טוען...

החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה מטעם נתבע 1 למתן צו לגילוי ולעיון במסמכים

יצחק כהן01/06/2020

לפני השופט יצחק כהן

בקשה מס' 135

בעניין:

חברת החשמל בע"מ

ע"י ב"כ עו"ד יוסף אשכנזי ואח'

התובעת

נגד

1. עזבון המנוח אשר כהן ע"ה

ע"י ב"כ עוה"ד ד"ר גיל עשת ואח'

2. רוני ריטבלט

3. חשמל הצפון ר.ב.נ. בע"מ (בפירוק מרצון)

4. אלקטרו חבש בע"מ

שלושתם ע"י ב"כ עו"ד שלומי אביטן

6. שי אופיר

ע"י ב"כ עו"ד גד לנדאו

7. קבוצת לב אופיר בע"מ (בפירוק)

הנתבעים

ובעניין הודעה א' לצד שלישי:

עזבון המנוח אשר כהן ע"ה

ע"י ב"כ עו"ד גיל עשת ואח'

שולח הודעה (א) לצד ג'

נגד

1. נעים טוקאן

ע"י ב"כ עוהד דוד דרעי

2. רוני ריטבלט

3. חשמל הצפון ר.ב.נ. בע"מ (בפירוק מרצון)

שניהם ע"י ב"כ עו"ד שלומי אביטן

4. שי אופיר

ע"י ב"כ עו"ד גד לנדאו

5. קבוצת לב אופיר בע"מ

6. חברת החשמל בע"מ

ע"י ב"כ יוסף אשכנזי ואח'

צדדים שלישיים בהודעה (א) לצד ג'

ובעניין הודעה (ב) לצד שלישי:

1. רוני ריטבלט

2. אלקטרו חב"ש בע"מ

שניהם ע"י ב"כ עו"ד שלומי אביטן ואח'

שולח הודעה (ב) לצד ג'

נגד

נעים טוקאן

ע"י ב"כ עו"ד דוד דרעי

צד שלישי בהודעה (ב) לצד ג'

החלטה

1. בקשה למתן צו לגילוי מסמכים ספציפיים, אשר הוגשה מטעם הנתבעים 2 עד 4.

2. בקשה זו חופפת במידה מסוימת בקשה אחרת לגילוי מסמכים, שהוגשה מטעם הנתבע מס' (בקשה מס 122).

3. בא כוח הנתבעים 2 עד 4 טוען בבקשתו, כי המסמכים שגילויים מבוקש דרושים להגנת נתבעים אלה, וכי התובעת מתחמקת ממתן גילוי המסמכים.

4. לעומת טענות בא כוח הנתבעים, טוען בא כוח התובעת, כי דרישת גילוי המסמכים מכבידה ומתייחסת למסמכים שאינם רלבנטיים למחלוקות בין הצדדים, ועוד טוען הוא, כי המסמכים הרלבנטיים כבר גולו במסגרת גילוי המסמכים הכללי שנעשה. זאת ועוד, בא כוח התובעת מלין על "הזלזול הבוטה" מצד הנתבעים בהחלטת בית המשפט שקבעה עיון במסמכים, זלזול שלטענת בא כוח התובעת מצדיק דחיית הבקשה על הסף. עוד טוען בא כוח התובעת, כי יש לסלק את הבקשה על הסף, מחמת שהוגשה בלא שקדמה לה בקשה להארכת המועד. בנוסף לטענות הכלליות שנטענות מטעם התובעת, פרט הבא כוח התובעת טענות ספציפיות ביחס לכל אחת מדרישות גילוי המסמכים.

5. כבר אציין, כי עיון בתצהיר גילוי המסמכים שנעשה, ואשר צורף כנספח ב' לבקשת גילוי המסמכים מטעם הנתבעים, מלמד כי הוא נוסח באופן לקוני, ולהתרשמותי, אכן מדובר בניסיון להתחמק מהצורך לגלות מסמכים. ודוק: מבין שלל המסמכים שדרישת גילוי המסמכים מתייחסת אליהם, לא מצא בא כוח התובעת אף לא מסמך אחד לרפואה, שאכן יש צורך לגלותו. היתכן?

