 להגיש עמדת הצדדים קרן כהן צפייה
08/11/2022 החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה להארכת מועד להגשת תגובת המשיבה לעמדת היועמ"ש קרן כהן צפייה
20/11/2022 הוראה לנתבע 1 להגיש דיווח מטעם המשיבה קרן כהן צפייה