לא נעלם מעיני, שמדובר בגילוי מסמכים רחב היקף, ואולם, הדבר מתבקש על רקע היריעה הרחבה שהתובעת פרסה בכתב התביעה, הן בהתייחס לפרשיות השונות המפורטות בו והן ביחס למרחב הזמן הכלול בו.

6. להלן אתייחס לדרישת גילוי המסמכים, על פי סדר הדברים שבדרישת גילוי המסמכים שהפנה בא כוח הנתבעים לבא כוח התובעת במכתבו מתאריך 6.6.2019 (נספח א' לבקשה):

(א) סעיפים 2.1 – 2.2 לדרישת הגילוי:

לאחר ששקלתי טענות באי כוח הצדדים, הנני מקבל טענת בא כוח הנתבעים, כי הדרישה לגלות המסמכים המפורטים בסעיפים אלה דרושה לשם ברור שאלת ההתיישנות.

(ב) סעיפים 2.3 ו- 2.4 לדרישת גילוי המסמכים:

המסמכים המבוקשים בסעיפים אלה למכתב הדרישה בהחלט רלבנטיים להבנת הליכי הרכש מספק יחיד והליכי הרכש מחברת חשמל הצפון.

(ג) סעיפים 2.5 עד 2.9 למכתב הדרישה:

המסמכים המבוקשים בסעיפים אלה למכתב הדרישה רלבנטיים לטענות התובעת בנוגע לאופן בו פעל המנוח אשר כהן ע"ה ולמעשי התרמית המיוחסים לו ולחברת חשמל הצפון. כמו כן רלבנטיים מסמכים אלה לטענות התובעת, כי חברת "חשמל הצפון" סיפקה לה מוצרים במחירים העולים על מחירם בשוק או על המחיר בו יכלה לרכוש מוצרים אלה מספקים אחרים.

לא נעלם מעיני, כי לגבי חלק מהמסמכים טען בא כוח התובעת, כי מדובר במסמכים חסויים, שהוכנו לצורך ההליך המשפטי או שהם מסמכים שחל עליהם חיסיון עו"ד – לקוח". טענת חיסיון אינה פוטרת את בעל הדין מלגלות מסמכים אלה, והוא זכאי לציין, בתצהיר גילוי המסמכים, כי מדובר במסמכים חסויים, ולפרט טעמי החיסיון הנטענים על ידו.

(ד) סעיף 20.10 למכתב הדרישה:

בסעיף זה ביקש בא כוח הנתבעים 2 עד 4 לגלות צילומים מכלל הפרסומים בעיתונות הפנימית של התובעת, בנוגע לחשדות שהתעוררו כלפי אגף אחסנה ואספקה.

תשובת התובעת הייתה, כי לא אותרו מסמכים כאמור. משגילתה התובעת, כי לא נמצאו המסמכים המבוקשים, יצאה התובעת ידי חובת גילוי המסמכים.

(ו) סעיף 20.11 למכתב הדרישה:

בסעיף זה למכתב הדרישה מבוקש לגלות את התלונות שהגישה התובעת למשטרת ישראל, בנוגע למנוח אשר כהן והמעשים שנעשו באגם הספקה ואחסנה בין השנים 1995 עד 2001.

טענת בא כוח התובעת היא, כי מסמכים אלה כבר גולו על ידה בגילוי המסמכים הכללי שנעשה.

מקובל על, שאם המסמכים כבר גולו בגילוי המסמכים הכללי, אין צורך לגלותם שנית.

(ז) סעיף 2.12 למכתב הדרישה:

בסעיף זה מבקש בא כוח הנתבעים לגלות את נוהל הביקורת הפנימית אצל התובעת, אשר היה קיים בין השנים 1995 ועד 2001.

גם כאן טוען בא כוח התובעת, כי המסמכים גולו בגילוי המסמכים הכללי, ומשכך אין צורך לגלותם שנית.

(ח) סעיף 2.13 למכתב הדרישה:

בסעיף זה למכתב הדרישה מבקש בא כוח הנתבעים לגלות את כל המסמכים שיצאו ממחלקת הביקורת הפנימית של התובעת לגורמים השונים אצל התובעת, ביחס לאשר כהן או אגף האספקה והאחסנה בין השנים 1995 עד 2001.

בא כוח התובעת טען לעניין זה, כי מדובר בהכבדה רבה, הכרוכה במאמץ רב ובמשאבים לצורך איתור המסמכים המבוקשים, שכן אם המסמכים המבוקשים לא בוערו, כי אז יהיה על התובעת "לנבור בקלסרים עבי כרס ולאתר מתוכם את המסמכים המבוקשים".

לאחר ששקלתי טענות באי כוח הצדדים, הנני מקבל טענת בא כוח הנתבעים כי מדובר במסמכים רלבנטיים לעניינים שיש צורך לדון בהם במהלך המשפט.

(ט) סעיף 2.14 למכתב הדרישה:

בסעיף זה למכתב הדרישה ביקש בא כוח הנתבעים כי יגולו לו המסמכים שנערכו אצל התובעת לאחר שבתאריך 3.9.2001 הוצג לאשר כהן שיק שלכאורה גילה לתובעת את מערכת קשריו המושחתת של אשר כהן.

לטענת בא כוח התובעת, מסמכים רלבנטיים שנמצאים בידי התובעת גולו במסגרת גילוי המסמכים הכללי. עוד נטען כי על ההתכתבויות בין התובעת ובא כוחה, חל חיסיון עו"ד לקוח.

לאחר ששקלתי טענות באי כוח הצדדים, הנני סבור שהתובעת מתחמקת ממתן תשובה, כדי להימנע מלגלות המסמכים המבוקשים. הנני סבור, כי המסמכים המבוקשים בהחלט רלבנטיים, וחובה על התובעת לגלותם. מסמכים שלטענת התובעת חסויים יגולו בגילוי המסמכים, ולצדם יירשם כי הם חסויים, וכן ירשם הטעם לחיסיון.

(י) סעיף 2.15 למכתב הדרישה:

בסעיף זה למכתב הדרישה ביקש בא כוח הנתבעים כי יגולו לו ההתכתבויות של היועץ המשפטי של אגף אספקה ואחסנה בכל הנוגע לחברת "חשמל הצפון", בין השנים 1995 עד 2001.

לעניין זה טען בא כוח התובעת, כי מדובר במסמכים חסויים, שכן הוכנו לצורך הליך משפטי.

כאמור לעיל, טענת חיסיון אינה פוטרת בעל דין מלגלות מסמכים, גם אם לטענתו הם חסויים. יש אפוא לגלות המסמכים המבוקשים, וככל שהתובעת טוענת לגביהם כי הם חסויים, תפרט את טענת החיסיון.

(יא) סעיף 2.16 לדרישת הגילוי:

בסעיף זה לדרישת הגילוי ביקש בא כוח הנתבעים כי יגלו לו הדיווחים שהוגשו על ידי עו"ד דן קליר למי מהגורמים אצל התובעת, ביחס לשמועה שאשר כהן מקבל שוחד.

תשובת הובעת לבקשה זו הייתה, כי לא אותרו המסמכים המבוקשים, אך בא כוח הנתבעים סבור, שתשובה זו אינה אמת.

כיוון שהתובעת טוענת, כי לא איתרה את המסמכים המבוקשים, יצאה היא ידי חובתה לגלות מסמכים אלה. כמובן, שאם יתברר שטענותיה אינן אמת, יהיה עליה (ועל המצהיר מטעמה) לשאת בתוצאות הנובעות מכך.

(יב) סעיף 2.17 למכתב הדרישה:

בסעיף זה ביקש בא כוח הנתבעים לגלות את הבדיקות שנעשו בכל הנוגע להפרשי מחירים בהם חייבה התובעת את חברת "חשמל הצפון" בשנים 1995 עד 2001.

לטענת בא כוח התובעת, מסמכים "אלה בדיוק" כבר גולו על ידה בתצהיר גילוי המסמכים הכללי.

שקלתי טענות באי כוח הצדדים, ואין אני מקבל תשובת בא כוח התובעת. מדובר במסמכים הנוגעים לחלק נכבד מטענות התובעת בכתב התביעה, והן, שבעקבות מערכת היחסים שהתקיימה בין הנתבעים ומר אשר כהן, סופקו לתובעת מוצרים במחירים גבוהים מהמחירים הרגילים. טענת הנתבעים, כי מסמכים אלה לא גולו עלתה גם בבקשת גילוי המסמכים שהוגשה מטעם הנתבע מס' 1, וככל הנראה אנו עומדים לפני סירוב עקבי לגלות מסמכים, שיאפשרו לנתבעים לבחון את טענות התובעת בנוגע להפרשי המחירים שהיא טוענת להם בכתב התביעה.

על כן, הנני מוצא שבקשה הגילוי בסעיף זה מוצדקת.

(יג) סעיף 2.18 ו- 2.19 למכתב הדרישה:

בסעיפים אלה למכתב הדרישה ביקש בא כוח הנתבעים לגלות את הבדיקה הנזכרת בתצהירו של מר קליר מתאריך 2.9.2001 וכן המסמכים הקשורים לעדותו של מר קליר מתאריך 14.1.2002, בנוגע לשורה של מעשי תרמית חמורים, תאומי מחירים ועוד.

תשובת התובעת הייתה, כי דרישת הגילוי אינה ברורה, ובתשובתו לבקשה טען בא כוח התובעת, כי היה על הנתבעים להצביע מפורשות היכן נזכרה הבדיקה שערך מר קליר בתצהיר ובעדות, על מנת שהתובעת תוכל להתייחס אליה.

לאחר ששקלתי טענות באי כוח הצדדים, הנני מורה לבא כוח הנתבעים לציין מפורשות המקומות בעדותו של מר קליר, אליהם מתייחסת הדרישה לגילוי המסמכים, ומשכך יעשה, תגלה לו התובעת המסמכים הדרושים.

(יד) סעיפים 2.20 ו- 2.21 למכתב הדרישה:

בסעיפים אלה מבוקשים מסמכים המתייחסים לשימוע שנעשה לחברת "חשמל הצפון", ומהפרוטוקול לפיו הוחלט להסירה מרשימת הספקים.

בתשובתו לבקשה ציין בא כוח התובעת כי המסמכים הרלבנטיים גולו במסגרת גילוי המסמכים הכללי.

אין אני מקבל תשובת בא כוח התובעת. מדובר במסמכים המתייחסים לטענות שנטענו על ידי התובעת בכתב התביעה, ומתשובת בא כוח התובעת, המתייחסת ל"מסמכים רלבנטיים", ועל רקע התרשמותי כי התובעת מנסה להתחמק מגילוי המסמכים, לא שוכנעתי שהמסמכים שהתבקשו אכן גולו. תתכבד אפוא התובעת ותגלה מסמכים אלה.

(טו) סעיף 2.22 לדרישת הגילוי:

בסעיף זה ביקש בא כוח הנתבעים לגלות הנהלים והחוזרים שהופצו בעקבות גילוי הפרשה מושא כתב התביעה.

תשובת התובעת לעניין זה הייתה כי מדובר ב"דרישה כוללנית", ובתשובתה לבקשה הוסיף בא כוח התובעת וטען, כי מסמכים רלבנטיים שאותרו על ידי התובעת נכללו בתצהיר גילוי המסמכים. כמו כן פורטו בכתב התשובה מספר נהלים שנקבעו על ידי התובעת.

לאחר ששקלתי טענות באי כוח הצדדים, הנני מקבל טענת בא כוח התובעת, והנהלים שפורטו בסעיף 84 לכתב התשובה יחשבו כגילוי המסמכים הנדרש בסעיף 2.22 למכתב הדרישה.

(טז) סעיפים 2.23 ו- 2.24 למכתב הדרישה:

בסעיף זה למכתב הדרישה ביקש בא כוח הנתבעים לגלות ההתכתבויות שהוחלפו בין התובעת ופרקליטות המחוז בכל הנוגע להעתקת חומרי החקירה, ובקשת התובעת לקבלם.

לא מצאתי שדרישה זו רלבנטית לעניינים הנדונים במשפט, ולפיכך הנני דוחה אותה.

(יז) סעיף 2.25 ו- 2.26 למכתב הדרישה:

בסעיף זה מבקש בא כוח הנתבעים לגלות המסמכים הנוגעים לסעיף 84 לכתב התביעה המתוקן.

טענת בא כוח התובעת לעניין זה היא, כי "מסמכים רלבנטיים" שמצויים בידי התובעת, גולו על ידה בגילוי המסמכים הכללי.

אין אני מקבל טענת בא כוח התובעת, שכן לא ברור מה המסמכים הרלבנטיים אליהם הוא מתכוון בתשובתו. על התובעת לגלות אפוא את כל המסמכים שבידה, הנוגעים לטענות הנטענות על ידה בסעיף 84 לכתב התביעה המתוקן.

7. אשר על כל האמור לעיל, הנני מורה כדלקמן:

(א) הנני מצווה על התובעת לגלות לנתבעים 1 עד 4 את כל המסמכים המפורטים במכתב בא כוח הנתבעים מתאריך 6.6.2019,למעט אלה המפורטים בסעיפים 2.10, 2.11, 2.12, 2.16 2.23 ו- 2.24.

(ב) לגבי המסמכים המפורטים בסעיפים 1.18 ו- 2.19 למכתב בא כוח הנתבעים, יפעלו באי כוח הצדדים על פי האמור בסעיף 6(יג) שלעיל.

(ג) גילוי המסמכים יעשה בתצהיר, ובתוך 60 ימים מהיום.

ניתנה היום, ט' סיוון תש"פ, 01 יוני 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
01/07/2009 הוראה לתובע 1 להגיש תגובה לתגובה תמר שרון נתנאל לא זמין
08/07/2009 הוראה לבא כוח נתבעים להגיש תגובה תמר שרון נתנאל לא זמין
19/07/2009 הוראה למחזיק להגיש הודעה על החלטת עיקול גדעון גינת לא זמין
21/07/2009 החלטה מתאריך 21/07/09 שניתנה ע"י תמר שרון נתנאל תמר שרון נתנאל לא זמין
09/08/2009 החלטה מתאריך 09/08/09 שניתנה ע"י תמר שרון נתנאל תמר שרון נתנאל לא זמין
09/08/2009 החלטה על בקשה של נתבע 2 הארכת מועד להגשת כתב הגנה /בר"ל 09/08/09 תמר שרון נתנאל לא זמין
11/08/2009 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה מטעם המבקש (הנתבע 1) לקבלת פרטים נוספים ... 11/08/09 תמר שרון נתנאל לא זמין
01/10/2009 החלטה על בקשה של נתבע 2 כללית, לרבות הודעה בקשה דחופה לביטול צו עיקול זמני 01/10/09 תמר שרון נתנאל לא זמין
11/11/2009 החלטה מתאריך 11/11/09 שניתנה ע"י תמר שרון נתנאל תמר שרון נתנאל לא זמין
29/11/2009 החלטה מתאריך 29/11/09 שניתנה ע"י בלהה גילאור בלהה גילאור לא זמין
29/11/2009 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה הודעה מטעם הנתבע 1. 29/11/09 יצחק כהן לא זמין
29/11/2009 החלטה על בקשה של נתבע 1 דחייה על הסף 29/11/09 יצחק כהן לא זמין
02/12/2009 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה לביטול צו העיקול הזמני שניתן במעמד צד אחד... 02/12/09 יצחק כהן לא זמין
30/12/2009 החלטה על בקשה של נתבע 5 דחייה על הסף 30/12/09 יצחק כהן לא זמין
31/12/2009 החלטה על בקשה של נתבע 7 דחייה על הסף 31/12/09 יצחק כהן לא זמין
04/10/2010 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה בהסכמה להארכת מועד להגשת תשובה מטעם הנתבע 1 בבקשה למתן פטור מאגרה 04/10/10 רבקה פוקס לא זמין
27/10/2010 החלטה מתאריך 27/10/10 שניתנה ע"י יצחק כהן-חיפה יצחק כהן לא זמין
30/01/2011 הוראה למחזיק 9 להגיש הודעה יצחק כהן לא זמין
19/09/2012 החלטה על בקשה של תובע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה למחיקת התביעה כנגד הנתבע 3 19/09/12 יצחק כהן צפייה
19/09/2012 פסק דין מתאריך 19/09/12 שניתנה ע"י יצחק כהן-חיפה יצחק כהן צפייה
21/10/2012 הוראה למחזיק 7 להגיש הודעה יצחק כהן צפייה
31/10/2012 החלטה על בקשה של נתבע 1 כללית, לרבות הודעה בקשה לשחרור ערבות בנקאית 31/10/12 יצחק כהן צפייה
15/10/2013 החלטה על בקשה של מבקש 1 ביטול עקול 15/10/13 יצחק כהן צפייה
22/01/2014 החלטה על בקשה של מבקש 1 ביטול עקול 22/01/14 יצחק כהן צפייה
24/04/2014 החלטה על בקשה מטעם התובעת (בקשה מס' 94) 24/04/14 יצחק כהן צפייה
19/05/2014 החלטה על בקשה של תובע 1 תיקון כתבי טענות 19/05/14 יצחק כהן צפייה
11/11/2014 הוראה לתובע 1 להגיש כתב תביעה מתוקן יצחק כהן צפייה
30/04/2016 החלטה שניתנה ע"י יצחק כהן-חיפה יצחק כהן צפייה
24/01/2019 החלטה שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
16/12/2019 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה לעיון חוזר יצחק כהן צפייה
17/12/2019 החלטה על בקשה של נתבע 6 בקשה לחיוב בהוצאות שולח ההודעה לצד ג' יצחק כהן צפייה
18/12/2019 החלטה על בקשה של נתבע 6 בקשה מטעם הנתבע 6 להורות לתובעת להעביר לעיון מסמכים יצחק כהן צפייה
03/02/2020 החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה מטעם נתבע 1 למתן צו לגילוי ולעיון במסמכים יצחק כהן צפייה
30/04/2020 פסק דין שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
01/05/2020 החלטה שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
01/06/2020 החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה מטעם נתבע 1 למתן צו לגילוי ולעיון במסמכים יצחק כהן צפייה
01/06/2020 החלטה על בקשה של נתבע 2 בקשה למתן צו לגילוי מסמכים מטעם נתבעים 2-4 יצחק כהן צפייה
22/06/2020 החלטה על בקשה של תובע 1 ארכה יצחק כהן צפייה
14/11/2020 החלטה על בקשה של תובע 1 הודעת עדכון נוספת יצחק כהן צפייה
22/11/2020 החלטה על בקשה של תובע 1 הודעת עדכון נוספת מטעם הצדדים ובקשה לדחיית מועד דיון יצחק כהן צפייה
22/11/2020 פסק דין שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
07/12/2020 פסק דין שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
07/12/2020 החלטה על בקשה של תובע 1 מתן פסיקתא יצחק כהן צפייה
22/12/2020 החלטה על בקשה של נתבע 2 עדכון ובקשה מוסכמת לדחיית הדיון הקבוע ליום 24.12.2020 יצחק כהן צפייה
20/01/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 הודעת עדכון מטעם הצדדים ובקשה לדחיית מועד דיון יצחק כהן צפייה
25/02/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה דחופה בהסכמה לביטול הדיון יצחק כהן צפייה
28/02/2021 פסק דין שניתנה ע"י יצחק כהן יצחק כהן צפייה
28/02/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה לאישור הסכם פשרה יצחק כהן צפייה
11/05/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה משותפת לתיקון פסק דין יצחק כהן צפייה
14/06/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה משותפת לביטול העיקולים יצחק כהן צפייה
14/06/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה להורות כי הערובה תוחזר ישירות לחשבון התובעת יצחק כהן צפייה
14/06/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 הודעת עדכון בקשר עם הבקשה להשבת ערובה (לא ניתן לקשר ל-154) יצחק כהן צפייה
20/06/2021 החלטה על בקשה של נתבע 2 בקשה לחתימה על פסיקתא יצחק כהן צפייה